Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

איזה רכב עונה על הדירשות הבאות :

1. רכב ספורט אמיתי. מנוע חזק.

2. ידני בלבד.

3.אמינות כמה שיותר גבוה.

4.לא משנה צורת מרכב.

5.לא משנה הנעה.

6.צריכת דלק לא משנה.

 

חשוב לא להיכנס למוסך כל יומיים. זה החשש הגדול ביותר.

 

מחשבה נוספת שהרכב יכול להיות גם רכב שיהיה לו ערך מבחינת אספנות.

אופצייה לאחזקה לשנים רבות.

 

מטרת הקנייה נטו הנאה בסופי השבוע !!

 

 

התקציב לכל הטוב הזה 30,000 +-

 

למי יש רעיונות ?

תודה

פורסם

לא יודע כמה ספורט טהור הרכב הזה עבורך - אבל אם תצליח למצוא אקזמפלר שמור בטוח שסדרה 3 ידנית שנות 98-99 תעשה את העבודה.

5 3 1 R

┤┼┼└

6 4 2

פורסם

תודה

אם איזה מנוע bmw כזאת מגיעה ?

 

מי שממליץ ויכול להמליץ על רכב ספציפי שמיועד למכירה !

 

אשמח עוד יותר.

פורסם

נראה לי הוא דיבר על מזדה :wink:

 

ברצינות, זה לא תקציב ל"רכב ספורט טהור" אלא לרכב ספורטיבי מיושן שישתה לך את הדם במוסכים.

 

אם נוריד מהמשוואה את הספורט הטהור, איביזה טורבו, גולף GTI מהשנתונים הראשונים של ה 20VT, כל מיני צרפתיות ספורטיביות וכו' זה מה שנכנס לך בתקציב.

 

האמת, יש ZX וולקן בלוח שלנו בערך בחצי התקציב שישאיר לך גם הרבה כסף לתחזוקה.

 

הנאה בנהיגה מובטחת!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תיארתי לעצמי שיהיה קשה למצוא רכב טוב בסכום כזה.

 

החלום הגדול זה באמת המיאטה.

בגלל הרצון הגדול לחסוך מיליון ש"ח תוך 10 שנים, ירדתי מהרצון לדור חדש כמו שחלמתי. ( מתנה לגיל 30 )

 

אם התקציב יגדל ל 60,000 ₪ האם יהיה לדעתכם אפשר למצוא מיאטה במצב טוב ? שלא יהיו לי צרות...

 

מאוד רוצה אטרקצייה מוטורית לסופשים.

מתנה לשינוי קידומת . :-)

 

תודה

פורסם

מבחינת מיאטה לא כל כך משנה איזה דור תקנה, הרכב יעלה לך בסופו של דבר פחות או יותר אותו דבר (הכוונה למחיר קניה עם תוספת עלות אחזקה ופחות מחיר המכירה). זה פועל יוצא של רכב אמין ומחיר שלא משתנה הרבה במהלך השנים (חוץ מבסיפרונים האלה שנקראים לוי יצחק). השוני היחיד בין הדורות הוא כמה כסף תצטרך להביא מהבית בשביל הרכישה. גם אם מיאטה ישנה תתקלקל, התיקונים מאוד פשוטים וחלקים קל להזמין היום בעידן האינטרנט (במיוחד עבור רכב סופ"שים).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
תיארתי לעצמי שיהיה קשה למצוא רכב טוב בסכום כזה.

 

החלום הגדול זה באמת המיאטה.

בגלל הרצון הגדול לחסוך מיליון ש"ח תוך 10 שנים, ירדתי מהרצון לדור חדש כמו שחלמתי. ( מתנה לגיל 30 )

 

אם התקציב יגדל ל 60,000 ₪ האם יהיה לדעתכם אפשר למצוא מיאטה במצב טוב ? שלא יהיו לי צרות...

 

מאוד רוצה אטרקצייה מוטורית לסופשים.

מתנה לשינוי קידומת . :-)

 

תודה

ב 60 אלף שח תוכל למצוא nb שמורה. לא אומר שקיימת כרגע, אבל כשתעלה אז זה יהיה הסכום.

הייתי ממליץ לך על שלל רכבי ספורט טהורים בפחות אבל כמו שאמרו פה אמינות זה לא תמיד הצד החזק שלהם, עניין של מזל ותחזוקה קודמת לדעתי. מה גם שאם תקח את הרכב למסלול וטיולים אז הבלאי יהיה גבוה מן הסתם.

Miata ND2

 

פורסם
מפרסמים כאן ZX Volcane בחצי מהתקציב המקורי וזה רכב די מעניין לסופי שבוע
ביקש רכב חזק. לא חושב שזה בדיוק ההגדרה לוולקן. בהחלט רכב פאן לנהיגה אבל כח זה לא הצד החזק שלו

Miata ND2

 

×
×
  • תוכן חדש...