Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לקוראים

קניתי לפני כמה ימים קורולה 98 ועכשיו, אחרי שיצאתי לנסיעה מהירה (110 - 115 קמ"ש) לזמן קצר ,פתחתי את מכסה המנוע וגיליתי המון שמן, מפוזר על מכסה השסתומים וגם על מיכל העודפים של המים ובכלל נראה שזה מרטיב רק את החלק הקדמי של המנוע.

מה שהכי גרוע זה שגיליתי שיש שמן באזור הפלאגים (ליד סלילי ההצתה ובתוך השקע של מסכה השסתומים).

אילו בדיקות אני יכול לעשות כדי לבדוק שלא מדובר בראש מנוע?

פורסם

במקרה הטוב זה איזה אטם שצריך להחליף, במקרה הפחות טוב המוכר הצליח להיפטר מרכב נבלה ברגע האחרון.

 

דרך אגב למה קנית רכב בן 20 שצריך 2 טסטים בשנה, כאשר באותו מחיר היית יכול לקנות אירופאי צעיר בהרבה?

פורסם

או קוריאני...

אבל זו שאלה שקל לענות עליה, הרי טויוטה היא מלכת האמינות. שום גומי לא מתייבש, שום מנוע לא מת, וכל החיישנים יעבדו לנצח.

ובכן, There you go...

פורסם

תודה על ההמלצה.

חשבתי בעצמי על אטם מכסה שסתומים ואולי להחליף מחזירי שמן.

העניין הוא שאני לא בטוח אם כדאי לי בכלל להשקיע ברכב. היום פתחתי רדיאטור קר ונתתי גז והמים התחילו לעלות באיטיות ויותר ויותר ככל שהגברתי טורים. ממה שאני יודע, ואני מקווה שאני יודע לא נכון, זה סימן לרינגים בלויים. למישהו יש עוד שיטות לבדוק חוץ מלהכניס למוסך? או מוסך שלא משקרים בו בשביל לייצר עבודה ?

אגב, ממש לא יפה העוקצנות הזאת "טויטה מלכת האמינות" - הרכב היה יד 2 אצל המוכר שהחזיק בו מעל 10 שנים ובנסיעת מבחן לא הראה סימנים רעים(מאיץ לא רע). כל זה והמחיר הזול שהתאים לתקציב הנמוך שהיה לי הביאו אותי להחלטה - ממש לא בגלל אגדות על אמינות של יפניות.

פורסם

לא דיברתי ספציפית עליך, אבל טויוטה בת 20 ובת 15 תתקלקל כמו כל רכב בגיל הזה.

אגב, הנוזל קירור כן צריך לעלות כשאתה פותח מצערת.

פורסם

שמן מגיע בין סלילי הצתה/חוטים לפלאגים וגורם לפיספוסי הצתה.

אטם מכסה שסתומים עם 4 אטמים לבית המצתים - מקורי עולה 100 שקל, החלפה פשוטה.

 

תוציא את המצתים ותנקה עם סמרטוט ומברג את בית המצתים וכל השאר.

 

 

סגור ברגש ובהצלבה את מכסה השסתומים.

 

סה"כ מנוע אמין יותר מהבא אחריו.

פורסם
שמן מגיע בין סלילי הצתה/חוטים לפלאגים וגורם לפיספוסי הצתה.

אטם מכסה שסתומים עם 4 אטמים לבית המצתים - מקורי עולה 100 שקל, החלפה פשוטה.

 

תוציא את המצתים ותנקה עם סמרטוט ומברג את בית המצתים וכל השאר.

 

 

סגור ברגש ובהצלבה את מכסה השסתומים.

 

סה"כ מנוע אמין יותר מהבא אחריו.

מחזק.

אגב, עשיתי מדריך וידאו להללפה במזדה 6, זה אותו עיקרון ברוב רכבי הבנזין.

פורסם
תודה על ההמלצה.

חשבתי בעצמי על אטם מכסה שסתומים ואולי להחליף מחזירי שמן.

העניין הוא שאני לא בטוח אם כדאי לי בכלל להשקיע ברכב. היום פתחתי רדיאטור קר ונתתי גז והמים התחילו לעלות באיטיות ויותר ויותר ככל שהגברתי טורים. ממה שאני יודע, ואני מקווה שאני יודע לא נכון, זה סימן לרינגים בלויים. למישהו יש עוד שיטות לבדוק חוץ מלהכניס למוסך? או מוסך שלא משקרים בו בשביל לייצר עבודה ?

אגב, ממש לא יפה העוקצנות הזאת "טויטה מלכת האמינות" - הרכב היה יד 2 אצל המוכר שהחזיק בו מעל 10 שנים ובנסיעת מבחן לא הראה סימנים רעים(מאיץ לא רע). כל זה והמחיר הזול שהתאים לתקציב הנמוך שהיה לי הביאו אותי להחלטה - ממש לא בגלל אגדות על אמינות של יפניות.

 

אולי כדאי גם שתגיד מהיכן אתה...יש פה לא מעט אנשים שמכירים את הרכב הזה ואולי גרים באיזורך ובטוח יישמחו לעזור לך בהחלפה כך שתחסוך לא מעט כסף.

פורסם

שבת שלום לכולם.

עידכון: כנראה שאכן מדובר באטם מכסה שסתומים - מצאתי חור בין בית המצת שמתלכלך לחלל פנים המכסה.

הבעיה היא שמי שטיפל פעם שעברה באטם פשוט הדביק עם סיליקון ולא שם גומיה אז כשפירקתי את כל הברגים לא הצלחתי לפתוח. חשבתי לשים סיליקון ייעודי רק באזור של החור מכיוון פנים בית המצת אבל משום מה נראה לי שזה רעיון רע מאד - מה אם ייכנס סילקון לשסתומים וכו .. .

יש למישהו המלצה איך לפרק את הדבק בלי לשבור את המכסה ?

×
×
  • תוכן חדש...