Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למישהו מהמגיבים פה יצא להשתמש בנתיב המהיר בכניסה לתל אביב מירושלים?

 

אני לא מדבר על הנסיעה בנתיב (שמיועדת לעשירים), אלא בשירות של תשאיר את האוטו במגרש מחוץ לתל אביב

ותיכנס בשאטל חינם לתל אביב.

אמנם לא הגבתי בשרשור אבל כן ניצלתי פעמיים את השרות הזה (ממש אבל ממש לא רוצה להכנס עם הרכב הפרטי שלי לגהנום התעבורתי שנקרא ת"א ולחפש חניה).

והוא מאוד נוח. עדיין מקווה שתהיה רכבת נורמלית מירושלים לת"א כמו שהבטיחו שתהיה שנה שעברה, אבל יש זמן.

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
3) לפני שעושים מהלך של מיסים, חייבים תחבורה ציבורית ברמה של מדינות מפותחות ושעובדת 24/7 ולא תח"צ של מדינת עולם שלישי.

נראה לי שזה מה שניסו להגיד פה ופיספסת קצת - כדי לקבל תחב"צ כזו צריך להשקיע סכומים שלא נמצאים במסגרת התקציב והמציאות הפוליטית הנוכחית. האם עדיף לייעל את הממשלה ולהפסיק לתקצב ישיבות? כמובן. גם חדי קרן זה אחלה. אבל מכיוון שיש כאן שאלה של ביצה ותרנגולת צריך להתחיל איפשהוא, ועדיף להשקיע עכשיו מאשר להצטער אח"כ.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

שמדינת ישראל תפסיק לשקר לאזרחים.

צפיפות הרכבים בישראל היא מהגבוהות בOECD בעוד כמות הרכבים פר נפש היא מהנמוכות בOECD.

 

המסקנה המתקבלת היא שמצב הצפיפות בכביש נובע בעיקר ממחסור בתשתיות ולא מכך שאנחנו חזירים מפונקים.

פורסם

לא קראתי את הקישור (שאגב אני לא מנהל פה אבל לדעתי לא מביאים ככה קישור בלי לתת דעה אישית או להסביר את מטרת הדיון) אבל התחבורה הציבורית פה קטסטרופה. אני נוסע כל יום בתח"צ.

אם זאת ובהמשך לדיון קודם שפותח השרשור הנוכחי פתח לפני מספר ימים, אנשים מבזבזים פה בלי הכרה ודווקא מי שאין לו.

דווקא אלו שאין להם עושים חתונות וחינות (שאין לזה שום חובה בהלכה, אני אדם דתי ואני מוכן לשמוע איפה כתוב שצריך לעשות חינה ב 50 אלף שקל) במאות אלפי שקלים במקום להתחתן בצניעות, דווקא אלו שאין להם נוסעים ברכב חדש במימון 100 אחוז ודווקא מי שאין לו או ממעמד הביניים הנמוך קונים סמארטפון ב 6000 תשלומים.

אז אני אם הייתי שר אוצר ורואה את זה מהצד, מחר הדלק היה עולה פי 2 והייתי גוזר את כולם במסים.

פורסם

נאיבים כולכם!!!

באמת נראה לכם שעם העלאת מס כלשהו, פתאום יצוצו רכבות ואוטובוסים סטייל פריז ברצלונה לונדון ניו-יורק ולא יודע איפה עוד???

המדינה לא משקיעה בתשתיות לרכבים בטענה שצריך להפחית את כמות הרכב הפרטי שויין מכרתי את הרכב יאאלה נלך לאוטובוס לרכבת.

אבל גם שם לא זז כלום ואין כלום ואין השקעה מה שבחו"ל יש כבר לפני מאה שנה, אני מבטיח לכם שפה לא יהיה עוד 100 שנה קדימה.

אמרו רכב מזהם ניקח עליו מס, אבל לא יכלו על עצמם והעלו את המס גם על ההיברידיות הקטנות הפחות מזהמות למה? כי המדינה הזו רעבה, וכמו שהיא רעבה ככה כל מי שרעב ללחם פה יישאר כזה כי הם לא נותנים לאף אחד להרים את הראש מעל המים.

 

Sent from...somewhere

פורסם
נראה לי שזה מה שניסו להגיד פה ופיספסת קצת - כדי לקבל תחב"צ כזו צריך להשקיע סכומים שלא נמצאים במסגרת התקציב והמציאות הפוליטית הנוכחית. האם עדיף לייעל את הממשלה ולהפסיק לתקצב ישיבות? כמובן. גם חדי קרן זה אחלה. אבל מכיוון שיש כאן שאלה של ביצה ותרנגולת צריך להתחיל איפשהוא, ועדיף להשקיע עכשיו מאשר להצטער אח"כ.

 

נניח ובאמת יש צורך קודם להטיל מיסים כדי לשפר משמעותית את תחברה הציבורית. בלי לאפשר תח"צ 24/7 כל השקעה לא תצדיק את עצמה ובשביל שתהיה תח"צ 24/7 חייבים להחליף את הממשלה. הסיכוי שזה יקרה די זניח ובבחירות הקרובות יש את הסיכוי הטוב ביותר שזה יקרה זה עשור (אבל עדיין קלוש). נקוה לטוב.

פורסם (נערך)

תגיד, אתה לא רואה מה קורה סביבך?

 

רק"ל בירושלים, רק"ל ומטרו בת"א, BRT בחיפה, כבישים ומסילות ברזל בכל מקום, והרבה תכניות שכבר עלו על מסלול הביצוע לשנים הקרובות. אין ספק שלא הכל מושלם ושנעשות טעויות בתכנון ובביצוע, אבל להגיד שלא נעשה דבר זו התעלמות מהמציאות.

 

אז נכון שהתהליך החל באיחור, ואני מצדיע ליונה יהב שבחר ב-BRT ולא ברק"ל למרות שזה פחות סקסי (אבל ההקמה הרבה יותר מהירה). יש בשנים האחרונות התקדמות מהירה, אבל גם בברלין לא חופרים מנהרות כמו בעזה. כאן לא סין, שבה הממשלה מעיפה עשרות אלפי תושבים מבתיהם בשביל פרוייקטים גרנדיוזיים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

במדינת ישראל קיים מיסוי מהגבוהים ביותר על רכבים ועדיין גודש הרכבים בה הוא עצום.

איך האוצר מתרץ את המיסוי הגבוה על רכבים ועל דלק? בכך שזה ימנע מאנשים לנסוע ברכב פרטי. בפועל זה לא קורה, אז מה תעזור עוד העלאת מיסים? בכלום!

רק עוד כסף למדינה כמובן.

הפתרון צריך לבוא אך ורק ע"י תחבורה ציבורית יעילה, נוחה ועובדת.

פורסם

לכל מי שהגיב לגביי אישית זה טיפה חצוף מצידכם.

אני לא מדבר עליי אישית בכלל, זה לא העניין אם אני עני או עשיר בן כמה אני או וואטאבר.

אני מדבר באופן כללי על כל הציבור ה*מוחלש *

להעלות מיסים בצורה עיוורת כדי כביכול לשפר את התחבורה הציבורית זה דבר מעוות ביותר.

ומין הסתם הראשונים שנפגעים הם העניים שגם היום בקושי מסוגלים לקנות ולהחזיק רכב, שלא לדבר על קניית רכב חדש בכלל.

זאת עובדה שלא ניתן להתכחש אליה.

שוב אני לא נגד העלאת מיסים, אני בעד העלאת מיסים על כל רכב שעולה מעל 100k למשל, כי זה בערך הרף העליון של אדם שבקושי שמרוויח שכר מינימום מסוגל לקנות עם הלוואות מימון וכו וכו ויכול להרשות לעצמו.

ולכל אלה שטוענים שרכב חדש זה פינוק, וואלה, אז זה הגיוני שאדם יעבוד כל החיים ולא יוכל לקנות רכב חדש(צנוע לא אומר מרצדס) וזה מבחינתכם בסדר גמור.

אותו הדבר לגבי דירה, אדם יעבוד כל החיים ולעולם לא תהיה לו דירה וזה גם נשמע לכם הגיוני.

זה לא קורה כמעט באף מדינה, ובוא רק נגיד שנורא קל להגיד את זה כשאתה נמצא במקום שאתה כן יכול להרשות לעצמך את כל הדברים האלה.

בקיצור לא יזיק לפתח טיפה רגישות כלפי האנשים הפשוטים שמרוויחים שכר מינימום וזהו גורלם...

  • רעיון טוב! 1
פורסם
תגיד, אתה לא רואה מה קורה סביבך?

 

רק"ל בירושלים, רק"ל ומטרו בת"א, BRT בחיפה, כבישים ומסילות ברזל בכל מקום, והרבה תכניות שכבר עלו על מסלול הביצוע לשנים הקרובות. אין ספק שלא הכל מושלם ושנעשות טעויות בתכנון ובביצוע, אבל להגיד שלא נעשה דבר זו התעלמות מהמציאות.

 

אז נכון שהתהליך החל באיחור, ואני מצדיע ליונה יהב שבחר ב-BRT ולא ברק"ל למרות שזה פחות סקסי (אבל ההקמה הרבה יותר מהירה). יש בשנים האחרונות התקדמות מהירה, אבל גם בברלין לא חופרים מנהרות כמו בעזה. כאן לא סין, שבה הממשלה מעיפה עשרות אלפי תושבים מבתיהם בשביל פרוייקטים גרנדיוזיים.

 

רק"ל בירושלים עוזרת למספר מצומצם ביותר של תושבים, יותר כמו קישוט.

 

לא יודע מה יהיה בת"א, נחיה ונראה. רכבת תחתית (מטרו) זה הפתרון הטוב ביותר לתחבורה עירונית, לא זכור לי שמתוכנן בת"א. אולי רק כחלק מצומצם ביותר של רק"ל.

 

כל פרוייקט כזה עם חריגות הזויות בלו"ז ובתקציבים, מתאים למדינת עולם שלישי. כנ"ל פרוייקט רכבת מהירה מירושלים לת"א, עוד דוגמה להתנהלות הזויה.

 

בכל מקרה, עש שתהיה תח"צ בשבת, אזרחים חייבים להחזיק רכב.

פורסם (נערך)

הקווים הבאים בגוש דן מתוכננים כמטרו.

בכל העולם המטרו יוצא מהמנהרות מחוץ למרכז המטרופולין, בגלל עלויות הכרייה הגבוהות.

 

בירושלים מתוכננים קוי BRT שישלימו מערכת הסעת המונים.

 

אגב, פרוייקטים מסוג זה נוטים לחרוג בתקציב ובלו"ז בכל העולם. לדוגמא - נמה"ת החדש של ברלין, שמאחר לפחות ב-10 שנים, וזו סתם דוגמא למדינה "מפגרת".

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לכל מי שהגיב לגביי אישית זה טיפה חצוף מצידכם.

אני לא מדבר עליי אישית בכלל, זה לא העניין אם אני עני או עשיר בן כמה אני או וואטאבר.

אני מדבר באופן כללי על כל הציבור ה*מוחלש *

להעלות מיסים בצורה עיוורת כדי כביכול לשפר את התחבורה הציבורית זה דבר מעוות ביותר.

ומין הסתם הראשונים שנפגעים הם העניים שגם היום בקושי מסוגלים לקנות ולהחזיק רכב, שלא לדבר על קניית רכב חדש בכלל.

זאת עובדה שלא ניתן להתכחש אליה.

שוב אני לא נגד העלאת מיסים, אני בעד העלאת מיסים על כל רכב שעולה מעל 100k למשל, כי זה בערך הרף העליון של אדם שבקושי שמרוויח שכר מינימום מסוגל לקנות עם הלוואות מימון וכו וכו ויכול להרשות לעצמו.

ולכל אלה שטוענים שרכב חדש זה פינוק, וואלה, אז זה הגיוני שאדם יעבוד כל החיים ולא יוכל לקנות רכב חדש(צנוע לא אומר מרצדס) וזה מבחינתכם בסדר גמור.

אותו הדבר לגבי דירה, אדם יעבוד כל החיים ולעולם לא תהיה לו דירה וזה גם נשמע לכם הגיוני.

זה לא קורה כמעט באף מדינה, ובוא רק נגיד שנורא קל להגיד את זה כשאתה נמצא במקום שאתה כן יכול להרשות לעצמך את כל הדברים האלה.

בקיצור לא יזיק לפתח טיפה רגישות כלפי האנשים הפשוטים שמרוויחים שכר מינימום וזהו גורלם...

 

אתה ממחזר דברים משרשורים קודמים שלך.

אם השתחררת לא מזמן ואתה רווק.

העצה שלי אלייך היא לגשת למכללה להנדסה הקרובה לביתך ולהירשם ללימודי תואר ראשון )לא הנדסאי!!!( בהנדסת חשמל/תוכנה/מכונות.

אם אין לך כוח להשקיע, סבבה, לך תעבוד בשיפוצים/נהג משאית/אוטובוס. גם מרוויחים יפה ואפשר להתקדם.

אבל לקטר לא יעזור לך ובמיוחד לא לעשות העתק הדבק לאותם מילים.

פורסם

מה נסגר עם הפורום? כל כמה ימים צץ שרשור חדש שמתלונן ומתבכיין על העלאת מיסים, יש צורך במיסים ואם הם לא יגיעו מתחום הרכב הם יגיעו ממקומות אחרים.

אישית כך אני מעדיף למרות שאני חובב רכב, אולי הכסף לא יושקע בתחבורה כמו שאומרים אבל יש בו בהחלט צורך.

אבל כמובן שאנחנו עם ישראל ותמיד רע לנו

פורסם

בתגובה לאיתמר,העצה שלי היא להשלים בגרויות וללמוד באוניברסיטה.

תארי מכללות הולכים לתפקידים משמעותית פחות טובים.

 

כל אחד אחראי לגורלו ולמסלול חיו.

לאף אחד לא *מגיע* שום דבר.

תעבוד בשכר מינימום יהיה לך מינימום.

רכב חדש זה לא מוצר צריכה בסיסי,אנחנו מסתדרים מעולה עם רכבי יד שנייה שעולים 60-70 אלף שקל,אני גם עם רכב ב35 ארגיש מעולה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

לא יודע מה איתך אבל במכללה שבה אני עובד כל החברים שלי שלמדו בה מסודרים יפה מאוד ורובם עם רכב צמוד.

בין אם זה מהנדסי בניין ובין אם זה מהנדסי חשמל.

אני על עצמי כועס שלא למדתי תואר ראשון בהנדסה והסתפקתי בהנדסאי בלבד.

לא כל אחד יכול להתקבל לאוניברסיטה כי התנאי קבלה באמת קשים, אם כי גם מכללות להנדסה מתחילות להעלות את תנאי הקבלה לאט לאט (הנדסת בניין למשל גם במכלות הדרישות ממש עלו ואנשים נלחמים על כל נקודה כדי להתקבל).


×
×
  • תוכן חדש...