Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה,

לפני כמה ימים התחיל רעש בזמן נסיעה כמו של רצועה שורקת, שמתגבר בעת לחיצה על הגז.

אחרי נסיעה קצרה הרעש היה מפסיק. אבל בכל התנעה (קר בירושלים) זה היה ככה.

אתמול הרעש התגבר למעין חריקות, פחדתי שזה טיימניג הלכתי למוסך הוא אמר שזה המיסב של רצועת אלטרנטור.

הבוקר הנעתי הרעשים היו חזקים והמנוע כבה, לא נדלק שוב.

התקשרתי למוסכניק אמר שהלך סטרטר (ולכן לא נדלק) ושזה לא קשור למיסב.

אבל למה האוטו כבה, האם בכל זאת מדובר בכלל ברצועת טיימינג כמו שחשבתי ?

הרכב הוא פולקסווגן פולו שנת 2002

פורסם

היי מאור

יש התחלה של סטרטר.

אני חושב שיכול להיות שהמצבר מרוקן (כי לא נטען טוב בגלל המיסב הרופף של האלטרנטור), ולכן לא נדלק.

אני מנסה להשיג jump starter ולנסות להניע אותו בתקווה שאוכל לנסוע עד למוסך.

מה אומר?

פורסם

עדכון-

חיברתי JUMP START

היה סטרטר ואחרי פעמיים שלושה נסיונות הרכב הניע,

המיסב עשה רעש של שחיקה ויצא ממנו עשן.

כיביתי, הוא היה ממש חם, ריססתי קצת ספריי שמן זז-קל

והנעתי שוב.

אני מקווה שאצליח לנסוע למוסך.

יש לי מוסכניק אמין אבל הוא לא מקצועי וחבל שנתן לי לצאת מהמוסך ככה, כשהוא הבין שבוע שעבר שהמיסב מקולקל, שזה משפיע על האלטרנטור ועל מערכת ההצתה של הרכב.

שאני מבין שכמה דקות של עבודה להחליף כזה מיסב. :(

×
×
  • תוכן חדש...