Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מידי פעם, קופצת לי הודעת השגיאה הבאה,

Error Workshop leave vehicle only when selector lever is in position p.

אחריות יבואן הסתיימה לפני חצי שנה.

האם התקלה קשורה לגיר?

מאחר ויש לגיר אחריות מורחבת לחמש שנים.

הרכב עבר 66 אלף ק"מ.

האם יש טעם לנסות להוציא את זה מהיבואן כי לאחר בירור העלות של התיקון הינה 5700 ₪.

אשמח לשמוע אם קרה לאחרים?

ואם כן מה עשו?

המון תודה,

אייל

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש טעם זו תקלה שהם מודעים אלייה וקיימת גם ברכבים היחסית חדשים יש לי גולף 2016 שגם לה קפצה ההודעה ותוקנה ממש לפני תום האחריות אתה חייב להתעקש על תיקון ללא עלות לדעתי.

פורסם

זה לא בדיוק חלק מהגיר אלא יותר כל מיכלול הידית עצמה. תקלה מוכרת לחלוטין. טם ניגמרה האחריות תתכונן למלחמת עולם איתם כי במינימום שיתחילו להתעסק בזה איתך זה שתשלם את עלות העבודה שהיא כ 1500 שח ולגבי מחיר החלק מי יודע אןלי יבואו לקראתך בחצי מהעלות. נאמר פה פיתרון לפני זמן מה שהרמת המזלג שעל הגיר בכמה מעלות שדרכו מועברים ההילוכים מהידית פותרת את הבעיה. הייתה גם לי את התקלה באוקטביה חדשה אבל בסוף מכרתי כך את הרכב בלי יותר מידי דיבורים. לא נסיתי את מה שהציעו עם מזלג הגיר כי כבר מכרתי את הרכב. תעדכן מה ייסגר בסוף.

פורסם

ההודעה הזאת קופצת לי באופן רנדומלי באיביזה 2016. היא תמיד נעלמת לאחר שנייה ואין כל השפעה על הרכב.

 

במוסך יבואן קיבלתי את התשובה הבאה:

* הבעייה ידועה ומקורה הץבחיישן בתוך מודול ההילוכים.

* נדרש להחליף את כל מודול בורר ההילוכים שעולה כ 6000 ₪

* הרכב שלך לא באחריות

* זו בעייה ויזואלית בלבד. לא ידוע לנו על אף אחד שהבעיה השביתה את הרכב או הפריעה לפעולתו. חבל לך על הכסף. תתעלם.

 

אז אני מתעלם.

 

יאיר

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם
ההודעה הזאת קופצת לי באופן רנדומלי באיביזה 2016. היא תמיד נעלמת לאחר שנייה ואין כל השפעה על הרכב.

 

במוסך יבואן קיבלתי את התשובה הבאה:

* הבעייה ידועה ומקורה הץבחיישן בתוך מודול ההילוכים.

* נדרש להחליף את כל מודול בורר ההילוכים שעולה כ 6000 ₪

* הרכב שלך לא באחריות

* זו בעייה ויזואלית בלבד. לא ידוע לנו על אף אחד שהבעיה השביתה את הרכב או הפריעה לפעולתו. חבל לך על הכסף. תתעלם.

 

אז אני מתעלם.

 

יאיר

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

פשוט תאווה לעיניים...אחלה תשובה. ברגע שההודעה ביום בהיא אחד תחליט שהיא נישארת ולא נעלמת ניראה אותך מצליח להוציא את המפתח מהסוויץ. גם אז בטח יגידו שהמיקרה הוא ויזואלי.

פורסם

מבירור נוסף שערכתי יש כאלו שקנו את החלק באינטרנט, איך אני יכול למצוא את המקט של החלק למישהו יש רעיון?

תודה רבה,

אייל

פורסם
נכון מאוד.

נסה חיפוש לפי מקט

5q1713041e

היי, האם זה מקט של vw או שיש אחד שמתאים לסקודה?

תודה,

אייל

×
×
  • תוכן חדש...