Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה מעוניין להזמין בעצמך את החלק הדבר הכי טוב שאני יכול להמליץ לך זה לפרק את הידית כדי להגיע למדבקה עם המק"ט וכל הפרטים כדי להזמין את החלק הנכון.

 

ב VAG אתה תמצא עשרות מק"טים לאותו חלק ורק תלך לאיבוד.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם אתה מעוניין להזמין בעצמך את החלק הדבר הכי טוב שאני יכול להמליץ לך זה לפרק את הידית כדי להגיע למדבקה עם המק"ט וכל הפרטים כדי להזמין את החלק הנכון.

 

ב VAG אתה תמצא עשרות מק"טים לאותו חלק ורק תלך לאיבוד.

 

אם אני אפרק את זה אני חושש שאני אעשה יותר נזק מתועלת...:-D

פורסם
אם אני אפרק את זה אני חושש שאני אעשה יותר נזק מתועלת...:-D

אז גש למישהו שיעזור לך עם זה. למקס אם אינני טועה יש ידית כזו ספייר שעברה גירוז וכניראה היא במצב תקין אז תבדוק איתו...הוא גם בטוח יורל להחליף לך את הידית ולעזור לך בעניין.

פורסם

לא הייתי ממליץ להזמין על "עיוור" את החלק כי גם בחו"ל המחיר שלו גבוהה ולא בא לך להתקע עם חלק לא מתאים, ההמלצה שלי עדיין תקפה, אם אתה מעוניין להזמין את החלק בעצמך, תעשה מאמצים כדי להגיע למק"ט של החלק שמורכב לך כרגע ברכב.

  • ספונסר פורום
פורסם

לפני כשנה פירקתי ידית כזו, אני לא בטוח אם זה היה של סקודה או אאודי, אבל בתוך הידית היה מתג פשוט שעולה 10 שקלים, לדעתי כדאי לפתוח ולנסות להחליף לפני שקונים ידית חדשה.

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ ומעדכן.

כבר חצי שנה שהמנורה אצלי נדלקת ונכבת. סקודה אוקטביה 2016 שכבר לא באחריות.

הלכתי למוסך עם המון חששות לאור מה שקראתי ברשת. מטפל במוסך הראשי באופן סדיר.

במוסך אמרו שכמובן הם מכירים את הנושא והיום מחליפים רק את המיקרו סוויץ ולא את כל הידית (תיקון של בערך 1500 לעומת 6000 כמו שציינו כאן).

הגישו בקשה להשתתפות מצד היצרן, בסופו של דבר שילמתי 413 ש"ח על העבודה (אחרי השתתפות של 50 אחוז מהיצרן) והחלק 100% מהיצרן.

מציע גם למי שיש את התקלה שייגש לטפל בה, כמו שאמרו פה או בפוסט אחר, בסוף החיישן נדפק לחלוטין ונתקעים עם המפתח בסוויץ(ואולי גם צריך גרר)

פורסם
מקפיץ ומעדכן.

כבר חצי שנה שהמנורה אצלי נדלקת ונכבת. סקודה אוקטביה 2016 שכבר לא באחריות.

הלכתי למוסך עם המון חששות לאור מה שקראתי ברשת. מטפל במוסך הראשי באופן סדיר.

במוסך אמרו שכמובן הם מכירים את הנושא והיום מחליפים רק את המיקרו סוויץ ולא את כל הידית (תיקון של בערך 1500 לעומת 6000 כמו שציינו כאן).

הגישו בקשה להשתתפות מצד היצרן, בסופו של דבר שילמתי 413 ש"ח על העבודה (אחרי השתתפות של 50 אחוז מהיצרן) והחלק 100% מהיצרן.

מציע גם למי שיש את התקלה שייגש לטפל בה, כמו שאמרו פה או בפוסט אחר, בסוף החיישן נדפק לחלוטין ונתקעים עם המפתח בסוויץ(ואולי גם צריך גרר)

 

אפשר בבקשה לדעת באיזה מוסך טיפלת באוטו? הייתי במוסך גגג ברעננה והם אמרו שהתקלה נובעת מהמיקרו סוויץ אבל בכל זאת אצטרך להחליף את כל מכלול הידית. :|

 

תודה רבה :mm_yeah:

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים, אשמח מאוד לתשובה!

 

יש לי סקודה ראפיד 2016 וגם לי קפצה ההתראה,( Erroor: workshop ! only leave vehicle in position P )

הייתי במוסך לא מורשה ובגלל שההתראה קופצת ונעלמת לאחר שנייה לא הצליחו לאתר את הבעיה,

אני מתכנן ללכת למוסך מורשה של סקודה, יש לי אחריות בנתיים רק על מכטרוניקה ומצמדים

הייתם האחריות כוללת את התקלה הזאת?

שואל מבורות מוחלטת בנושא

 

תודה מראש!

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

גם לי קרתה התקלה הזאת לאחרונה... מופיעה בזמן נסיעה לשנייה ונעלמת

פניתי לצמפיון ישראל ונאמר לי שיש לי אחריות על מכטרוניקה ומצמדים (לשאלתך @yoav_k) שאינה כוללת אחריות על הבעיה הזו.

לפי מה שנאמר לי שם התקלה ידועה ויש כרגע דיונים בבית משפט אם צמפיון יספגו את התקלה ויקחו אליה אחריות (הכונה היא לתיקון מצידם ללא עלות של בעל הרכב)

מישהו יודע אולי פרטים נוספים?

 

בתאריך 21.11.2019 בשעה 11:17, yaniv572 כתב:

מקפיץ ומעדכן.

כבר חצי שנה שהמנורה אצלי נדלקת ונכבת. סקודה אוקטביה 2016 שכבר לא באחריות.

הלכתי למוסך עם המון חששות לאור מה שקראתי ברשת. מטפל במוסך הראשי באופן סדיר.

במוסך אמרו שכמובן הם מכירים את הנושא והיום מחליפים רק את המיקרו סוויץ ולא את כל הידית (תיקון של בערך 1500 לעומת 6000 כמו שציינו כאן).

הגישו בקשה להשתתפות מצד היצרן, בסופו של דבר שילמתי 413 ש"ח על העבודה (אחרי השתתפות של 50 אחוז מהיצרן) והחלק 100% מהיצרן.

מציע גם למי שיש את התקלה שייגש לטפל בה, כמו שאמרו פה או בפוסט אחר, בסוף החיישן נדפק לחלוטין ונתקעים עם המפתח בסוויץ(ואולי גם צריך גרר)

@yaniv572 באיזה מוסך טיפלת ברכב?

בתאריך 25.11.2019 בשעה 23:08, Shay Shd Dave כתב:

https://www.facebook.com/groups/690831658091705/

 

למי שמעוניין יש תביעה ייצוגית

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

@Shay Shd Dave אתה יודע אולי איפה אפשר לעקוב אחרי התביעה (לא פייסבוק)?

פורסם

במוסך הראשי של צ'מפיון בראשון לציון(פלמחים).

זה המוסך שהרכב מטופל בו מהיום הראשון.

לטעמי במחיר תיקון סביר (400-600) אין מה לחשוב יותר מדיי.

 

בהצלחה!

פורסם
לפני 3 שעות, yaniv572 כתב:

במוסך הראשי של צ'מפיון בראשון לציון(פלמחים).

זה המוסך שהרכב מטופל בו מהיום הראשון.

לטעמי במחיר תיקון סביר (400-600) אין מה לחשוב יותר מדיי.

 

בהצלחה!

תודה רבה יניב

 

לפני 1 שעה, menir1 כתב:

היצרן הוציא קיט תיקון זול לבעיה הנ"ל - ראו את הפרסום של מוסך "רון":

https://www.facebook.com/ron.garagetlv/posts/1326397297553257

@menir1 יש אולי קישור לזה לא בפייסבוק? (אין לי פייסבוק וגם אין לי גישה אליו)
תודה

פורסם
לפני 28 דקות, obalilty כתב:

תודה רבה יניב

 

@menir1 יש אולי קישור לזה לא בפייסבוק? (אין לי פייסבוק וגם אין לי גישה אליו)
תודה

 

בבקשה ידידי:

 

2016 BMW M235i.

×
×
  • תוכן חדש...