Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואז חברים שואלים אותי מה כל כך יש לי נגד קונצרן וואג.

אז דברים כאלה, פאדיחות תכנוניות שקיימות בדגמים שלהם שנים על גבי שנים. יצרן נורמלי מבין שיש כזאת פאדיחה ומתקן, וואג תמשיך לייצר ככה את הרכב עוד שנים ובינתיים

תעשה את מירב המאמצים להפיל את האשמה והעלויות על המשתמש.

 

אם וואג הוציאו את ערכת התיקון הזאת, אז שיתכבדו לתקן בעלות סימלית את הבעיה ללקוחות הנתקלים בה. זה יחס בזוי ללקוחות שחוזרים לוואג שוב ושוב כמו אשה מוכה.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, tepic כתב:

ואז חברים שואלים אותי מה כל כך יש לי נגד קונצרן וואג.

אז דברים כאלה, פאדיחות תכנוניות שקיימות בדגמים שלהם שנים על גבי שנים. יצרן נורמלי מבין שיש כזאת פאדיחה ומתקן, וואג תמשיך לייצר ככה את הרכב עוד שנים ובינתיים

תעשה את מירב המאמצים להפיל את האשמה והעלויות על המשתמש.

 

אם וואג הוציאו את ערכת התיקון הזאת, אז שיתכבדו לתקן בעלות סימלית את הבעיה ללקוחות הנתקלים בה. זה יחס בזוי ללקוחות שחוזרים לוואג שוב ושוב כמו אשה מוכה.

 

 בארה"ב (וכמדמוני גם באירופה) יצא ריקול, כך שהטענה שלך רלוונטית אך ורק כלפי מוסך היבואן, שכפי שכולנו יודעים לא ידוע בטוב לבו, במיוחד כאשר תקלות כאלו צצות.

 

בכל אופן, הדיון הוא על הודעת שגיאה ולא על כמה רשע הוא קוצנרן VAG. אני מקווה שיצא לך להחזיק בחייך לפחות אחת, אבל למרות כל ה"בעיות" שאתה מדבר עליהן (שלמזלי בכל השנים שאני מחזיק את הרכבים הללו לא חוויתי אף אחת), התמורה של הרכבים שלהם היא הגבוהה ביותר ואין על כך עוררין. מעבר לכך - גם ליצרנים אחרים יש בעיות, אף אחד לא מושלם. כל האנשים ש"מזהירים" לגבי VAG הם אנשים שמעולם לא החזיקו רכב כזה מהסיבה הפשוטה שאין להם כסף לכך והם מעדיפים להתפשר על מאזדה 3. 

 

לא אמשיך את הדיון מעבר כדי לא לפגוע בנושא המקורי. מוזמן לפתוח נושא אחר בו אתה מתלונן על היצרן. 

עריכה אחרונה על ידי Fraysa
  • מעניין 1

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 15 דקות, Fraysa כתב:

 

לא אמשיך את הדיון מעבר כדי לא לפגוע בנושא המקורי. מוזמן לפתוח נושא אחר בו אתה מתלונן על היצרן. 

מכיוון שיש מספיק כאלו, וממילא כל קבוצה נשארת מקובעת בעכמדתה והדיונים הם חסרי פואנטה, אוותר על התענוג.

סורי, לא יכלתי לשתוק יותר נוכח עתיקות התקלה המדוברת.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היי,

הגעתי לשרשור הזה אחרי חיפוש התקלה הנ"ל בגוגל, כי היא קורית גם בגולף 2016 שלי.

האם ידוע לכם על מוסכים באיזור חיפה שיהיו מוכנים להתקין את הקיט, כמו במוסך רון?

פורסם
לפני 4 שעות, eitanuch כתב:

היי,

הגעתי לשרשור הזה אחרי חיפוש התקלה הנ"ל בגוגל, כי היא קורית גם בגולף 2016 שלי.

האם ידוע לכם על מוסכים באיזור חיפה שיהיו מוכנים להתקין את הקיט, כמו במוסך רון?

 

אני חושב שזה אחלה פרויקט DIY. בסרטון של רון ניתן לראות איך הוא מתקין את זה והוא גם מספק את המק"ט.

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני שעה, Fraysa כתב:

 

אני חושב שזה אחלה פרויקט DIY. בסרטון של רון ניתן לראות איך הוא מתקין את זה והוא גם מספק את המק"ט.

זאת תכנית ב' :)

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אהלן לכולם

 

לצערי גם אני חוויתי לפני חודש את ההודעה הנ״ל בסיאט איביזה דגם FR שנת 2017(הצורה החדשה)

 

קבלתי אחריות מורחת לבקרת הגיר עד שנת 21 (כנראה בגלל התביעה ייצוגית) האם הטיפול בחיווי הינו תחת האחריות לדעתכם ?

אשמח לשמוע את דעתכם/מישהו שחווה תקלה זו ברכב זה והלך לצ׳מפיונס לטיפול.

 

בתודה מראש

×
×
  • תוכן חדש...