Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לצערי יום שישי היה יום עמוס והייתי צריך לפתור את העניין הזה כדי שהרכב יהיה מוכן לאישה ליום ראשון בבוקר, אז בסופו של דבר התקנתי את המצבר הרגיל ולא AGM.

מה שהמתקין המליץ, ביקשתי ממנו לבדוק את העניין בצורה קצת יותר רצינית, הוא בדק ולדבריו המצבר מתאים. מדובר באדם שאני מכיר וסומך עליו, מקווה שאכן כך הדברים ולא תהיה בעיה.

 

אם הייתי מכיר את מצברי fvp, כמו שאייל המליץ, אז הייתי משלם אלף שקל ולוקח מצבר AGM. לא הכרתי את המותג הזה.

לא נורא, למדתי משהו לפעם הבאה.

 

תודה לכולם על התגובות.

 

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

דבר מחר עם המתקין, אולי הוא יסכים להחליף ל AGM .. ואולי הוא יכול להזמין מ FVP.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
כפי שכתבתי בהודעה הראשונה, הרכב לאחר שכשל להניע בכוחות עצמו, הונע בעזרת כבלים ונלקח למוסך מורשה יבואן לבדיקה, שם הציעו לאשתי מצבר תואם יצרן מסוג AGM בעלות של 2100 ש"ח.

במקביל אני ביררתי מול המתקין שהוזכר קודם, המתקין בירר וחזר אלי עם תשובה שלאור זה שאין לי ברכב s&s, ניתן להתקין מצבר רגיל.

דיברתי בטלפון עם איש השרות במוסך היבואן שם הייתה אישתי עם הרכב, אמרתי לו את זה ושאלתי לגבי המשמעויות של התקנת מצבר רגיל ולא AGM והאם יכול להיגרם נזק. הוא אמר שמצבר רגיל פשוט יחזיק חצי שנה. זה הכל.

 

עשיתי בדיקה באפליקציה של ורטה ובעוד כמה אתרים בארץ ובחול לפי סוג הרכב ללא s&s וקיבלתי התאמות של מצברים רגילים. ולכן החלטתי לנסות מצבר רגיל.

אלו הבדיקות שעשיתי ולפיהן לקחתי החלטה.

לא חושב שהייתי פזיז. ברור שהייתי עדיף לשים מצבר תואם יצרן, אבל זה 2100 מול 600.

 

לא היית פזיז, עשית את הבדיקות שעשית וזה מצויין, אבל אם אתה כבר מתייעץ בפורום אז קבל (או לפחות שמע) עיצות של אנשים שמבינים.

הסמכות היחידה לקבוע מה מתאים זה היצרן ואחריו היבואן.

לדעתי עליך לוודא כי המצבר באמת מתאים ואני חושב שזה לא מספיק שיודעים שאין מערכת עצור וסע ברכב, כי יש רכבים עם מערכת טעינה מאוד דומה ואז המצבר הרגיל פשוט לא עומד במצבים של טעינה שכזאת.

במקרה הטוב במצבר פשוט לא מחזיק מעמד ובמקרה הלא טוב הוא נוזל והחומצה עושה נזקים יקרים מאוד לתיקון ברכב.

×
×
  • תוכן חדש...