Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר רובוטי/ גיר ידני - פיאט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

כידוע לי, ואולי אני טועה, לפיאט מוניטין לא מי יודע מה.

 

למיטב הבנתי עיקר התלונות הוא על הגיר שלה.

ובכן, אשמח ממש להסבר מהו בכלל גיר רובוטי. והאם כשכתוב על פיאט שהיא ידנית, האם זה אומר שהיא לא רובוטית, ובכך חוסך את ה"מגרעה" הידועה לשמצה שלה?

 

אני חושבת לרכוש פיאט פונטו גרנדה III, שנתון 2010-2012.

 

בחלק מהדגמים כתוב גיר רובוטי, ובחלק כתוב גיר ידני...

 

כיוון שלא סומכת על רובוטים, ואוהבת לנהוג על ידני נוטה לאלה שרשום עליהן גיר ידני.

הבעיה שמקריאה קצרה התבלבלתי, כי לפי מה שהבנתי גם הידני הוא רובוטי.

 

אשמח אם תוכלו לעזור פה?

 

דבר שני, בבואי לקנות רכב יד 2, בתור אישה שאין לה מושג כמעט ברכבים, האם ההמלצה היא לקחת כל רכב שמוצא חן בעיני לבדיקה במוסך בעלות של 500 שקלים?

כלומר, רק החיפוש עצמו אחר רכב עלול לעלות כמה אלפים?

 

רב תודות לכל המסייעים!

  • אחראי פורום
פורסם (נערך)

גיר רובוטי כמכלול זהה לידני אך נשלט ע"י רובוט,

אין לו דוושת קלאץ' ולא מתפעלים ידית הילוכים רגילה.

דווקא לתיבות של פיאט אין בעיות אמינות בולטות, כן יש להן אופי פעולה שלא אהוד ע"י כולם.

 

לגבי בדיקות רכב, הדעה הרווחת בפורום הוא שמכוני בדיקה הם מכוני כסת"ח, יכתבו המון בלי ממש לכתוב כלום.

ההעדפה הברורה היא למצוא מכונאי אמין שתקחי אליו את הרכבים שאת מעוניינת לבדוק. זו תהיה בדיקה אמינה ומקיפה יותר.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

ואולי זה המקום לספר וכל מי שמסתובב באיטליה יודע, שפיאטים שם יש כמו זבל וחלקן הלא זניח הן ענתיקות כמו מולטיפלה דור ראשון או פנדה דור ראשון. ואני בעוונותי נמצא שם מעת לעת אבל זו הפעם יצא לי להיות נוסע במונית מולטיפלה בת חמש עשרה בערך, אז דיזל נכון וגיר ידני גם נכון, אבל האוטו נסע נהדר והרגיש פנטסטי על הכביש. וזה בשביל אלו שכותבים תמיד וברוב רצינות שאוטו יפני ישרוד יותר אבל אולי יתן פחות הנאה או נוחות או כל מיני שטויות כאלו. אז זה קישקוש וגם זה. ולגוף הענין, אין בעיה יוצאת דופן בגיר הרובוטי של פיאט, יש ענין של אופי פעולה שונה כמו בכל גיר רובוטי חד מצמדי ועדיף לדעת מראש אם הדבר פוסל או לא את הבחירה.

פורסם
גיר רובוטי כמכלול זהה לידני אך נשלט ע"י רובוט,

אין לו דוושת קלאץ' ולא מתפעלים ידית הילוכים רגילה.

דווקא לתיבות של פיאט אין בעיות אמינות בולטות, כן יש להן אופי פעולה שלא אהוד ע"י כולם.

 

לגבי בדיקות רכב, הדעה הרווחת בפורום הוא שמכוני בדיקה הם מכוני כסת"ח, יכתבו המון בלי ממש לכתוב כלום.

ההעדפה הברורה היא למצוא מכונאי אמין שתקחי אליו את הרכבים שאת מעוניינת לבדוק. זו תהיה בדיקה אמינה ומקיפה יותר.

 

היי. תודה.

אז הסממן החיצוני לרכב רובוטי זה שאין לו קלאץ'?

איך מוצאים מכונאי אמין אם אני לא מכירה אחד כזה?

פורסם

הי. תודה.

אני נוטה לחבב מאוד את הפיאט על אף המוניטין.

רק קצת נרתעת מהרובוטי, כי בהבנה שלי ככל שמעורבים יותר מחשבים/רובוטים/מכניקה מורכבת, יותר צפי לתקלות..

 

ואולי זה המקום לספר וכל מי שמסתובב באיטליה יודע, שפיאטים שם יש כמו זבל וחלקן הלא זניח הן ענתיקות כמו מולטיפלה דור ראשון או פנדה דור ראשון. ואני בעוונותי נמצא שם מעת לעת אבל זו הפעם יצא לי להיות נוסע במונית מולטיפלה בת חמש עשרה בערך, אז דיזל נכון וגיר ידני גם נכון, אבל האוטו נסע נהדר והרגיש פנטסטי על הכביש. וזה בשביל אלו שכותבים תמיד וברוב רצינות שאוטו יפני ישרוד יותר אבל אולי יתן פחות הנאה או נוחות או כל מיני שטויות כאלו. אז זה קישקוש וגם זה. ולגוף הענין, אין בעיה יוצאת דופן בגיר הרובוטי של פיאט, יש ענין של אופי פעולה שונה כמו בכל גיר רובוטי חד מצמדי ועדיף לדעת מראש אם הדבר פוסל או לא את הבחירה.
  • אחראי פורום
פורסם
היי. תודה.

אז הסממן החיצוני לרכב רובוטי זה שאין לו קלאץ'?

איך מוצאים מכונאי אמין אם אני לא מכירה אחד כזה?

 

סממן נוסף הוא ידית ההילוכים שיש לה מסילה בצורת H.

לגבי מכונאי, מאיפה את?

לגבי מערכת הגיר, סימן לתחזוקה טובה הוא החלפת שמן הגיר אחת ל-60 אלף ק"מ, מאריך מאוד את חיי המשאבה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
סממן נוסף הוא ידית ההילוכים שיש לה מסילה בצורת H.

לגבי מכונאי, מאיפה את?

לגבי מערכת הגיר, סימן לתחזוקה טובה הוא החלפת שמן הגיר אחת ל-60 אלף ק"מ, מאריך מאוד את חיי המשאבה.

 

לגבי השמן, אני יכולה לדעת אם זה נעשה רק אם יש ספר טיפולים, הלא כן?

אני מאזור נתניה...

  • אחראי פורום
פורסם

אכן כן לגבי תיעוד הטיפולים.

לגבי מוסך, פני לאוטו איטליה בפתח תקווה.

אולי אפילו אחד הלקוחות שלהם מוכר מה שאת מחפשת.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...