Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,אנחנו מחפשים רכב משפחתי (רכב שני במשפחה) ורצינו להתייעץ

מגבלות / wish list:

תקציב ~60,000. בגז סביר (לא פיקנטו).

יחסית חדש (שיחזיק מעמד לכמה שנים קדימה).

דירוג טוב במבחני ריסוק / בטיחות.

צבע (לא לבן / אפור) עם העדפה חזקה לירוק :)

הציעו לנו סוזוקי קרוסיבר 2014, ק"מ 81,000, ירוקה, יד ראשונה מפרטי במחיר 65,000.

האם זה מחיר סביר לתמורה? האם זה רכב מומלץ? או שיש אולי דגמים אחרים מומלצים שיכולים לעמוד בקרטריונים.

אשמח לעצות, תודה רבה :)

פורסם

הרכב הירוק היחיד שאני יכול לחשוב עליו זה סוזוקי קרוסאובר 2013/4.

הירוק היה הצבע שאיתו הופיע הדגם בקטלוג ובמרבית אולמות התצוגה. ולכן נמכר בכמות לא קטנה.

בלי קשר, מדובר ברכב ראוי שנהנה ממוניטין אמינות וסחירות מצויינים.

חסכוני מאוד בדלק ובעלויות אחזקה.

מי הציע לכם את הרכב? מה המחירון שלו?

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

לא יכול להתיחס למחיר - הן כיון שאין לפני מחירון והן כיון שהמחיר נבזר ממצבו של הרכב הספציפי.

 

אישית אני נוסע מזה כ-2.5 שנים ברכב דומה - לצרכים שלי מתאים מאד, כולל הובלת 5 מבוגרים על ציודם הלא קל בין חיפה לנתב"ג. המנוע מוכר מה-SX4 ואמין מאד, תיבת ההילוכים הרציפה אינה זריזה אבל חסכונית בדלק (להערכתי פחותה בכ-10% בהשואה ל-SX4).

 

נוחות היא עניין אישי, רק אתה יכול לקבוע אם הרכב נוח לך.

 

לגבי בטיחות - לדגם 5 כוכבי NCAP לפי כללי 2013. בארץ אינו מצוייד באמצעי בטיחות אקטיביים מתקדמים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...