Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מעוניין לרכוש תנור אפייה. מחר (יום א') מסתיימת תק' יריד "חבר" המקנה הנחות באלמ ובשקם אלקטריק, אולם לפחות בדגמים שבדקתי, אין לכך משמעות בהכרח.

 

ככלל, אני די נעול על BSH. יחד עם זאת, ראיתי דילים על אלקטרולוקס או AEG.

 

מכל מקום, יש את הדגם הזה:

 

https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=e-oven&keyword=hb314abr0y

 

משום מה לא נמכר באתרי הסחר – יכול לרכוש אותו ב1800 ₪ (יש עוד 199 ₪ לשלם להרחבת אחריות ל-5 שנים). הובלה חינם. לא ידעו להגיד לי סופית, אבל כנראה מיוצר בספרד.

 

יש גם את זה:

 

https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=979148

 

יכול לרכוש אותו ב2100 בשקם אלקטריק או ב2193 בלאסטפרייס ולקבל מתנה. יש עוד 199 ₪ להרחבת אחריות ל-5 שנים). הובלה חינם. מיוצר בגרמניה.

 

יש עוד שלל דגמים, יותר יקרים או פחות יקרים, אבל תכלס הלכתי לאיבוד ואני לא יודע מה חשוב ומתי לעצור ולא להגזים בעלויות.

 

https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=e-oven&db136886=136898,136934&db57243=6359411,6359412,129628,129627&db5761=5763&db57212=112798&noidx=1

 

אודה לעזרה,

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

יש עכשיו מבצע על בוש, 1500 שקל ועוד 200 שקל להרחבת אחריות ל-7 שנים.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
יש עכשיו מבצע על בוש, 1500 שקל ועוד 200 שקל להרחבת אחריות ל-7 שנים.

 

על איזה דגם המבצע? הרי זה מותג עם המון דגמים.

 

ואתה בטוח שזה ל-7 שנים, לא 5?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

כמה עצות מועילות:

 

1. אם חשובה לך הכשרות, אולי כדאי לקנות בכלל תנור פירוליטי. זה מקל ממש את החיים.

 

2. כמה שיותר אחריות יותר טוב.

 

3. תבדוק ותוודא עם כמה תבניות מגיע התנור. לי יש פירוליטי של אינדסיט והתנור הגיע עם שתי רשתות ותבנית אחת. נאלצתי לרכוש עוד שתי תבניות נוספות.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

אנחנו שומרי כשרות (מתונים מאד) וברכישה האחרונה ויתרנו על הפירוליטי משלוש סיבות:

 

1. מחיר - תנור עם ניקוי פירוליטי עולה פי 2 מתנור זהה ללא הציפוי המיוחד.

 

2. קירור - שימוש בניקוי הפירוליטי כרוך בהפעלת התנור בטמפרטורה גבוהה למשך כשעתיים. מצריך "ארובה" בצידו האחרוי. בדירה הקודמת היה מרווח מאחורי הארון שאפשר פיזור האויר החם כלפי מעלה (מעל התנור היה מרווח של כמה ס"מ בין הארון לבין הקיר, למטרה זו). בדירה הנוכחית התנור מתחת לשיש ואין פתח מתאים, ואני חוש מחימום יתר.

 

3. שימור הציפוי הפירוליטי מגביל את הניקוי באמצעים מיכאניים בגלל רגישותו.

 

לגבי תבניות - חשובות הרשתות, תבניות אפשר להניח עליהן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין לי עניין בכשרות ולכן פרוליטי לא מעניין. מעבר לכך, וכפי שנאמר כאן, זה מייקר מאוד את התנור. קשת המחירים והדגמים רחבה מאוד ומכאן מגיעה ההתלבטות בכדי לאזן ולעשות רכישה מושכלת.

 

לגבי כמות רשתות ותבניות, הרוב מגיעים עם 1 מכל 1, אבל זה פתיר מבחינתי.

 

לגבי אחריות, כולם נותנים שנה. בbsh הרחבה ל5 שנים זה 199 שח.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אצלנו התנור עובד די הרבה (זוגתי חובבת אפיה וכמעט כל הלחם שנאכל בבית הוא מתוצרת עצמית). ישנם סופי שבוע שהוא פועל הרבה מאוד שעות.

יש לנו דגם פשוט של בוש, שני כפתורים מכניים בלי שום דבר דיגיטלי. למעט נורה שהחלפתי כבר פעמיים (ב-7 שנים) התנור עובד ללא בעיות.

רכשנו מחנות פיסית והצלחנו לקבל, בנוסף על התבנית השטוחה הרגילה, תבנית עמוקה וגם מסילות נשלפות. שנייהם מאוד שימושיים.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

אוקי. ראה את הדגמים מעלה. הם יעמדו באותן המשימות?

 

לגבי תבניות הוספות, יש את התבניות של הנוכחי, אז זה יהיה בסדר.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
אצלנו התנור עובד די הרבה (זוגתי חובבת אפיה וכמעט כל הלחם שנאכל בבית הוא מתוצרת עצמית). ישנם סופי שבוע שהוא פועל הרבה מאוד שעות.

יש לנו דגם פשוט של בוש, שני כפתורים מכניים בלי שום דבר דיגיטלי. למעט נורה שהחלפתי כבר פעמיים (ב-7 שנים) התנור עובד ללא בעיות.

רכשנו מחנות פיסית והצלחנו לקבל, בנוסף על התבנית השטוחה הרגילה, תבנית עמוקה וגם מסילות נשלפות. שנייהם מאוד שימושיים.

אם הכוונה פה הייתה להמליץ על דגם מכני מצטרף להמלצה.

היה לי תנור דיגטלי והייתי מתקשה להגיע איתו לתוצאות טובות באפיה.

כיום אני תנור מכני לחלוטין כמו של פעם, אפילו לא חברה מוכרת אלה סתם מוצר מדבקה (פרינס), תענוג לעבוד איתו.

 

לפות"ש המלצתי קנה תנור מכני ולא אלקטרוני, אז בסדר סטיית הטמפטורה במכני היא כביכול פחות מדוייקת, אבל באלקטרוני הכל טוב כשתקין, כשלא תקין הזיוף הוא משמעותי והתיקון עולה מאות ש"ח רבים.

פורסם
על איזה דגם המבצע? הרי זה מותג עם המון דגמים.

 

ואתה בטוח שזה ל-7 שנים, לא 5?

 

בן

 

טעות שלי,התכוונתי לבקו:

http://www.brimag-online.co.il/p/%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%A8_%D7%91%D7%A0%D7%95%D7%99_beko_%D7%93%D7%92%D7%9D__BIM-22301X?refc=45256

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

×
×
  • תוכן חדש...