Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

התקנתי לחבר לא מזמן מערכת מולטימדיה סינית מהסוג הנ"ל:

 

WhatsApp Image 2018-06-22 at 14.58.28.jpg

המערכת עובדת לא רע בכלל, הייתי אומר שהיא אפילו מפתיעה באיכותה יחסית למערכת מאיביי בכ-150 ש"ח.

אבל, יש איתה בעיה אחת, כפתורי השליטה מההגה מסרבים לעבוד איתה.

ניסיתי לחווט את הכפתורים על פי הסרטון הבא:

 

 

למיטב הבנתי, הוא בעצם גישר בין המינוסים במחבר של הרכב וחיבר את החוט של השליטה מההגה לפין הרלוונטי ברכב. ביצעתי זאת, ישנה תגובה מסוימת מצד המערכת, אך אני לא מצליח לכייל את הכפתורים והמערכת פשוט משתגעת. יש למישהו פתרון לבעיה הזו?

עריכה אחרונה על ידי zivk

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

איזה צבע של חוטים חיברת?

ב-SX4 שלי חיברתי עם אני זוכר נכון את הלבן והירוק. הכי טוב שתבדוק עם נורת ביקורת מתי יש פלוס.

לצערי המערכת הראשונה גם עשתה לי המון בעיות אבל אחרי שהשקעתי עוד קצת כסף הכל נפתר.

רז

פורסם

למערכת עצמה חיברתי רק חוט אחד בצבע כתום, ניסיתי גם לחפש תזוזה של מתח בזמן לחיצה על הכפתורים באמצעות מד מתח, אבל זה לא ממש עבד.

במה השקעת עוד כסף? קנית מערכת יקרה יותר?

 

נ.ב במהלך ה"משחק" עם המערכת הזו גיליתי שיש בה גם מירור לינק שעובד מעולה, הופתעתי.

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

×
×
  • תוכן חדש...