Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן ZIC X7 בקבוק שחור ? תקנים ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ! בקשר לשמן הזה

http://zicoil.pk/product/zic-x7-10w-40-vhvi-tech/

 

לא רשום עליו תקנים של יצרני רכב.... רק את תקן האיכות של API.

כרגע יושב חדש אחרי טיפול בתוך פוקוס 2003.

 

האם זה משהו שחייב לרוקן ולהחליף במוטורקרפט או שזה בסדר לבינתיים ?

אני רק רוצה לציין שיש לי 5.30 של השמן הזה, לא 10-40 אז מבחינת צמיגות אני בסדר. פשוט הלינק היחידי שמצאתי היה 1040

פורסם

שמן מנוע 4L 5W30 Zic X7 סינטטי מלא Sn/Gf-5



מפרט: ACEA C3

מפרט: API SN / CF

קיבול[ליטר]: 4

שמן: 3

סיווג צמיגות שמן SAE: 5W-30

מתאים לשימוש: VW 502.00 / 505.00

מתאים לשימוש: MB 229.51

מתאים לשימוש: BMW Longlife-04

מתאים לשימוש: GM dexos2



זה שמן מנוע טוב, העומד בתקנים מתקדמים.

https://www.azrieli.com/o/67956173-aa9b-4c1b-ac6e-fa9701660976

 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)

מצטער, לא קונה את מה שרשום באתר ישראלי ואין לו שום רפרנס באתר רשמי של היצרן.

התקנים שהועתקו שם לדעתי לקוחים מגרסאת הדיזל (או LS, מה שזה לא יהיה) של הסדרה הזו. כל התקנים (למעט אולי הדקסוס שקצת יותר ורסטילי) הם עבור מנועי דיזל.

 

מה שאני מוצא זה אכן תקן SN ו-GF5 וכן שהוא Meets or exceeds את התקן של Dexos 1.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

אתה לא קונה..:wink: אני לא מוכר

שכחתה שלי יש מתורגמנית צמודה.

 

ZIC X7 LS 5W-30 ОПИСАНИЕСинтетическое моторное для бензиновых, дизельных и газовых двигателейлегковых автомобилей, в том числе оборудованных системами турбонаддува икомплексными системами очистки выхлопных газов.Изготовлено на основе собственного синтетического базового масла Yubase исбалансированного пакета современных присадок с пониженным содержанием зольныхсоединений, фосфора и серы



Low SAPS).РЕКОМЕНДАЦИИ/СПЕЦИФИКАЦИИ)

API SN / CF ACEA C3

 

VW 502.00 / 505.00

MB 229.51

BMW Longlife-04

GM dexos2

 

http://zicoil.ru/upload/iblock/151/2619-tds-tekhnicheskoe-opisanie-rus-zic-x7-ls-5w_30.pdf

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

השמן הזה קצת מוזר..

 

פה הוא מופיע בתמונה עם LS

http://gokparts.com/%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%AA/%D7%A9%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C%D7%99%D7%9D/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-5w30-%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%98%D7%99-%D7%9E%D7%9C%D7%90-%D7%AA%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%AA-zic-%D7%9B%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%9B%D7%9C-4/

 

ופה הוא מופע בלי LS

https://www.azrieli.com/o/67956173-aa9b-4c1b-ac6e-fa9701660976

 

 

האם באמת החברה מייצרת מספר סוגי שמן בתקנים שונים שכל ההבדל הוא 2 אותיות קטנות על האריזה?

פורסם (נערך)

ומדוע לא?

שמן שהתלבטת לגביו לפני זמן מה, של מוטול, מוצע עם תוספת האותיות FE וגם בלעדיהן. וגם שילובים אחרים של אותיות.

כך גם רכבים, לא? :wink: יש סיוויק ES ויש LS ושאר ירקות.

 

פותה"ש, מקווה שתרמת לנזקקים ולא השלכת ליאור. :-P

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

המוטול עם ה FE או EFE או בלי ...

זה אותו שמן שמתאים לאותם תקנים וכולם מצויינים בצורה בולטת על האריזה.

 

לגבי השמן הזה לא חקרתי, אבל מהשירשור עולה שהתוספת הקטנה עם LS או בלי LS מהווה השפעה על תקן השמן

מבלי שזה מצויין על האריזה של השמן עצמו.

 

לדעתי זה יותר מקצת מבלבל ...

פורסם

מי אמר שלא מצוין?

על הבקבוקים האלו רשום מאחור את התקנים.

ובחיפוש בגוגל יש כמה תמונות כאלו (רק שלא ברור תמיד לאיזה מתת הדגמים זה שייך, או שהיו שינויים לאורך הזמן).

 

יש להם גם כזה עם סימול Diesel בחזית.

×
×
  • תוכן חדש...