Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מפרסם עבור חבר,

 

בן 21,נהג צעיר עבר ביטוחי נקי, 4 שנים רישיון

 

רוכש סיאט לאון חדשה (אחרי מתיחת פנים) מהחברה

גרסת 1400.

 

היכן עליי לבדוק כדי להשיג ביטוח כמה שיותר זול?

בוובי אין תוצאות לגיל שלי.. באתר של הפניקס ו aig זה איכשהו הגיע לסכום הזוי של 20,000 ש״ח (כנראה לא רוצים לבטח)

 

די אובד עצות , האם לפנות לסוכן? האם יש חברה מסויימת שמבטחת נהגים צעירים במחירים טובים?

 

נמנעתי מגרסת ה1.8 מפחד בעלויות הביטוח, ה1.4 הרבה יותר סטנדרטית, ועדיין לא מצליח לקבל הצעה טובה

 

תודה רבה.

עריכה אחרונה על ידי youvals1
פורסם

ככל הנראה רק אצל סוכנים תקבל הצעות יותר טובות, תעשה חיפוש בפורום ותקבל תוצאות של כמה מהם.

לי היה ביטוח נהג צעיר עד לא מזמן וביטחתי בביטוח ישיר אבל בדיעבד ההפרש לעומת סוכן לא היה שווה.

פורסם
ככל הנראה רק אצל סוכנים תקבל הצעות יותר טובות, תעשה חיפוש בפורום ותקבל תוצאות של כמה מהם.

לי היה ביטוח נהג צעיר עד לא מזמן וביטחתי בביטוח ישיר אבל בדיעבד ההפרש לעומת סוכן לא היה שווה.

 

מביטוח ישיר קיבלתי הצעה של 8500 ש״ח עם השתתפות עצמית של 2,000

האם הגיוני?

פורסם

נהד צעיר ורכב VAG שבאופן בסיסי הביטוח שלו יקר - לא נשמע בלתי סביר.

 

בכל מקרה - פנה לסוכן - ולדעתי ליותר מאחד. בניגוד לפרסומות הם לא בהכרח יותר יקרים מהחברות הישירות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...