Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2977 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפותח השרשור.

קודם כל האיביזה הנ"ל היא אחלה רכב.

היות שמדובר במנוע טורבו השיפור הכי יעיל מבחינת עלות תועלת יהיה תוכנה לניהול מנוע, במעט מאוד כסף תקבל הרבה סוסים.

עוד דבר, במנוע שלך יש הזרקה ישירה דבר שלאורך זמן גורם לפיח על שסתומי היניקה ומוריד את ביצועי המנוע.

אם היה לי מנוע כזה הייתי מתקין "לוכד שמן" או באנגלית" oil catch can" שיכול לשמור לך על המנוע נקי.

חפש ביו טיוב סרטונים

ואתה יכול גם להתקין צמיגים איכותיים וספורטיבים.

פורסם

נסעתי על 1.2 עם תוכנה, לא מורגש כזה הבדל כמו שיש על 1.8 שזה עולם אחר לגמרי..

שמור על הכסף, ותהנה מהרכב.

ברכבים קטנים שכאלו, שיפור יכולות הנהיגה שלך, צמיגים אוחזים יותר או מנגד ברקסים משופרים יביאו לתוצאה טובה יותר (לדעתי) ולהנאה גדולה יותר בטיולי נהיגה/מסלול.

פורסם

כן, אבל עדיין ישאר חלש הרכב,.

כמו שאמרו לפני, יש תכנה לנסיון לכמה ימים ללא תשלום.

או תשלום סמלי.

את הרכב הבא כבר תקנה אם פוטנציאל יותר גבוה.

×
×
  • תוכן חדש...