Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי טוסון טורבו - מבחן דרך


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2962 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

mark my words

הרכב הזה יהיה כישלון טוטאלי, בקושי שימכר.

הסבר: יותר ויותר ישראלים מתחילים להבין - ישראל מתקרבת בצעדי ענק! להיות ''ניו-דלהי החדשה'' כל הארץ פקוקה ואין לאן למהר. בנוסף ריבוי אקדחי לייזר ומצלמות הורידו (בניגוד לתחזיות שלי) להרבה מאד ישראלים את הרגל מהגז.

 

לדעתי, רוב האנשים שקנו את הקיה ספורטג' טורבו, לא קנו אותה באמת בגלל הכוח שלה, אלא יותר בשביל לקנות את הדגם הכי מפואר ועל הדרך להשוויץ בג'נטים הגדולים, ארבעת נורות הלד מקדימה וסמל ה- gt האדום מאוחרה.

 

בדיוק כמו שיש יותר אנשים ששמים מדבקת m5 לסידרה 5 רגילה מאשר אנשים שקונים m5 אמיתית ומורידים לה את כל סימני הזיהוי, קשה לי מאד לראות בן אדם שאמור להיות קהל היעד לרכב הזה, מעדיף אותה.

פורסם

מנועי טורבו קטני נפח הם היום הנושא שכל יצרן רוצה להגיש ללקוח,

או לפחות שכל דגם יהייה גם אטמוספרי, גם דיזל וגם טורבו קטן נפח.

אף אחד לא רוצה לאבד לקוחות ורצוי שעה אחת קודם.

גם ככה עם ישראל לא קונה בכמויות גדולות את הדגמים המפוארים

יותר של דגם מסויים.

אני מאמין שהיבואן יודע בדיוק שאת הטוסון הגודש לא יקנו בכמויות

כמו זה האטמוספרי שזול בעשרות אלפי שקלים.

פורסם

לך תספר את זה לסובארו ויונדאי שחוזרים לאטמוספריות

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
כמובן,

אני לא איש טכני במיוחד בנושא הנ"ל, איני יודע מה השינויים שנעשו בין אם זה חומרה או רק תוכנה.

רק ניסתי להמחיש עד כמה שהשילוב הזה עובד טוב ברכב הנ"ל לאומת הספורטאז.

 

נ.ב לנו נמסר טרם המבחן שהבעיות בגיר שמהם סבל הספורטאז לא קיים כאן, אך לא סיפקו שום פרטים מעבר.

 

עושה רושם שישנה התעלמות מכוונת מצד היבואן על מנת לא לפגוע במוצר המקביל , הקיה אינו מוצע במפרט זהה בדגם ה GT, אפשר שהעדר הבעיה של התחממות התמסורת נובע מסוג ההינע - ולכן כלמוביל לא מציע את הטוסון עם הינע 4X4 אלא רק הנעה קידמית.

 

פחות מאמצים במהירות איטית על התיבה . ההנעה הכפולה בקיה משולבת תמיד (אלא אם מנתקים אותה) במהירות נמוכה מ 40 או 50 קמ"ש . מן הסתם אלו המהירויות הנדרשות על מנת לנוע בתנאי שלג ובוץ עבורם מיועדת ההנעה הכפולה.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...