עשיתי ! בשניהם !
ונותרתי מבולבלת...
הקוגה הרגישה גבוהה וחזקה, אבל קצת מיושנת מבחינת אבזור וצורה
הפיג'ו הרגישה הייטקיסטית וחדשנית אבל קצת קלסטרופובית (לא גבוהה על הכביש וגם בתוך הרכב הראש שלי כמעט ונוגע בתקרה...)
אז עדיין בספקות ):
אודה מאד לדעתכם המלומדת. ראיתי כמה מבחני נסיעה ולא הצלחתי להגיע להחלטה...
הדגמים המדוברים:
פורד קוגה - 1.5
Titanium 2x4
פיג'ו 3008 - 1.6 טורבו-בנזין Premium
נקודה חשובות :
מדובר ברכב ליסינג מהעבודה כך ששיקולי שווי הרכב במכירה / ביקושי שוק במכירה / עלות טיפולים ואחזקה - לא רלוונטיים מבחינתי.
מה שכן חשוב לי :
1. ביצועי הרכב
2. איבזור ו"פינוקים"
3. נוחות נהיגה והנדסת אנוש
4. תחושת ג'יפון גבוהה יותר.
תודה מראש !