Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה נדלקה לי נורה של מנוע והקוד הוא p0172 ..

זה התחיל ממתי שעשיתי 2 דברים ברכב ואני לא יודע איזה אחד מהם..

החלפת פילטר דלק - יש מצב בגלל שהפילטר לא מקורי הנורה תדלק ?

ועוד משהו עשיתי שטיפה למנוע יש לציין שלא שפכתי ישירות על המנוע אלא רק בצדדים ..

אחרי שהנעתי הרכב קצת גמגם ולא סחב כלכך אחרי סיבוב קצר ברכב הוא השתחרר וחזר למצבו הרגיל.

 

כרגע יש נורה דולקת והרכב עובד כרגיל אין גימגום או משהו כזה והרכב נוסע טוב

יש מצב שזה איזה חיישן או משהו כזה ?

פורסם

במידה ועשית את שני הדברים בבת אחת ואינך יכול להפריד בין אחד לשני ובין תחילת התופעות:

 

1.יש מצב שהרטבת מעט את חיישן זרימת האוויר (סביר) או חיישן חמצן קדמי(נדיר)

2. יש מצב שדלק לא זרם כמו שצריך לאחר החלפת המסנן דלק ואז הלחץ הסתדר.

3. יש מצב שבגלל המים יצרת בעית ואקום כי הזזת צינור או משהו. (נדיר)

 

אם אין עוד בעיות תעשה איפוס תקלות ותראה אם זה חוזר על עצמו

 

ותפסיק לשטוף מנוע...

הזול עולה ביוקר

×
×
  • תוכן חדש...