Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצבר בן 6


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

קניתי את הפולו שלי לפני 4 שנים. אני משער שבשנתיים הראשונות לא הוחלף מצבר (תקופה קצרה מדי להבנתי) ככה שאני כרגע עם מצבר בן קצת מעל 6 שנים.

 

המצבר עובד מעולה והכל, פשוט לאור גילו המתקדם חשבתי כמה אני מאוד לא רוצה לקום בוקר אחד ושהרכב לא יניע. לאחר לעבודה, להזמין שגריר או לחפש מישהו להנעה עם כבלים...

 

השאלה: איך אני יכול לבדוק את מצב המצבר? חשבתי על פשוט ללכת לחשמלאי שיבדוק אבל הניגוד אינטרסים שלו ברור

 

שאלה שניה: נניח וחשמלאי אמין בדק לי את המצבר והוא נמצא תקין. לכמה זמן אני יכול להיות שקט? (או שיכול להיות שהבדיקה תקינה אבל עוד חודש המצבר יתחיל לגסוס?)

 

תודה

פורסם
אהלן,

 

קניתי את הפולו שלי לפני 4 שנים. אני משער שבשנתיים הראשונות לא הוחלף מצבר (תקופה קצרה מדי להבנתי) ככה שאני כרגע עם מצבר בן קצת מעל 6 שנים.

 

המצבר עובד מעולה והכל, פשוט לאור גילו המתקדם חשבתי כמה אני מאוד לא רוצה לקום בוקר אחד ושהרכב לא יניע. לאחר לעבודה, להזמין שגריר או לחפש מישהו להנעה עם כבלים...

 

השאלה: איך אני יכול לבדוק את מצב המצבר? חשבתי על פשוט ללכת לחשמלאי שיבדוק אבל הניגוד אינטרסים שלו ברור

 

שאלה שניה: נניח וחשמלאי אמין בדק לי את המצבר והוא נמצא תקין. לכמה זמן אני יכול להיות שקט? (או שיכול להיות שהבדיקה תקינה אבל עוד חודש המצבר יתחיל לגסוס?)

 

תודה

 

גם לי היתה אותה ההתלבטות, בקורולה 2011 היה לי עדיין המצבר המקורי, לבסוף החלפתי למרות שהרכב הניע גם בבקרים הקרים שהיו לא מזמן.

החשבון פשוט, המצבר עלה לי 400 ש"ח, נניח ויחזיק שנתיים וחצי,זה אומר 160 שח לשנה או 13 שקלים לחודש.

אז גם אם הקדמתי את ההחלפה בשלושה חודשים בזבזתי 50 ש"ח, זה משתווה ללהניע את הרכב עם כבלים באיזה מגרש חנייה נידח או ביום גשום ?

פורסם

חשבון נכון בהחלט. אני לא הייתי חכם כמוך , דחיתי את ההחלפה ולבסוף אשתי נתקעה עם האוטו ולקחה מונית ובנוסף , כשאתה מגיע לחשמלאי הרכב זה יותר זול מאשר שמגיעים אליך.

אני "הרווחתי" שבועיים של מצבר שעלו לי 150 שקל

פורסם
אהלן,

 

קניתי את הפולו שלי לפני 4 שנים. אני משער שבשנתיים הראשונות לא הוחלף מצבר (תקופה קצרה מדי להבנתי) ככה שאני כרגע עם מצבר בן קצת מעל 6 שנים.

 

המצבר עובד מעולה והכל, פשוט לאור גילו המתקדם חשבתי כמה אני מאוד לא רוצה לקום בוקר אחד ושהרכב לא יניע. לאחר לעבודה, להזמין שגריר או לחפש מישהו להנעה עם כבלים...

 

השאלה: איך אני יכול לבדוק את מצב המצבר? חשבתי על פשוט ללכת לחשמלאי שיבדוק אבל הניגוד אינטרסים שלו ברור

 

שאלה שניה: נניח וחשמלאי אמין בדק לי את המצבר והוא נמצא תקין. לכמה זמן אני יכול להיות שקט? (או שיכול להיות שהבדיקה תקינה אבל עוד חודש המצבר יתחיל לגסוס?)

 

תודה

מצבר לפעמים לא שורד אפילו שנה.

תרגיש התנעה קשה קצת או שתתקע, מה שיכול לקרות גם עם מצבר בן חצי שנה (אם כי בסבירות נמוכה יותר) , תחליף מצבר.

  • ספונסר פורום
פורסם

שלום,

אתה יכול לגשת לכל אחת מתחנות השירות שלנו ולבקש בדיקה למצבר הקיים.

במידה ותצטרך להחליף או שבהתייעצות עם איש השירות תקבלו החלטה להחליף, תוכל לעשות זאת בו במקום.

בנוסף, תוכל לגשת לכל אחד מסניפי אוטודיפו ולבדוק גם באמצעותם.

בהצלחה,

שרות לקוחות ורטה

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם

בחיים אל תאכסן מצבר בבגאז'

 

 

ולטעמי, כל עוד המצבר לא מגמגם, אין טעם להחליף. הוא תקין. למה?

 

דבר אחרון

בהחלט ייתכן מצב שהמצבר הוחלף מעט לפני הרכישה שלך (בגיל פחות משנתיים). אבל אנחנו לא צריכים לעסוק בניחושים. התאריך מוטבע עליו.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

למה לתקן אם זה לא מקולקל?! ברגע שיתחיל לזייף, תדע שהגיע הזמן אבל מה ההגיון להחליף כל עוד הוא עובד כמו שצריך?

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

פורסם
בחיים אל תאכסן מצבר בבגאז'

 

 

ולטעמי, כל עוד המצבר לא מגמגם, אין טעם להחליף. הוא תקין. למה?

 

דבר אחרון

בהחלט ייתכן מצב שהמצבר הוחלף מעט לפני הרכישה שלך (בגיל פחות משנתיים). אבל אנחנו לא צריכים לעסוק בניחושים. התאריך מוטבע עליו.

 

זה טעם טוב, כמו שחלק הסבירו כאן שאחר כך בני המשפחה נתקעו, לקחו מונית וכן הלאה, יצא קצת יותר יקר מהטעם הטוב הזה.

 

נאמר בפירוש שהמצבר בן ~6, השאלה היא האם יש קושי בהתנעה כן או לא, האם הוא באמת בן 6 ואם כן, ברגע שיש ולו את הספק הקל ביותר, להחליף.

 

אחר כך גם ככה בוכים כשנתקעים באמצע מקום מציק, שווה את ה 500 שקלים לעוד 3 שנים של שקט? לא בהכרח.

פורסם

נאמר בפירוש שאין לו מושג בן כמה המצבר

 

 

ובני משפחה שנתקעו וכו', זה כי לא שמו לב לסימנים מוקדמים

 

 

המצבר ברכב הקודם שלי החזיק 6.5 שנים, והוחלף בגמגום הראשון שלו

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

×
×
  • תוכן חדש...