Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת ארוך אז אנסה לתמצת את עיקרי הדברים.

לפני כמה חודשים נסעתי עם חברה שלי ברכב והיא נהגה. במהלך פקק תנועה היא פגעה קלות מאחורה ברכב. הרכב הנפגע גם כך היה מאוד מוזנח ועם המון סימני פגיעות בפח שברור לעין שבינם לבין התאונה אין כל קשר.

בכל מקרה כמובן שלקחנו אחריות ונתנו פרטים במחשבה שזה יסגר במכמה מאות שלים בודדים.

לחברת הביטוח הוגשה תביעה של 11000 שח וסרבנו לאשר אותה.

ניתן בקלות רבה לראות כי השמאי יחס נזקים ישנים לתאונה שלנו. פנינו לשמאי מומחה במצבים כאלה שנתן הערכת נזק של 1300 שקל.

האם ניתן לתבוע מעבר לשכר טרחת שמאי, עוגמת נפש וימי עבודה בתביעה הנגדית? בעיקר השאלה מכוונת האם ניתן לתבוע את השמאי הנוכל שבכוונה צילם מזוויות שלא ניתן לראות את הנזק האמיתי שנגרם שלא מן התאונה?

אגב יש לי תמונות מיום התאונה שמוכיחות את זה ללא עין מקצועית כלל ואני מעדיף שלא לנדב פה יותר מדי פרטים כי בתביעה קודמת ניסו להשתמש במה שכתבתי פה נגדי (זכיתי בתביעה ההיא ובצדק..).

פורסם

מעניין איך הצליחו להגיע אליך ולדעת שזה אתה זה שכותב בפורום?

אי פעם כתבת פה את שם ושם משפחה שלך באחת ההודעות?

כי אם אתה נותן פה קישור לתמונה או סרטון איך אפשר להגיע אליך. באמת מעניין.

אולי רעיון לאפשר רק בפורום הספציפי הזה, פורום משפטי, אפשרות לכתיבה באנונימיות? שתסתיר את השם משתמש, שיהיה גלוי רק להנהלה אולי.

 

אני מבין את הרצון לתבוע את השמאי, השאלה אם אכן יהיה אפשר לעשות משהו.

אולי להתלונן לאיגוד השמאים? רק תצטרך להוכיח בוודאות עם הוכחות את טענותיך כלפיו.

כי אתה מסתכן שאז הוא יתבע אותך בחזרה

פורסם

לא יודע איך הגיעו אליי, אולי לפי המייל.

בכל מקרה כל אדם פשוט שיראה את התמונות יבחין שיש הטעיה מכוונת ורמאות של ממש. בתביעה הנגדית אני תובע בכל מקרה את בעלת הרכב. העניין הוא שהשמאי ממש הגזים ואני חושב לתבוע אותו בנפרד. אולי אחרי המשפט הזה זה הגיוני לראות קודם מה חושב השופט?

פורסם
לא יודע איך הגיעו אליי, אולי לפי המייל.

בכל מקרה כל אדם פשוט שיראה את התמונות יבחין שיש הטעיה מכוונת ורמאות של ממש. בתביעה הנגדית אני תובע בכל מקרה את בעלת הרכב. העניין הוא שהשמאי ממש הגזים ואני חושב לתבוע אותו בנפרד. אולי אחרי המשפט הזה זה הגיוני לראות קודם מה חושב השופט?

השמאי ראה את התמונות שאצלך ?

פורסם
קצת ארוך אז אנסה לתמצת את עיקרי הדברים.

לפני כמה חודשים נסעתי עם חברה שלי ברכב והיא נהגה. במהלך פקק תנועה היא פגעה קלות מאחורה ברכב. הרכב הנפגע גם כך היה מאוד מוזנח ועם המון סימני פגיעות בפח שברור לעין שבינם לבין התאונה אין כל קשר.

בכל מקרה כמובן שלקחנו אחריות ונתנו פרטים במחשבה שזה יסגר במכמה מאות שלים בודדים.

לחברת הביטוח הוגשה תביעה של 11000 שח וסרבנו לאשר אותה.

ניתן בקלות רבה לראות כי השמאי יחס נזקים ישנים לתאונה שלנו. פנינו לשמאי מומחה במצבים כאלה שנתן הערכת נזק של 1300 שקל.

האם ניתן לתבוע מעבר לשכר טרחת שמאי, עוגמת נפש וימי עבודה בתביעה הנגדית? בעיקר השאלה מכוונת האם ניתן לתבוע את השמאי הנוכל שבכוונה צילם מזוויות שלא ניתן לראות את הנזק האמיתי שנגרם שלא מן התאונה?

אגב יש לי תמונות מיום התאונה שמוכיחות את זה ללא עין מקצועית כלל ואני מעדיף שלא לנדב פה יותר מדי פרטים כי בתביעה קודמת ניסו להשתמש במה שכתבתי פה נגדי (זכיתי בתביעה ההיא ובצדק..).

 

לתבוע ניתן את כולם על כל דבר

 

לזכות סיפור אחר

 

עוגמת נפש סכום פעוט אם בכלל

 

הפסד ימי עבודה - איך הגעת לימי עבודה ברבים , תצטרך להביא תלושים או דוח שנתי אם אתה עצמאי כדי להוכיח את הנזק שנגרם לך.

 

נוכלות - תנסח זאת כהתרשלות. נניח שיתקבל במשפט שדוח השמאי שלך הוא הנכון, חוות דעת מול חוות דעת שני השמאים יצטרכו להעיד. אז איזה נזק נגרם לך?

 

קרה לי מקרה , בו על שני פסים בגודל 30 ס"מ לאורך דלת אחת הוחלפו שתי דלתות תוקנו דפיקות שאחת הייתה בגובה סף הדלת שזה 20 ס"מ גובה ואחת שפשוף לכל אןרך שתי הדלתות מגובה 50 ועד גובה 80 ס"מ.

 

בתמונה שאני צילמתי באירוע רואים את שני הפסים שהם ירידת צבע מהפגוש שלי האחורי על הדלת שלהם.

 

בתמונות של השמאי שנערכו 3 ימים אחרי התאונה הם לא נראים. כלומר לקחו סמרטוט וניגבו זאת, ודו"ח השמאי היה על שלל הפגיעות שהיו קודם "לתאונה" שלי.

 

השופט השליך אותם מכל המדרגות.

 

לא פעם צריך להחליף את האות הראשונה של ה ש מאי באות אחת לפניה באלף בית ואז נקבל ר מאי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בכוונה רשמתי נוכלות. כי בתמונות שלי רואים בבירור שהשמאי ניסה להסתיר נזקים. בגלל זה התעניינתי לכיוון כזה. אם יש סעיף כזה בכלל. ימי עבודה על טרטור לביץ המשפט ועוד שתי נסיעות להגיש ולהוציא מסמכים (כי מסתבר שזה לא הגיוני לשים טלפון למזכירה של בית משפט). פגישה עם שמאי.

עוגמת נפש אני יודע שקשה להוכיח ועוד יותר קשה לקבוע ערך לזה, אבל, הוטרדתי לפחות עשרים פעם ע''י מי שטענו שהם נציגי חברת הביטוח למרות שבפירוש אמרתי להם כמה פעמים שאני רוצה להגיע לבית משפט (נציגים של חברת הביטוח של התובע), ניסו בכל דרך להפעיל עליי לחץ, גם בטלפונים לחברה שלי שהיא הנהגת וגם בהמון שקרים.

אני יודע שאני יכול להגיש תלונה לאיגוד השמאים (וכנראה שזה מה שאעשה), האם כדאי לפני המשפט או אחרי? ואיך אפשר לדאוג לפגוע לו גם בכיס. מה שעברתי בחצי השנה האחרונה ממש מוגזם.

פורסם

האם שמאי מטעמך בדק את הרכב או הסתמך על תמונות בלבד?

האם השמאי מטעמך הוציא חוות דעת כתובה? או רק אמר לך "1300"?

 

אתה תגיע לבית המשפט.

בבית המשפט, אתה חייב להצטייד במשהו שיתמוך בסיפור שלך.

נגיד אתה נכנסת ברכב ההוא מאחורה. ולרכב באמת היו שפשופים קודמים וכו'- אבל אתה גרמת לנזק לפגוש אחורי ולדלת תא מטען.

ששתיהן לא היו במצב מושלם. הן נדרשות החלפה לאחר התאונה.

מה אתה מצפה? שישימו לו פגוש שרוט חדש? ודלת מעוכה חדשה - אבל בלי המעיכה שאתה גרמת?

 

אם יש בידייך דוח שמאי שראה את הרכב וטוען שהנזקים הם למעשה 1,300 ש"ח - לך לבית המשפט - קח בחשבון שהשופט יכול להחליט שהאמת היא איפשהו בין שניכם.

 

אם אתה הולך לבית המשפט על סמך תמונות ומשהו שחבר שמאי אמר לך - לעומת דוח שמאי, הסיכויים לא לטובתך.

מה שישה מתאר זה מצב חריג.

 

לגבי עוגמת הנפש - בינתיים היחידי שנגרמה לו עוגמת נפש זה הרכב הנפגע - שפגעת בו ואתה מסרב לשלם את הנזקים.

חשבת איך הוא מרגיש בחצי שנה האחרונה?

פורסם

אתה יוצא מנקודת הנחה שהתובע הוא איש ישר, זה לא נכון ולא נגרמה לו שום עוגמת נפש, במיוחד לאור העובדה שמהרגע הראשון הצעתי לשלם את הנזק האמיתי ולרגע לא ברחתי מאחריות לקרות התאוננ. הדגשתי כמה פעמים ובכוונה לא פירסמתי את התמונות שלי, שיש לי הוכחה מצולמת של רמאות, ממש ככה! האיש ניסה לרמות. אגב בוודאי שיש לי המון הוכחות נגדו, אני לא מדבר באוויר.

אין לי חברים שמאים, פניתי לשמאי מומחה שמתעסק בתביעות מהסוג הזה ושילמתי לו 1600 שקל, כמובן שהוא הוציא לי דוח שמאי מסודר.

כל מה ששאלתי מתייחס לעובדה שהאיש ניסה לרמות ולגנוב כסף.!

כמובן ידוע לי שבתי המשפט בארץ לא מושלמים ויכול להיות שלא יקבלו את הטיעון שלי מסיבות כאלה ואחרות.

מבקש שתתיחסו לנתונים בצורה אובייקטיבית ולא למקרה לגופו.

מעניין אותי לדעת עקרונית אם יש סעיף כזה של רמאות/הטעיה מכוונת/ניסיון לעשוק כסף בצורה לא הוגנת, שמקיים עילה לתביעה נגד השמאי בנפרד אחרי המשפט ביני לבין התובע.

פורסם

כתבתי אכתוב יותר לאט

 

מי שמסתמך על דו"ח השמאי , וניזוק עקב כך יש לו עילה לתביעה כנגד השמאי, בגין רשלנות מקצועית.

 

ברור לך שהשמאי לא נהנה מזה שבדו"ח שלו הוא מדיין אותך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני לא יודע אם לך יש קייס לתבוע את השמאי של צד ג׳.

 

אם כן, אז רק אחרי משפט בו יחליט השופט שחוות הדעת של השמאי שלך עדיפה.

 

אל תשכח גם, שאם השמאי שלו ראה את הרכב ושלך לא, החוות דעת של השמאי השני הרבה יותר משמעותית.

פורסם

מה הכוונה ''השמאי לא נהנה מזה''? משלמים לו כסף כדי לכתוב דוח. אם הוא מגדיל נזקים משלמים לו ואם לא, מראש לא בוחרים בו.

אגב הטענה שלי היא לא על רשלנות מקצועית אלא רמאות של ממש. האיש נוכל ואין דרך ליפות את הקומבינה שהוא מנסה לעשות על הגב שלי.

שוב אתה עונה על משהו שלא שאלתי, ברור לי שיכול להיות שאפסיד במשפט, תזכור גם שלא ראיתה את ההוכחות שיש לי כנגד השמאי. הבטחון שלי נובע מראיות מוחשיות ושוב גם אם לא, זאת לא הייתה השאלה בכלל.

ממה שאני מבין צריך להוכיח נזק שנגרם לי מעבר לימי עבודה, עוגמת נפש (תלוי באיך השופט יקבל את זה) ושכר טרחת שמאי.?

כלומר עדיף לי לסיים את זה בתלונה לאיגוד השמאים ולשכוח מהסיפור?

פורסם (נערך)

אכתוב יותר לאט

 

ונקודת ההנחה שלי, כל מה שאתה כותב הוא אמת , ולא שזה רק אמת , אלא ביכולתך להביא ראיות להוכחת אותה אמת.

 

רמאות /נוכלות/ עושק , אלה הן עבירות בתחום הפלילי.

 

רוצה, תגיש תלונה למשטרה שתחקור ותחליט אם ברצונה להגיש כתב אישום.

 

רוצה להגיש תלונה כנגד השמאי בארגון השמאים אופציה נוספת.

 

אתה במסגרת התביעה שתתנהל כנגדך, יכול להגיש תביעת נגד בה תתבע את כל מה שמתאווה נפשך כנזק שנגרם לך עקב הדו"ח השקרני .

עריכה אחרונה על ידי ישה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...