Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חשבתי על זה ועשיתי את החשבון וזה לא בהכרח נכון.

 

אם אני מוריד את כל התקלות (בולמים ציריות תושבות גומיות סטארטר חיישן משאבות בלם צריכת שמן תיקון חלונות ואזעקה אישור בלמים) זה פחות 7,000 ש"ח.

ההפרש בדלק והנחה שהרכב יצרוך 1/14, זה 12,500 ש"ח. יחד 19,500 ש"ח חסכון.

 

מזה יש להוריד עלות ביטוח מקיף, הפרש של 2,000 ש"ח בשנה לרעת הסופר מיני. סה"כ 6,000 ש"ח.

כבר החסכון יירד ל 13 וחצי אלף שקל.

 

בהנחה ותיקח את ה"חסכון" הזה - 13,500 ש"ח, ותוסיף אותם לקנייה, איזה רכב סופר מיני תוכל לקנות ללא תקלות ב 28,500 ש"ח?

אם ידני בא בחשבון אתה יכול לרכוש לעצמך קליאו בת 4-5 שנים במחיר הזה.

אם לא, אז i20 בת 7-8 יכולה להיכנס בתקציב, בוודאי עדיפה על הקורולה מבחינת בטיחות, אבזור וגיל הרכב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

גם בקליאו וגם ביונדאי יהיו תקלות בפרט בקילומטר שכזה, כך שאומנם זה רכב חדש יותר, אך יעלה יותר כסף.

 

בנוגע לספייס סטאר, אכן החישוב שלך נכון, וזו תהיה אותה עלות פחות או יותר במידה ולא יהיו תקלות, אך אישית לא מחבב את הרכב הזה בכלל.

אבל הכיוון נכון, רק צריך למצוא רכב שמור ונורמלי וחדיש במחיר הזה, וזו הנקודה הבעייתית.

פורסם

ב-30 אלף ש"ח כנראה שתרכוש רכב צעיר משמעותית משלך, תקלות יהיו אולי אך הסיכוי נמוך יותר בק"מ נמוך יותר ובגיל שהוא כשליש עד חצי מהגיל של הקורולה שלך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אני מנסה לחשוב שניה על משהו.

 

ספייסטאר 2015 ב-40 אלף. לאחר 3 שנים של 90 אלף קילומטר אני מניח שהיא תהיה שווה 15 אלף? זאת אומרת ירידת ערך 25 אלף - 8300 בשנה

דלק - חישוב של 1 ל-15- 12 אלף

ביטוח- 4.5 שנתי(בערך) , אחרי שנה בערך -3 אלף(לא צריך מקיף)

טסט -1200

טיפולים- טיפולים שוטפים+ צמיגים, מצבר ושאר שטויות - מאמין בסביבות 9 אלף ב-3 שנים

 

חישוב בטוטאל- ל-3 שנים(ביחד עם ה"עלויות שונות" שלך)- 87.5 אלף ל-3 שנים. ואמנם הספייסטאר ממש לא פאר היצירה- אבל לפחות היא רכב כמעט חדש, לא עגלתי, ובעל בטיחות קצת טובה יותר משל פחנוע משנת 2000.

 

אשמח לדעת אם פספסתי משהו. וגם אם זה יהיה יקר יותר בסופו של דבר, לשלם 200 שקל אקסטרה בחודש בשביל בטיחות ופחות סיכוי להתקע בכביש(במיוחד בקילומטראז' די גבוה כמו שלך) לדעתי שווה את זה.

 

מקיף עם חובה לספייס יוצא כ 2900 שקל במידה ואין דברים חריגים כמו נהג חדש או צעיר וללא עבר ביטוחי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מעניין, בפרט אם חושבים שבערך בסכום דומה לחודש ניתן לממן ולתחזק סופרמיני חדי'ה, ול סוע ברכב חדיש ובטיחותי יותר.

מה היית מעדיף בדיעבד?

אתה רציני? העלויות שלו כוללות בעיקר דלק וביטוח... סופר מיני חדשה הייתה עולה הרבה יותר מ2500 לחודש במצב כזה, אולי רק הירידת ערך הייתה 2500.

×
×
  • תוכן חדש...