Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכבל RCA שלי מחובר למגבר עם מפצל RCA, וברגע שמנתקים את הסאב דרך ה-RCA (ומשאירים רק את הקומפוננט מחובר) שומעים ברקע את המנוע אבל ברגע שמחברים את הסאב חזרה הרעש נעלם.

ד"א זה קורה רק אם מנתקים את ה-RCA של הסאב, אבל אם מנתקים אותו מהחוטים זה לא קורה.

זה תקין המצב הזה?

זה קרה לאחד מכם?

פורסם

האם זה נוגע במשהו ?

דרך אגב שמתי לב שאתה אומר שזה יוצר רעש מנוע, האם מדובר ביללה? או ברעש קבוע ?

האם את הרעש שומעים עם המוסיקה?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
האם זה נוגע במשהו ?

דרך אגב שמתי לב שאתה אומר שזה יוצר רעש מנוע, האם מדובר ביללה? או ברעש קבוע ?

האם את הרעש שומעים עם המוסיקה?

הרעש זה שריקה שעולה עם הסל"ד...

שומעים את הרעש עם המוזיקה וגם בלי (כשהווליום על 0) וככל שהגיין פתוח יותר כך הרעש חזק יותר.

אם אתה מתכוון למגעים של הכבל, אז הם לא נגעו בכלום.

פורסם

הגיין צריך להיות מכון לפי יציאת המכשיר שלך...

שנית נראה לי שחסר לך הארקה כנראה בכניסות הrca באיזה שהוא מקום שם וברגע שאתה מוסיף את החלק של הסאב (הכבלים שלו )אז הוא מוסיף את הארקה שלו והוא משלים את הארקה החסרה.

B.M.W 1802 1976

PUNTO GT 1996

פורסם

גם לי יש את אותה הבעיה - רעש של טורבו במנוע אטמוספרי אם תרצו :p

איך לעזאזל מאריקים כבל RCA?!

אמרו לי שיכול להיות שהפלוס (או המינוס) עובר קרוב מדיי ל-RCA... הייתכן? מה הפתרון?

פורסם

כושי אתה מוכן להרחיב על מה בדיוק אתה מדבר ?

sheled, מדובר במיתוס, תעשה חיפוש בפורום.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...