Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נראית טוב יותר מהסונטה , אבל אין אפל קאר פליי וגוגל אוטו ברכב כזה יקר? באמת?

הרכב שלי עולה פי שתיים ואין לו...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

אני חןשב שזה חוצפה רוברט.

אגב האם הקיה מציעה חנייה אוטומטית כמו הגרסאות הקודמות שלה ?

עריכה אחרונה על ידי lolmit
פורסם

חבל, חסרה גרסת סטיישן תחרותית, במיוחד בהתחשב בתא המטען הרדוד בסדאן ההיברידיות, בסונטה ובאופטימה.

 

חוץ ממזדה 6 סטיישן המתיישנת, אין בקטגוריה סטיישן ראויה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם (נערך)

חוץ מ'ירוק' מה היתרון בגרסה היברידית אם הדיזלית עם הDCT עושה 1 ל17 משולב? (לפי נהגי מוניות)

 

ויש לתקן קצת שגיאות כתיב בסוף הכתבה:

מבחינת מרווח ונוחות, האופטימה מאוד מזכירה את יונדאי סונטה, עם אופי מאוד נינוח, נוחות גבוהה, מרווח מצויין לארבעה מבוגרים ותא מטען גדול (אך עמוק. בכל זאת, סדאן), ובידוד רעשים ממוצע ומעלה. אמנם לא הנסיעה ארכב כשעה לכל כיוון, אבל סיימנו כל אחת מהנסיעות רעננים לגמרי בלי שום סימן לתשישות או כאבים כלשהם

בשורה התחתונה - שני היתרונות הגדולים ביותר של האופטימה מסבירים בדיוק למה נהגי מוניות כל כך אוהבים אותה - היא נוחה מאוד בנסיעות ארוכות, והיא חסכונית מאוד, כאשר הדגם ההיברידי יציג כנראה מספרים דומים לדגם ההיברידי, עם יתרונות קלים בעיר ומחוצה לה - לדגם ההיברידי ולדיזל בהתאמה.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם (נערך)

המחיר והאבזור מצויינים והאופטימה מהווה תמורה אפילו עדיפה על הסונטה.

 

אני מאמין שהוא יעבור לראש קטגוריית רכבי המנהלים.

 

אבל שימו לב לדבריו של גדי אונגר, מנכ"ל טלקאר:"סגמנט רכבי המנהלים הוא סגמנט ששייך באופן מובהק לציי הרכב..."

 

במילים אחרות צרכנים פרטיים כבר לא רוכשים רכבי מנהלים ושוק ציי הרכב שכן רוכש אותם מקבל הנחות מפליגות.

 

https://www.icar.co.il/חדשות_רכב/קיה_אופטימה_הייבריד_בישראל:_מ-164,900_שקל/

 

שימו לב שהמחירים הנוחים יותר מהמחירים של הסונטה הם בגלל עדכון שעבר הרכב שהוריד אותו לקבוצה 2 במדד זיהום אויר, קבוצה שבה יש שיעור מס נמוך במיוחד. עדכון דומה קיבלה הסונטה שתתחיל להימכר בימים הקרובים.

 

http://www.auto.co.il/כתבה-35339-קיה-משיקה-אופטימה-היברידית.asp

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
להציע להם לשווק את הרכב במחיר תחרותי ולנסות לשנות את התדמית ע"י פרסום מתאים.

 

בשנים האחרונות דווקא התדמית של קיה ממש טובה, אז לא ממש הבנתי למה אתה מתכוון?

הרכב נראה מבטיח, אבל אחכה לבדוק אותו מקצת יותר קרוב..

פורסם

את ההבדלים בין האופטימה לסונטה אפשר לסכם במשפט אחד - בדיוק כמו ההבדלים בין כל קיה ליונדאי המקבילה. כמובן כאשר במכוניות זהות כמו הטוסון/ספורטאז' ולא רק כאלה שמשחקות בערך על אותה משבצת כמו האיוניק והנירו. או בקצת יותר פירוט: איכות חומרים מעט יותר גבוהה, מתלים מעט יותר מרוסנים (זוויות גלגול פחות מוחשיות, וגם נוחות מעט פחות טובה), ומערכת מולטימדיה אחרת - וקצת פחות מוצלחת לטעמי מזו המקומית של כלמוביל.

מלבד העיצוב, אלה הם, בגדול, ההבדלים הכי גדולים. וכאמור גם הם די קטנים.

 

פבל.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
נראית טוב יותר מהסונטה , אבל אין אפל קאר פליי וגוגל אוטו ברכב כזה יקר? באמת?
יש מערכת מולטימדיה מקורית בעברית עם waze . פתרון לא פחות טוב מ AA או קאר פליי .

 

אין חניה אוט'

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians


×
×
  • תוכן חדש...