Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מקורית או "מקורית" של כלמוביל (זאת שעם כל שדרוג מוחקת את כלל ההגדרות)?
מקןרית מפס היצור בקוריאה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני יש לי סונטה, ההבדלים הם כאלה:

בסונטה אין בלימת חירום אוטומטית, רק אזהרה

אין חיישני גשם

אין מראות מתקפלות חשמלית

אין חיישני חניה קדמיים והאחוריים הם התקנה מקומית ללא חיווי במסך (למרות שנראים כמו מקוריים).

המולטימדיה היא הרכבה מקומית, של גיל קאר.

אין תאורה עוקבת פניה.

אין זיהוי הולכי רגל

אין פנסי ערפל, אפילו מאחורה! לא יודע איך זה חוקי בכלל!

כל השאר זהה, אולי באופטימה אין חימום בכסאות אחוריים. בסונטה יש.

זה מה שזכור לי עד עכשיו.

אם היתה לי הבחירה עכשיו, הייתי הולך על האופטימה!

לא יודע לגבי האחריות של האופטימה מה היא?

פורסם

האחריות בסונטה יותר מורחבת, 5 שנים/100000 ק״מ ועל המערכת היבריד 7 שנים/150000 ק״מ.

באופטימה 3 כללית ו 5 על ההיבריד

פורסם
אני יש לי סונטה, ההבדלים הם כאלה:

בסונטה אין בלימת חירום אוטומטית, רק אזהרה

אין חיישני גשם

אין מראות מתקפלות חשמלית

אין חיישני חניה קדמיים והאחוריים הם התקנה מקומית ללא חיווי במסך (למרות שנראים כמו מקוריים).

המולטימדיה היא הרכבה מקומית, של גיל קאר.

אין תאורה עוקבת פניה.

אין זיהוי הולכי רגל

אין פנסי ערפל, אפילו מאחורה! לא יודע איך זה חוקי בכלל!

כל השאר זהה, אולי באופטימה אין חימום בכסאות אחוריים. בסונטה יש.

זה מה שזכור לי עד עכשיו.

אם היתה לי הבחירה עכשיו, הייתי הולך על האופטימה!

לא יודע לגבי האחריות של האופטימה מה היא?

 

מסכים ומחזק. אבל, וזה אבל גדול, יש בקרת שיוט אדפטיבית שנראה כאילו נבנתה עבור איילון דרום. והאורך שלה די מתסכל כשכל החניות הקרובות קצרות מדי בשבילה.

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

מסכים, לגבי האורך!

לגבי הבקרת שיוט, יש לה הגדרה במחשב רכב לתגובה שלה, אפשר להגדיר תגובה איטית/נורמלית/מהירה. לא התנסיתי במכוניות אחרות עם בקרת שיוט אדפטיבית, ולכן אומר שהיא מספיק טובה עבורי במיוחד בפקקים.


×
×
  • תוכן חדש...