Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי שאלה לגבי עסקת טרייד אין שהציעו לי באלבר.

אני מעוניין לקנות קיה סיד סטיישן 0 ק״מ ולתת בעסקת טרייד אין את היונדאי i20 שלי.

פרטים על הרכב שאני מוסר:

יונדאי i20 שנת 2009 גרסת ״סופרים״ 1.6 ספורטיבי - כמו כאן. עבר 140K ק״מ, אני יד שניה (קניתי יד ראשונה מפרטי).

 

שלחו אותי באלבר (שם אני רוצה לקנות את הרכב) למכון בדיקה בפי גלילות לעשות בדיקה לרכב שלי. מצרף את התוצאות שלי כאן. הסוכן מכירות של אלבר אמר שמעניין אותם רק בעיות גיר, מנוע ושילדה.

יש קצת פגיעות שלדה - ידעתי עליהם כשקניתי את האוטו. הבעלים הקודם עלה על אבן. אני נוסע איתו כבר 6 שנים בלי אף בעיות. מעבר לזה בעיקר צבע ודפיקות וכאלה. האוטו נוסע טפו טפו מעולה.

 

העסקה:

אני מוסר את הרכב שלי ומוסיף 82K ש״ח ומקבל קיה סיד LX סטיישן 2017 0 ק״מ

מחיר חדש מהיבואן הוא 132K ומחיר של 0 ק״מ הוא 102K בערך.

אז לכאורה אני מקבל על היונדאי שלי 20K. (מחיר מחירון של היונדאי שלי הוא 34K בערך)

 

לדעתי זאת עסקה טובה יחסית לטרייד אין, לא יודע כמה אקבל על היונדאי אם אנסה למכור אותה פרטי, אבל בטח שלא 34K. מה אתם חושבים ?

 

כמו כן רציתי לדעת אם הממצאים שמצאו לרכב בבדיקה הם רציניים ? לדעתי הם עושים שם קומבינה עם המכון בדיקות וחברות הליסינג בפי גלילות בשביל לנפח את הממצאים. כמה כסף לדעתכם אני צריך להוסיף לאור הממצאים האלה בעסקת טרייד אין כזאת ?

 

תודה,

מיכאל

New Doc 2017-11-03.pdf

פורסם

מי שילם על הבדיקה? אם הם שילמו, לדעתי הבדיקה מנופחת לטובת הליסינג, סימני נזילה? או שיש או שאין , מה זה בלאי יתר לבולמי זעזועים זה רכב בן 8 לא בין שנתיים. מבטיח לך שהרכב ימכר בלי פגיעות שילדה.

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

פורסם

חברת הליסינג שילמה על הבדיקה. אין שום נזילות, גם לא בדקו שום נזילות, הייתי שם.

טוב לשמוע שאתה חושב שזה שטויות :-)

תיארתי לעצמי שיש כאן קומבינה.

פורסם

גם בהנחה שהרכב היה פיקס לא היית מקבל מחירון היום.

לאחר קריאה של הדו"ח נראה שהאוטו לא שמור במיוחד, נוסף על הפגיעות בפח ובמרכב, גם חלקי פלסטיק פנימי פגומים.

חסר מגש של תא המטען ועוד.

לדעתי, קפוץ על המציאה, רכב כזה לא יהיה פשוט למכור לבד.

פורסם
גם בהנחה שהרכב היה פיקס לא היית מקבל מחירון היום.

לאחר קריאה של הדו"ח נראה שהאוטו לא שמור במיוחד, נוסף על הפגיעות בפח ובמרכב, גם חלקי פלסטיק פנימי פגומים.

חסר מגש של תא המטען ועוד.

לדעתי, קפוץ על המציאה, רכב כזה לא יהיה פשוט למכור לבד.

המחירון של 34. הם רוצים לתת לי 20k עליו. אתה חושב שגם זה גבוה מדי ?

בעיה מכנית של מנוע / גיר לא היתה לי מעולם.

 

Sent from my Pixel XL using Tapatalk

פורסם
המחירון של 34. הם רוצים לתת לי 20k עליו. אתה חושב שגם זה גבוה מדי ?

בעיה מכנית של מנוע / גיר לא היתה לי מעולם.

 

Sent from my Pixel XL using Tapatalk

 

אני לא אומר שזה גבוה מידי, אבל בשוק היד 2 של היום זה לא פשוט למכור רכב, קל וחומר רכב שלא שמור.

הכי טוב היה בשבילך לנסות למכור לבד ולחוש את השוק.

אם יש לך זמן ואתה לא לחוץ על העסקה, תנסה למכור לבד.

פורסם
סביר להניח שתוכל להוציא עוד כמה אלפים בשוק הפרטי.

 

נגיד יתנו לך 26. זה יהיה משמעותי עבורך?

לא שווה לי את הטרחה.

אם הם יתנו לי באמת 20 כמו שאמרו אני מוכן לקחת, אבל אם יתחילו להוריד בגלל הליקויים שמצאו אז אולי כבר לא, תלוי כמה יורידו לי בערך, בגלל זה רציתי חוות דעת של הפורום

 

Sent from my phone using Tapatalk

פורסם

אם אתה מקבל הנחה אמיתית של 20 בדיוק כמו שחישבת, אל מול מחיר הרכב ב0ק"מ ללא טרייד, הייתי קופץ על זה.

מנסה למשוך עוד כמה הטבות, אולי טיפול חינם או משהו וסוגר עניין.

 

עם כל הכבוד, רכב 2009 עם 140 אלף ק"מ יהיה לא קל למכור בשוק של היום.

הכמה אלפים האלו, לדעתי - לא שווה את ההתעסקות לטווח ארוך, אבל כל אחד והשיקולים שלו.

 

קח בחשבון שגם למכור לוקח זמן, והרבה בלבולי שכל, יכול להיות שתמכור שעה אחרי פרסום המודעה ויכול להיות שתחכה חודשיים שלוש, המחירון יירד עוד יותר.

 

רק תזכור, וזה חשוב, שנקודת המוצא שלך זה שאתה מחפש לקנות רכב חדש. וחדש בלבד.

כי בכל מקרה אחר, עדיף לך משומש בן שנתיים שלוש, ואת הרכב הזה למכור בשוק הפרטי.

בסופו של יום ישאר לך יותר כסף בכיס. משמעותית.

פורסם

ועוד עצה קטנה , בעבר דובר פה על רכבי 0 קמ שעלו לכביש לפני כמה חודשים ( את זה ניתן לבדוק ברשיון רכב) או בכלל רכבים שיוצרו לפני יותר משנה( את זה אפשר לבדוק לפי מספר שילדה טרם החתימה על הרכישה) תשאף לקבל רכב כמה שיותר "טרי".

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

פורסם
אם אתה מקבל הנחה אמיתית של 20 בדיוק כמו שחישבת, אל מול מחיר הרכב ב0ק"מ ללא טרייד, הייתי קופץ על זה.

מנסה למשוך עוד כמה הטבות, אולי טיפול חינם או משהו וסוגר עניין.

 

עם כל הכבוד, רכב 2009 עם 140 אלף ק"מ יהיה לא קל למכור בשוק של היום.

הכמה אלפים האלו, לדעתי - לא שווה את ההתעסקות לטווח ארוך, אבל כל אחד והשיקולים שלו.

 

קח בחשבון שגם למכור לוקח זמן, והרבה בלבולי שכל, יכול להיות שתמכור שעה אחרי פרסום המודעה ויכול להיות שתחכה חודשיים שלוש, המחירון יירד עוד יותר.

 

רק תזכור, וזה חשוב, שנקודת המוצא שלך זה שאתה מחפש לקנות רכב חדש. וחדש בלבד.

כי בכל מקרה אחר, עדיף לך משומש בן שנתיים שלוש, ואת הרכב הזה למכור בשוק הפרטי.

בסופו של יום ישאר לך יותר כסף בכיס. משמעותית.

תודה

רכב משומש בן שנתיים שלוש קשה היה למצוא בשוק.

 

גם בחברות הליסינג חיפשתי רכב משומש. הכי חדש אצל כולם היה 2015 וההבדל בינו לבין חדש (0 קמ) היה משהו כמו 10 אלפים !

עם המחירים האלה, אני באמת לא מבין איך זה משתלם לקנות משומש בן שנתיים שלוש.

 

 

 

Sent from my phone using Tapatalk

פורסם

ברגע זה יש מעל 120 קיה סיד מ2015 ומעלה בלוחות יד 2.

 

לפי מה שאני רואה הרוב מפרסמים על 78-82 שבפועל ברור לכולם שרובם המוחלט יתפשרו גם על 75 או פחות בהתאם לכושר מיקוח.

אז זה 75, את היונדאי תמכור ב20 בשוק החופשי, עלות רכישת הרכב היא 55 (במקום 82).

 

אם תחכה עוד חודשיים ל2018, השנה תתחלף, לוי יצחק יעשה את שלו, ותוכל להשיג את אותו הרכב גם בסביבות ה70 ואפילו פחות.

 

שמע, 30-35 בכיס זה משמעותי.

×
×
  • תוכן חדש...