Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה פרוססור Rockford Fosgate 3sixty שנרכש כמשומש ומעולם לא היה בשימוש אצלי בעקבות פרויקט שלא יצא לפועל.

בגלל שהפרויקט לא יצא לפועל הפרוססור לא חובר ולא הודלק ע"י, המוכר שמכר אותו התחייב לתקינות הפרוססור.

כמו כן בעקבות הפרויקט שלא יצא לפועל נמכר סט קומפוננט Morel Hybrid Ovation 6.5''.

הסט נרכש ע"י כחדש מהחנות והיה בשימוש ממושך אבל עדין ולרוב לא בווליום גבוה.

אחד הטוויטרים לא עובד, לא בדקתי מעולם מדוע וניתן להחליף אותו ואולי אף לתקן אותו.

הסט פורק מאחד הרכבים הקודמים שלי ומאז ישב באיחסון בבית בתנאים טובים.

נמכר יחד עם כל מרכיבי הסט (כולל הקרוס אוברים).

אני לא דורש מחיר מוגר מכיוון שאין לי צורך ברכיבים ואני מעדיף שהם ימצאו בית טוב ולא ישכבו אצלי באחסנה בבית, כל הצעת מחיר תלקח בחשבון.

ניתן לפנות אלי דרך הודעה פרטית בפורום ומשם נתקדם בטלפון, מי שיבקש לראות תמונות של המוצרים אשלח דרך WhatsApp.

שיהיה לכולם שבוע טוב.

נ.ב: המכירה תתקיים במרכז הארץ אבל ניתן גם לעשות אותה בצפון (איזור חיפה/קריות, כרמיאל וכו' במידת הצורך).

פורסם

שבת שלום לכולם,

עדכון: סט הקומפוננט נמכר-ברכות לקונה.

הפרוססור עדיין למכירה, כמו שציינתי כבר אין מחיר מוגדר אז תרגישו חופשי להציע כל הצעה שנראת לכם מתאימה.

שבוע טוב.

×
×
  • תוכן חדש...