Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ברכב שלי 205 אני מעוניין להתקין פילטר פתוח.

דיברתי אתמול עם קובי מאקסטרים טיונינג לגבי פילטר פתוח והואו רצה להתקין את הפילטר + מתאם - מאחורי המנוע). -- > התקנה רגילה.

לאחר שלא הסכמתי להתקנה הנ"ל אמרתי לו שאני אכין את הצנרת ונזיז את המצבר טיפה אחורה

ונכניס לפניו את הפילטר(AKA) .

בכל אופן מישהו ביצע התקנה שכזו שיכול ליעץ לי כמה זוויות(רשים = L) הוא שם? איזה קוטר של צינור השתמש ובאיזה חומר? (אני יודע שצינור אינסטלצייה מבודד מבחוץ יהיה טוב הלא כן?).

 

תודה ובברכה.

פורסם

אפשר לשאול אולי למה אתה נדרש ב-205 עם מנוע 1.4 ליטר לפילטר אוויר פתוח - יותר כוח אולי??

 

אתה סה"כ מקצר את חיי המנוע ע"י כך שיחדרו לתוכו חלקיקי אבק!!!!

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

מקצר חיי מנוע לא בדיוק , מה שכן ,המזרקים קצת יסתמו,בנוסף

גם הדלק המשובח של התחנות בארץ לא פחות מזיק לנצילות המנוע

לתשומת אלה שממלאים ב-95 ,תעברו ל-98 ולא רק בגלל האוקטן

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

ירון אני מעוניין להגדיל את ההספק של המנוע שלי כמו כן לנסות להקטין (אם בכלל) את רמת צריכת הדלק.

אמנם המנוע 1.4 אבל יחסית יש לו די כוח . עם עוד כמה שיפורים קלים הוא ירצה אותי לבסוף.

תודה ובברכה.

פורסם

נכון אוטו זה לא ביוב.

אבל לפעמים חומרים מסויימים יכולים להיות משותפים לשתי תחומים.

אגב מה מחיר של צנרת סיליקון?ומאיפה אפשר להשיג?

פורסם

תתפלא אבל ב מ.י.ח מכרו לי את הצנור שמחבר בין הניארגה לאסלה בתור RESTRICTOR....:roll: (חאפרי משהו)

 

כמובן רק אחרי שהגעתי הבייתה עם הצנור הבנתי שהוא של אינסטלציה. (ולא השתמשתי בו בסוף).

קו---------------------------------------

פורסם
מה צינור אינסטלציה ,אוטו זה לא ביוב :roll:

יש צנרות סיליקון יעודיות לדברים מהסוג הזה של חברת samco

SAMCO לא מייצרת צינורות עבור מערכות יניקת אויר אלא צנרות מים וצנרות לטורבו ייעודיים (פר רכב)

אמנם ישנם קיטים ייעודיים ל205 (INDUCTION KIT) אך הבחור לא מעוניין מפאת חוסר תקציב.

אני מנסה לארגן לו מערכת אפקטיבית (מקסימום אויר קר) במינימום כסף.

אולי זה לא יראה כ"כ טוב אך יתפקד טוב מאוד.

 

:roll:

פורסם
מקצר חיי מנוע לא בדיוק , מה שכן ,המזרקים קצת יסתמו,בנוסף

גם הדלק המשובח של התחנות בארץ לא פחות מזיק לנצילות המנוע

לתשומת אלה שממלאים ב-95 ,תעברו ל-98 ולא רק בגלל האוקטן

מקצר את חיי המנוע - ממש לא !

מזרקים יסתמו - שטויות, אין כל קשר בין השתיים וכול קשר בניהם הוא מקרי בהחלט.

מעבר לאוקטן גבוה - לא יתן כלום !, רק חור בכיס והבחור פה מחפש רק לחסוך.

 

בקשר לפילטר פתוח ל 205 -

בחייאת ? , הפילטר הזה לא ישפר לך את הביצועים בכלל, הוא לא יפגע ( במידה ווהתקנה נעשית בצורה מקצועית ! )

אולי יהיה לך טיפה רעש חמוד של יניקה.

 

שורה תחתונה - חבל על הכסף, אבל אם זה עושה לך טוב אז תתקין, רק אל תצפה לשיפור - לא בצריכת דלק, ולא בביצועים .. רעש כבר אמרתי..

 

לשומת ליבך - התקנה לקוייה יכול לעשות לך הרבה צרות ברכב ! , לכן תתקין במקום מקצועי, ותשמור את החלקים הישנים.

פורסם

פילטר פתוח משפר את הביצועים...אכן כן...לא יעזור לך כלום,פילטר פתוח אכן גורם ליותר אויר להיכנס למנוע בפחות הפרעות בדרך, זה גם גורם לרעש יניקה נחמד.

 

מי שאומר לך שפילטר פתוח לא מוסיף כלום - פשוט לא מבין,ובטח שאין לו כזה ברכב כי אם היה לו אז הוא לא היה אומר כך.

פורסם

הרבה שטויות רשמת

 

התקנה לקויה של מסנן אויר לא תגרום להרבה צרות ברכב.....

היא עלולה לגרום לצריכת דלק גבוהה ומנוע לא סוחב, כאשר הפתרון ל"צרות" מובן מאליו.

 

להלן מספר עובדות:

 

התקנת מסנן אויר פתוח לא תגרום להרס במנוע על ידי כניסת אבק דרך מערכת היניקה, מסננים פתוחים יעילים בסינון האויר הרבה יותר ממסנן כותנה, במיוחד ממסנן כותנה שקמצנים מנקים בלחץ אויר.

 

מטרת המסנן היא להכניס כמות גדולה יותר של חמצן למנוע.

 

המחשב מזהה שינוי בכמות החמצן ומזרים יותר דלק ומעשיר את התערובת.

מכאן נובע השיפור, יותר אויר>>יותר דלק = שיפור.

 

התקנת מסנן פתוח תגרום לצריכת הדלק לגדול.

 

בהתקנת מסנן פתוח יש לדאוג שהמסנן יקבל אויר קר מחזית הרכב, אחרת תתקבל תוצאה הפוכה לחלוטין.

 

לדעתי, הדבר מיותר וחסר תועלת, הסיבה היחידה שאני חושב עליה היא רעש היניקה, אבל כמו כל דבר בחיים, גם ממנה נמאס מתי שהוא ואז נשארים עם כסף מבוזבז וצריכת דלק גבוהה.

 

ההתקנה פשוטה מאוד וכדאי לבצע חיפוש בפורום בשביל למצוא מידע נוסף.

לדעתי, כל התקנה של המסנן בתשלום גובלת בחוצפה.

 

בברכה ושבוע טוב

פורסם

קודם כול אף אחד לא אמר לי כלום.

ויש לי פילטר פתוח ברכב.

 

כשהפילטר בא ביחד עם שיפורים אחרים אז הוא בהחלט משמעותי יותר, אבל לבד הוא מוסיף מעט, וכול זה בא בחשבון רק אם הוא מותקן במקום שמקבל אוויר קר יותר.

 

אני לא אומר שפילטר פתוח זה שטויות, בכלל לא !, פשוט ברכב שלו זה זניח.

×
×
  • תוכן חדש...