Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך לקבל פיצויי פיטורין?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הוא לא מפריש לך שום דבר לפנסיה? אין לך דוחות מהפנסיה?

הפריש בעבר, והפסיק. קיבלתי מכתב בדואר שאומר שהפסיקו להפריש לי כסף לפנסיה ולטפל בזה מיידית,

כשפניתי להנהלת חשבונות נאמר לי במפורש שאני מתחת ל21 ולכן לא זכאי.

פורסם

אוי ואבוי. הוא פשוט יורה לעצמו ברגל.

 

תתייעץ עם עו"ד עבור הכספים החסרים + המחסור בחוזה ו"הודעה לעובד".

משכנתא זה קל

פורסם

בעבר התייעצתי עם עו"ד לגבי חוסר בחוזה.

אמר כי באופן מעשי - אין אכיפה כנגד הנושא, ואין טעם להעלות את הנושא בבימ"ש.

 

לגבי הפרשה לפנסיה - אין חובה לפני גיל 20 לעובדת / גיל 21 לעובד.

ככל הנראה, המעסיק הפריש באופן אוטומטי, וכאשר נודע לו כי איננו חייב - הפסיק.

(לגבי עובד פנסיונר - יש מקרים בהם חובה להפריש עבורו לקרן פנסיה)

http://bit.ly/1He3cR3

 

לגבי פיצויי פיטורין לעובד שהתפטר :

http://bit.ly/2uZazup

פורסם

בגלל שאין חוזה - לא ידוע אם צריך להפריש לו או לא.

בגלל שהפריש ואז הפסיק - אפשר אולי לטעון להרעת תנאים.

במקרה של הרעת תנאים מקבלים פיצויים כדין מפוטר.

משכנתא זה קל

פורסם

קודם כל הפסקת ההפרשה היא הרעת תנאים.

 

לגבי הודעה לעובד בית המשפט כן אוכף את זה ובטח שיש דברים נוספים (הרעת תנאים בלי שבכלל הודיעו לך). לך להסתדרות ותתייעץ איתם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...