Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסרת שעבוד


Seerjo
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב חברי הפורום,

מחר אני נוסע מחולון לקריית שמונה לקנות רכב.

עשיתי בדיקה במשרד הרישוי דרך האתר שלהם ומופיע שהאוטו משועבד לבנק הפועלים.

המוכר יודע את זה וטוען שאנחנו הולכים לבנק ביחד ובאותו רגע שאני מעביר את הכסף - האוטו משתחרר ואפשר לעשות העברת בעלות בדואר.

ממה שאני מכיר את המשרדים בארץ קשה לי להאמין שהמידע על ביטול שעבוד עובר כל שך מהר מבנק למשרד רישוי ומשם לדואר, אבל המוכר טוען שהוא יודע שזה לוקח כמה דקות.

אני דיברתי עם דואר ומשרד רישוי - שם לא יודעים לתת תשובות ברורות. טוענים שיהיה אפשר לדעת רק כשאנסה להעביר בעלות.

אני לא מצאתי מידע מעודכן לגביי הנושא באינטרנט.

אשמח שתעזרו.

תודה

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתה חושש פשוט תעבור הלאה, אל תיכנס למשהו שלא עושה לך נוח.

 

בכל מקרה, עשיתי את זה בעבר וזה הולך כך:

1. אתה מראה למוכר שיש לך את כל הכסף.

2. תעשה זכרון דברים שאתה קונה את האוטו מיד אחרי שהוא משחרר את השעבוד והוא מתחייב למכור לך את הרכב כאשר הוא מוריד את הסכום של השעבוד.

3. אתה נוסע איתו לבנק וסוגר את השעבוד במידה והוא בסכום קטן או שווה למחיר הרכב.

4. אתה לא עוזב בלי שיהיה לך אשור ביד מהבנק שמבחינתו הרכב לא משועבד.

5. לך לדואר תעשה העברת בעלות ותן למוכר את השאר אם יהיה.

פורסם

תלך תמיד עם התחושות שלך! לא מספיק שאתה מגיע מחולון לקרית שמונה אתה גם מוכן לאופציה שתהיה בעיה בעברת בעלות.

ואם הבעיה לא תיפתר אתה מוכן לחזור מקרית שמונה לחולון בחזרה ללא רכב? האם באמת מדובר במציאה כל כך שווה?

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם

לפני שאתה רץ לקנות את הרכב, תבדוק ברשם המשכונות אם אין שעבודים נוספים לרכב (כנראה שיש להם תקלה מאחר וכרגע אינני מצליח להגיע לבדיקת משכון)

פורסם

וואו תודה על התגובות המהירות.

רכב באמת מציאה. זה יאריס 2015 עם קילומטראז' סופר נמוך וצבע שחור. מה שאני מחפש.

אין כעת בשוק אוטו כזה חוץ מזה שמצאתי.

אני רק רוצה להבין ממישהו שעשה את אותו דבר בעבר - האם לאחר ביטול שעבוד בבנק - הדואר ישר רואים את זה?

הדבר הכי גרוע שיכול לקרות - שאני אגיע אשלם את החוב שלו לבנק - אגיע לדואר ושם לא יעבירו לי בעלות.

ואני אצטרך לחזור הביתה.. אומנם עם זכרון דברים מהבן אדם , אבל בלי אוטו ובלי כסף..

פורסם

הדואר רואה בעיקר את הסרת השעבוד ממשרד רישוי, וכן זה מיידי ואונליין ומיד אפש לעשות העברת בעלות- באותו יום.

לגבי המשכון, מהדואר אתה לא תדע. כלומר אתה יכול להעביר בעלות והרכב עדיין ממושכן ברשם המשכונות.

 

מנסיוני, בנקים היום נותנים אישור ביטול משכון לאחר זמן קצר (כמה דקות עד חצי שעה). שווה להמתין ולקחת גם את המסמך הזה ביד

פורסם

אישית לא הייתי עושה את זה.

כנראה שהמוכר רוצה לקבל ממך את הכסף ובאמצעות כסף זה להסיר את השעבוד.

רשם המשכונות מתעדכן רק לאחר כמה שבועות במקרה הטוב (כל עוד יש לך אישור ביד מהבנק זה לא באמת משנה)

מבחינת הדואר אפשר לעשות העברת בעלות מיד - כי אותם לא מעניין משכון ברשם המשכונות אלא שיעבוד במשרד הרישוי (וזה מתעדכן מהר).

 

בכל מקרה - תגיד למוכר שיקח הלוואת גישור מהבנק שלו ויסיר את המשכון, אחרת אתה לא מוכן להתקדם.

בשום אופן לא להעביר כסף לפני שיש לך ביד אישור להסרת המשכון!

פורסם

מכרתי כבר מס׳ רכבים משועבדים, בחלק מהמקרים בגלל שהסכום היה משמעותי נאלצתי לדרוש כסף מראש כדי להסיר את השעבוד, הבנק עושה את זה במקום ואפשר אחרי מס׳ דקות ללכת לדואר להעביר בעלות.

 

אם אתה מרגיש בנוח עם המוכר, תוכלו לעשות הכל בטלפון עם הבנק - אתה תבצע העברת זה״ב, הוא יראה שהכסף יתעדכן והבנק שלו יסיר את השעבוד כאשר תהיו כבר בסביבת סניף של הדואר לצורך העברת הבעלות.

פורסם (נערך)

המידע שמסרתי הוא מנסיון אישי לא מועט (עובד בתחום הבנקאות).

רשם המשכונות מתעדכן באופן מיידי כיום לאחר הסרת השעבוד - יש קשר ממוחשב כבר בין הבנק לרשם המשכונות.

ולא כמו שהיה בעבר ששולחים טופס ביטול וממתינים לטופס האישור לאחר שבועיים.

 

הנ"ל מנסיוני באחד הבנקים הגדולים.

כמובן יש לברר עם הבנק שמתעסק איתו המוכר לפני התהליך.

 

כל זה לא פוטר אותך מלגשת עם המוכר לבנק, עם זכרון דברים חתום מבעוד מועד ולבצע הכל כששניכם ביחד

עריכה אחרונה על ידי Ameer.86
פורסם

אז ככה, אני בדיוק מוכר רכב משועבד.

בפעם הקודמת זה לא עבד לי טוב עם כל העסק הזה והקונה ברח לי באמצע בגלל שלא ידעתי את הסדר פעולות

 

מה שאני כותב נכון לבירורים שאני עשיתי מול הבנק שלי ואני מניח שיהיה בסדר גם מול הבנק שלו

 

הבנק שלי ביקש כשיהיה מוכר רציני, זכרון דברים חתום והוא יעמיד הלוואת גישור עד למכירת הרכב ועם הכסף הזה אסיר את השעבוד לרכב וכך אוכל להעביר בעלות בקלות

 

אם אתה רוכש רכב שנת 2015 שאני מעריך שהוא 60 אלף שח וצפונה (לא יודע כמה עולה הרכב) אני מניח שאתה לא תבוא עם כסף מזומן ביד אלא עם שיק בנקאי, באותה מידה אני כמוכר לא לוקח שיק כזה שאני לא רואה שהודפס כשהלכנו לבנק שלך ביחד קח את זה בחשבון. כנל מזומן, אין העברת בעלות עד שלא עברנו בבנק שבדקו שהכסף אמיתי. - אבל זה כבר אני ולא קשור למוכר של הרכב

 

לכל מטבע שני צדדים, וכמו שאתה רוצה לקנות הוא גם רוצה למכור, אל תהיה נאיבי בזמן הרכישה אבל מאידך אל תהיה נודניק בדברים הקטנים

 

בהצלחה, נחזיק לך אצבעות שתפתח כאן פוסט על הרכישה עם תמונות

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

הרכב שווה 73K

נראה לי באמת הכי הגיוני לבקש מבנק הלוואת גישור.

בנק שלו זה פועלים.

אבקש ממנו שיבדוק מחר מול הבנק אם זה אפשרי.

אגב מישהו יודע פה תוך כמה זמן צ'ק בנראי הופך להיות נזיל?

היום מכרתי את האוטו והצ'ק אצלי ביד אבל בנק שלי סגור היום. השאלה אם כבר מחר אוכל להפוך את הצ'ק לכסף ?

פורסם

לפני משהו כמו חודשיים סגרתי הלוואה לרכב שרכשתי.

סגרתי באמצעות פועלים קונקט באינטרנט.

לקח להם כמעט שלושה שבועות לשלוח לי את הטופס הסרת שיעבוד של רשם המשכונות.

לאחר חודש בדקתי באתר של רשם המשכונות והמשכון הוסר.

קח בחשבון שלא תמיד הבנקים זריזים...

 

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

פורסם
שלום רב חברי הפורום,

מחר אני נוסע מחולון לקריית שמונה לקנות רכב.

עשיתי בדיקה במשרד הרישוי דרך האתר שלהם ומופיע שהאוטו משועבד לבנק הפועלים.

המוכר יודע את זה וטוען שאנחנו הולכים לבנק ביחד ובאותו רגע שאני מעביר את הכסף - האוטו משתחרר ואפשר לעשות העברת בעלות בדואר.

ממה שאני מכיר את המשרדים בארץ קשה לי להאמין שהמידע על ביטול שעבוד עובר כל שך מהר מבנק למשרד רישוי ומשם לדואר, אבל המוכר טוען שהוא יודע שזה לוקח כמה דקות.

אני דיברתי עם דואר ומשרד רישוי - שם לא יודעים לתת תשובות ברורות. טוענים שיהיה אפשר לדעת רק כשאנסה להעביר בעלות.

אני לא מצאתי מידע מעודכן לגביי הנושא באינטרנט.

אשמח שתעזרו.

תודה

חוץ מנושא הסרת השעבוד שאני לא מרגיש איתו בנוח מה קורה לגבי לקיחת הרכב לבדיקה במכון ?

בקש היסטורית טיפולים מהמוסך שבו טופל הרכב לפני שאתה מבזבז את זמנך בנסיעה לקרית שמונה.

תבקש ממנו גם מספר תעודת זהות בכדי לבדוק האם החשבון בנק שלו מוגבל.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...