שלום רב
אני במשך חודש מנסה להעביר בעלות על רכב שלי.
התחיל מזה שבדואר הופיע שיעבוד (על בעל הקודם), אז רצתי אליו הוא הלך לבנק והוציא את ביטול שעבוד(שכבר היה מבוטל לפני כמה חודשים, אך כנראה לא היגיע לרשם המשכון). בשביל לוודא שלא תהיה לי בעייה להעביר בעלות , נסעתי למשרד המשכון והוצאתי מסמך המאשר שלרכב אין שיעבוד.
כעבור שבוע הלכתי לדואר, בדיקת שעבוד עברה תקין, אך עדיין לא הצליחה העברה של משרד רישוי, אז נשלחתי לשם ע״י פקיד הדואר, בגלל החגים הם לא עבדו!
שלשום עשיתי סדר בכל המסמכים שיש לי לגביי האוטו ומצאתי דו״ח חניה שלא שולם, אז שילמתי בטלפון.
היום הלכתי להעביר בעלות עם ייפוי כוח ושוב קיבלתי סירוב.
אני כבר על סף .. מה לעזלזל נסגר עם הרשויות האלה ??!!
ביום ראשון אני אלך למשרד רישוי לקבל הסבר , ומקווה שעל המקום אוכל לעשות את ההעברה.
ושוב כל הסופ״ש אני לא אהיה רגוע בגלל העניין..
האם מישהו יודע מה עוד יכולה להיות סיבה שלא הצלחתי להעביר ?
תודה.
סופ״ש מהנה לכולם