Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רמת נעילת אבטחה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים.

אני רוצה לשאול אותכם היום משהו חשוב חייב הכוונה...

אני עומד לרכוש רכב שהושקע בו המון כסף מבחינת תוספות שיפורים וכו'.

כרגע אין ברכב נעילה מרכזית או קודן,האיזור שאני גר בו הוא קצת בעייתי יש הרבה פריצות וגניבות של רכבים.

איזה סוג נעילה כדי לשים לרכב נעילה מרכזית/קודן/מנעול הגה/הילוכים.

תודה לעוזרים

פורסם

מת לדעת מהיוצא לאנשים מתגובות ציניות.

 

לפותח השרשור, אין פעולה אשר תוכל להבטיח לך 100% ביטחון. מוקדם יותר השנה, נגנב רכב מושקע בהמון המון כסף מכפר בצפון. הרכב חנה מעבר לחומה והשתמשו כנראה במנוף כדי להרימו.

אם את הרכב הזה גנב כנראה שאף רכב לא באמת חסין גנבות.

 

מה שכן, תוכל תמיד לעכב את הגנבה כדי לתת לך מרווח זמן להגיב.

 

התקן נעילה מרכזית, קודן, מנועל הגה, מנעול גיר, סנדל, אזעקת ביפר, מכשיר איתור, מתג לניתוק המצבר ואם ישנה אפשרות קשור את הרכב ללולאה שתארגן שקדוחה בתוך הכביש ( ראיתי כבר 2 מקרים כאלה)

 

אלו האופציות, בחר מה מתאים לך.

אני מניח שאתה מבין שזה לא הכי פרקטי ורוב הפעולות יפגעו בנוחות השימוש היומי של הרכב.

שקט נפשי עולה כסף ועדיין לא הצליחו לאכול את העוגה ולרקוד בחתונה :roll:

פורסם
היי חברים.

אני רוצה לשאול אותכם היום משהו חשוב חייב הכוונה...

אני עומד לרכוש רכב שהושקע בו המון כסף מבחינת תוספות שיפורים וכו'.

כרגע אין ברכב נעילה מרכזית או קודן,האיזור שאני גר בו הוא קצת בעייתי יש הרבה פריצות וגניבות של רכבים.

איזה סוג נעילה כדי לשים לרכב נעילה מרכזית/קודן/מנעול הגה/הילוכים.

תודה לעוזרים

אם יבואו עם חץ (מנוף) או גרר, שום נעילה לא תעזור לך. אז השאלה גם איפה ואיך אתה חונה.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

×
×
  • תוכן חדש...