Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחדשתי מלפני יומיים במגבר Rokford P4004 ארבע יציאות כפול 50 RMS ,

מדהים ד"א, ועכשיו השלב הבא הוא קומפוננט נכון ומתאים לו.

 

בהתחלה חשבתי על מורל מילניום אבל כיוון חוסר עכשיות של המוצר הזה בשוק אני

כנראה מוותר ומגדיל את התקציב (אשריי מי שהמציא תשלומים ואת הויזה)

לסביב ה1000 מצלצלים.

 

כמה אופציות שחשבתי הן מורל DOTEK MK2

ו ROKFORD 152S

שהם בערך יוצאים במסגרת התקציב.

 

כמה לדעת המומחים יתאימו המורל או הרוקפורד למגבר והאם יש עוד

המלצות בתחום המחירים הזה?

Race Smart

פורסם
התחדשתי מלפני יומיים במגבר Rokford P4004 ארבע יציאות כפול 50 RMS ,

מדהים ד"א, ועכשיו השלב הבא הוא קומפוננט נכון ומתאים לו.

 

בהתחלה חשבתי על מורל מילניום אבל כיוון חוסר עכשיות של המוצר הזה בשוק אני

כנראה מוותר ומגדיל את התקציב (אשריי מי שהמציא תשלומים ואת הויזה)

לסביב ה1000 מצלצלים.

 

כמה אופציות שחשבתי הן מורל DOTEK MK2

ו ROKFORD 152S

שהם בערך יוצאים במסגרת התקציב.

 

כמה לדעת המומחים יתאימו המורל או הרוקפורד למגבר והאם יש עוד

המלצות בתחום המחירים הזה?

לטעמי - יתאימו ככפפה ליד.

פורסם
לטעמי - יתאימו ככפפה ליד.
איזה מהם?

והאם הרוקפורד שאמרתי בכלל מתאימים למגבר מבחינת הספק (אני לא דוחף להם הספק בכוח?

סה"כ ע"פ הצהרת היצרן המגבר בבדיקה הוציא 92 RMS פר ערוץ ב4 אוהם והדגם הזה P152S

אמור להיות רק 60 RMS)

Race Smart

×
×
  • תוכן חדש...