Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה מיותרת


שימו לב! השרשור הזה בן 2543 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמה הערות:

1. הפגיעה לא היתה בצד ולא מאחור, אלא ממש באלכסון, כאמור הפנס האחורי ימני נפגע

2. המצלמה היא viofo A118 (יש כבר דגם חדש יותר: 119). עלה כ 200 בזמנו מ gearbest

3. ישה למה אתה מתעלם באופן עקבי מזה שנהג האוטובוס לא שמר על מרחק? (מהרגע שחלפתי על פניו הוא פשוט ישב על הצד הימני של התחת שלי וניסה לעבור 1 מ"מ מהלוחית זיהוי שלי. מעצם השרשור מיותר לציין שלא הצליח לו). אה אגב, אפשר לראות שמהרגע שאני מקביל לו שהוא נוסע על שני נתיבים, וזה בדיוק הסיבה שהוא נכנס בי בזמן שהמשכתי ישר בנתיב שלי. כאמור הוא לא היה מאחורי.

4. בעניין ההפרעה לתנועה, נשמע לי מופרך. הרי אם הייתי מאט ונותן לאוטובוס לסוע באלכסון תוך אי התחשבות בשאר הנהגים, גם הייתי מפריע לכל התנועה מאחורי. ככה שאני חושב שיותר סביר להסיק שההפרעה לתנועה נגרמה מזה שנהג האוטובוס ניסה לחתוך 4 נתיבים תוך 20 מטר, ולא מזה שהאטתי (שגם אם לא הייתי מאט לאחר שלא נתתי לו לחתוך לא היתה נמנעת הפרעה לתנועה כי כאמור נהג האוטובוס ישב על הישבן שלי והיה נכנס באיטיות לנתיב כדי לפנות שמאלה)

 

אגב, קוריוז קטן: יש לי גם מצלמה אחורית. בדיוק לפני הנסיעה הזאת ניתקתי אותה כדי לקחת אותה הביתה בסוף הנסיעה כדי לבדוק שהיא מקליטה בסדר (אני עושה את זה פעם בכמה חודשים). מה הסיכויים.

עריכה אחרונה על ידי היו זמני בומבה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כנראה שאני רואה בריונות איפוא שאתה לא רואה וזה בסדר.

 

אירוע התאונה לא התחיל בנשיקה בין שני כלי הרכב הוא התחיל הרבה לפני זה, וכל כולו התגרות בנהג האוטובוס מצידו של פות"ש.

 

כך יראה זאת גם השופט.

שוב, אני לא מסכים. השופט (בשאיפה) יקח בחשבון את העובדות היבשות, לא משנה מה דעתו האישית על ההתנהגות של פות״ש.

 

העובדה היא שגם ההתנהגות (המחו***ת, על כך אין ויכוח) של פות״ש לא מצדיקה כניסה ברכבו מאחור או כל פגיעה אחרת בפות״ש. במיוחד שהתאונה הגיעה זמן לא מבוטל אחרי ההתנהגות הנ״ל, כך שקשה לומר שזו קשורה לתאונה.

 

יושבים בדיסקו , אני מסתכל על החברה שלך, אתה מתעצבן , אני מתחיל איתה ,אתה כבר על טורים , אני מציע לה לרקוד , אתה מעיף לי כסא בראש ואני מת.

 

האם מדובר כאן ברצח או בהריגה?

כנראה שאני איטי קצת, כי באמת לא הבנתי מה הקשר בין השאלה שלך למקרה שלפנינו.

בכל אופן, בוא ניקח את המקרה שבו אני שורד את התקרית. נראה לי ששנינו נסכים על כך שהשופט לא יראה אותי אשם בשום צורה בכך שכמעט נהרגתי, נכון? יכול להיות שאני יכולתי להיות חכם יותר ולמנוע את התקרית, אבל האשמה תהיה כולה שלך. לא משנה אם מדובר ברצח או הריגה.

עריכה אחרונה על ידי malcishua
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ הפכתי בטעות את התפקידים (תוקף ומותקף)... :oops:

 

אבל נראה לי שהכוונה שלי ברורה - התוקף אשם לחלוטין בתקיפה (למרות שהמותקף יכול היה למנוע אותה אם היה מתנהג בחוכמה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במדינות נורמליות יש חובה לתת זכות קדימה לאוטובוס, שלא לדבר על כך שזה שכל ישר (מה אתה מתעסק עם כלי גדול פי 10 משלך?). ביחד עם העובדה שבבירור האטת באופן מוגזם כדי לעשות לו דווקא, אני משער (ואני לא משפטן) שיש לך פה אשמה תורמת במידה כזו או אחרת. זה כמובן מעבר לעובדה שיצאת מה זה קטן...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לצעוד בראש מורם ,גם לי מדי פעם משתחרר הפיוז ובא לי לחנך נהגים! , ממתי נהפכנו ממחנכים למותקפים? מי שצריך לעשות חשבון נפש הוא נהג האוטובוס ,הרבה מהמגיבים פה שוכחים עובדה בסיסית אחת: מנהגי רכב ציבורי ,אוטוסוסים ונהגי משאיות מצפים לשיקול דעת יותר ממוצע ובטח שיתנהו בכביש יותר טוב מנהגי רכב פרטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

^

אם לא תלמד לשלוט על הפיוז שלך, סביר להניח שיום אחד מישהו יחנך אותך לעשות את זה.

מי שמחפש צרות, בסוף מוצא. השרשור מוכיח את זה מצויין.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Rony999, אם אתה מתכנן לנהוג באירופה, תשתדל בבקשה לא לנסות לחנך נהגי אוטובוסים. גם אם נהג האוטובוס לא אותת ודי נדחף פנימה, האמירה "בכביש אל תהיה צודק, היה חכם" היא מה שצריך להיות לך בראש.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה הערות:

1. הפגיעה לא היתה בצד ולא מאחור, אלא ממש באלכסון, כאמור הפנס האחורי ימני נפגע

2. המצלמה היא viofo A118 (יש כבר דגם חדש יותר: 119). עלה כ 200 בזמנו מ gearbest

3. ישה למה אתה מתעלם באופן עקבי מזה שנהג האוטובוס לא שמר על מרחק? (מהרגע שחלפתי על פניו הוא פשוט ישב על הצד הימני של התחת שלי וניסה לעבור 1 מ"מ מהלוחית זיהוי שלי. מעצם השרשור מיותר לציין שלא הצליח לו). אה אגב, אפשר לראות שמהרגע שאני מקביל לו שהוא נוסע על שני נתיבים, וזה בדיוק הסיבה שהוא נכנס בי בזמן שהמשכתי ישר בנתיב שלי. כאמור הוא לא היה מאחורי.

4. בעניין ההפרעה לתנועה, נשמע לי מופרך. הרי אם הייתי מאט ונותן לאוטובוס לסוע באלכסון תוך אי התחשבות בשאר הנהגים, גם הייתי מפריע לכל התנועה מאחורי. ככה שאני חושב שיותר סביר להסיק שההפרעה לתנועה נגרמה מזה שנהג האוטובוס ניסה לחתוך 4 נתיבים תוך 20 מטר, ולא מזה שהאטתי (שגם אם לא הייתי מאט לאחר שלא נתתי לו לחתוך לא היתה נמנעת הפרעה לתנועה כי כאמור נהג האוטובוס ישב על הישבן שלי והיה נכנס באיטיות לנתיב כדי לפנות שמאלה)

 

אגב, קוריוז קטן: יש לי גם מצלמה אחורית. בדיוק לפני הנסיעה הזאת ניתקתי אותה כדי לקחת אותה הביתה בסוף הנסיעה כדי לבדוק שהיא מקליטה בסדר (אני עושה את זה פעם בכמה חודשים). מה הסיכויים.

 

גרמת לנהג האוטובוס לעצור במקום כדי שתוכל לעבור.

 

עכשיו נהג האוטובוס לא ישוב על פרארי, והוא הצליח להאיץ ולפגוע בך משמע נסעת לאט / בלמת עשית כל מאמץ ליצור חינוך שזה לא מתפקידך עדיין על הכביש.

 

עמדתי לא משתנה ולו היית נופל לידי היית מקבל סדרת חינוך.

 

תראה בפנס הסדוק שכר לימוד זול ביותר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

אם לא תלמד לשלוט על הפיוז שלך, סביר להניח שיום אחד מישהו יחנך אותך לעשות את זה.

מי שמחפש צרות, בסוף מוצא. השרשור מוכיח את זה מצויין.

הסיפור הזה עדיין לא מוכיח כלום : אם פות"ש לא יוותר על זכויותיו וידרוש את עלות התיקונים מחברת הביטוח של האוטובוס ,לא נראה לי שהוא יצא בנזק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

פותח השרשור יכל להימנע מלכתחילה מכל הטימטום הזה אבל בחר שלא. זו דוגמה מעולה לאדם שחיפש צרות ומצא אותן.

גם אם יקבל את עלות התיקונים, זה שווה את כל הטירטורים? לא.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרמת לנהג האוטובוס לעצור במקום כדי שתוכל לעבור.

 

הוא לא עצר, אלא המשיך לסוע על הזנב שלי בניסיון להשתחל מאחורי.

אני לא בא להצדיק את ההתנהגות שלי. אבל, כבר עברו כמה שניות טובות אחרי ההאטה, בהם מהירותי היתה נמוכה (אך קבועה), ומסיבה מסויימת הוא עדיין בחר לנסות לעבור נתיב דרך הפנס שלי. לא מדובר על מקרה בו למשל היתה בלימת פתע שלא השאירה לו ברירה. הוא בחר לסוע על שני נתיבים ולהצמד לקצה הרכב שלי, והיו לו ברירות אחרות למרות איך שנהגתי. מי שלא יושב על פרארי שינהג בנתיב אחד, תוך שמירת מרחק סביר.

 

 

אבהיר זאת שוב: התעקשתי על החוק היבש במקום להיות חכם. פעם הבאה אתן לעברייני תנועה להמשיך עם הפשע שלהם הרחק ממני. שורה תחתונה אני באמת מצטער על ההתנהלות שלי ומאמין שלמדתי את הלקח.

 

עם זאת, אני לא רואה בעצמי כאשם בתאונה. גם לאחר שיצאתי דושבג ממש, לא היתה לאוטובוס שום מניעה לבלום מעט ולעבור נתיב מאחורי תוך שמירת מרחק מינימלי. או לחכות בנתיב אחד עד שאני אעבור [גם אם זה יקח עוד רבע שניה כי הורדתי 15 קמש]. הוא בחר להצמד אלי ואכן שפשף אותי תוך הניסיון לעבור נתיב. זה לא שזגזגתי בין נתיבים ועשיתי הכל כדי למנוע ממנו להמשיך בנסיעה שלו. סך הכל המשכתי ישר באופן צפוי בנתיב שלי (וצפרתי כדי שישים לב לכך) ביחד עם הורדת מהירות, שאפילו לא קרובה לעצירה.

 

מי שמעוניין לעזור, אשמח לעצות פרקטיות כדי להתנהל כעת, אני באמת חסר ניסיון בעסק. (לתבוע את הביטוח שלי ושהם יחפשו אותו? ללכת לחברת אוטובוסים? לנהג עצמו? וכו')

עריכה אחרונה על ידי היו זמני בומבה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השורה התחתונה - תמשיך בחייך לאחר שתתקן את הפנס.

להערכתי, כל התעסקות עם חברת האוטובוסים והביטוח שלך ייגזלו מך יותר זמן ויותר כסף.

חברות ביטוח לא אוהבות לשלם ואם מכריחים אותן דרך תביעות קטנות, הן תוצאנה לך שערה שערה עם פינצטה פינצטה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סך הכל המשכתי ישר באופן צפוי בנתיב שלי (וצפרתי כדי שישים לב לכך) ביחד עם הורדת מהירות, שאפילו לא קרובה לעצירה.

 

הורדת מהירות ללא שום סיבה. הוא לא ציפה שתוריד מהירות כי יש ירוק ברמזור. הוא חיכה שתאיץ וכנראה גם התעצבן עליך שיצאת לא בסדר בכך שלא נתת לו להשתלב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הורדת מהירות ללא שום סיבה. הוא לא ציפה שתוריד מהירות כי יש ירוק ברמזור. הוא חיכה שתאיץ וכנראה גם התעצבן עליך שיצאת לא בסדר בכך שלא נתת לו להשתלב.

ועדיין עברו 5 שניות מהורדת המהירות לתאונה. אז אולי זו לא הסיבה הישירה לתאונה?

אם זה היה קורה באותו רגע, הייתי משתכנע אחרת. אני באמת לא מבין למה בזה שהורדתי מהירות, יצרתי שרשרת אירועים שהתוצאה היחידה והבלתי נמנעת שלה היא שהוא יכנס בי. הוא היה מאחורי וראה את המהירות שלי והיה יכול לבחור לשמור מעט מרחק.

(אני לא מתווכח כדי להתווכח. אני באמת מנסה להבין את כל הזוויות, בעיקר כדי לדעת מה צפוי לי בהליכים שאולי אנקוט)

 

שאלה נוספת:

יש צורך לוודא שאין underlying damage? היתה פגיעה בטמבון שהסתכמה בשריטה (הצבע ירד בשטח של 3 מטבעות), ללא כל עיוות של הצורה. את עוצמת הפגיעה ניתן להעריך מהסרטון.

עריכה אחרונה על ידי היו זמני בומבה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גרמת לנהג האוטובוס לעצור במקום כדי שתוכל לעבור.

 

עכשיו נהג האוטובוס לא ישוב על פרארי, והוא הצליח להאיץ ולפגוע בך משמע נסעת לאט / בלמת עשית כל מאמץ ליצור חינוך שזה לא מתפקידך עדיין על הכביש.

 

עמדתי לא משתנה ולו היית נופל לידי היית מקבל סדרת חינוך.

 

תראה בפנס הסדוק שכר לימוד זול ביותר

ישה, שים לב למה שאתה אומר. נהג האוטובוס האיץ ופגע בפות״ש. משמע הפגיעה לא נעשתה כתוצאה מההאטה של פות״ש אלא מהעצבים של נהג האוטובוס. עד כמה שהעצבים מוצדקים (לגמרי), מבחינה חוקית נהג האוטובוס אשם פה לגמרי.

 

פותח השרשור יכל להימנע מלכתחילה מכל הטימטום הזה אבל בחר שלא. זו דוגמה מעולה לאדם שחיפש צרות ומצא אותן.

גם אם יקבל את עלות התיקונים, זה שווה את כל הטירטורים? לא.

מסכים בהחלט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2543 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...