Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם,

מעוניין להחליף את כל הצנרת ואקום ברכבי .

 

מדובר ב3 צינורות גומי, השאלה היא מאיזה גומי מומלץ לקנות שמאריך חיים?

 

שמעתי שהגומי מתוצרת מקומית מעולה .

 

האם לתת דגש מיוחד על תרכובת גומי מסוימת לואקום?

 

חג שמח.

פורסם

קיימים הרבה סוגי חומרים לייצור צינורות וואקום ומנסיוני בחר בצינור עשוי מגומי סינטטי הנקרא EPDM ועומד בדרישות התקנים הרלוונטים לצינורות SAE J1037.

במידה והצינור עומד בתקן אין לך שום חשש מכשל או בלאי מהיר של הצינור לעומת צינורות NONAME..

 

בדרך כלל צינורות העומדים בתקנים הנדרשים מודפס אליהם גם מספר התקן.

 

צינורות העומדים בתקנים הרלוונטים תוכל לרכוש ברחוב יצחק שדה בת"א.

איזה כייף לי :)

פורסם

אל תחפש צינור גומי איכותי אלא צינור העומד בתקן שרשמתי או תקן מקביל של ISO או DIN.

 

אני קונה אצל טכנו צינור או בחנות הנמצאת בפאסז' ברחוב יצחק שדה חנות ששכחתי את שמה.

 

ממאה שקלים תקבל עודף. הצינורות נמכרים לפי מטר רץ.

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

 

אני קונה אצל טכנו צינור או בחנות הנמצאת בפאסז' ברחוב יצחק שדה חנות ששכחתי את שמה.

.

 

שם החנות הוא פורז 2000.

גם ב"גומי ת"א"בחולון מחזיקים.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

זה צינור פלסטיק קשיח, מחבר מהיר לא יוכל להדק אותו כמו שצריך כי הצינור קשיח...

 

כמו שאמר מרק, אפשר להרכיב אותו רק על פיה יעודית עם מכשיר יעודי בלחץ.

הפיה צריכה להיות ממתחת, קשיחה יותר מהצינור.

 

 

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם

זה צינור פלסטיק?

כזה שמשתמשים לאקדח לחץ אוויר אבל לא מסולסל?

 

 

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם
חבר'ה הוא לא קשיח.

יחסית הצינור הוא קשיח לעומת צינור גומי סטנדרטי. על הצינור מודפס ערך הקושי של הצינור שהינו 98 יחידות שור לעומת צינור סטדנרטי תקני שייצרני הרכב משתמשים שהינו בין 60-80 יחידות שור.

 

מה הבעיה לקנות חתיכת צינור מתאימה ולא להסתבך עם מחברי לחיצה ?

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...