Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנתיים ו40K עם גטס - כמה זה עולה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מודע לכך כאשר השרשרת נהרסת יותר זול להחליף מנוע מאשר להחליף אותה.

בדקת פעם כמה עולה להחליף שרשרת במכוניות שאתה מחזיק.

 

אם כבר המנועים הכי טובים זה מנועים ללא מפגשים שסתומים שמה אפילו אם הטיימינג נקרע הנזק הוא רק החלפת רצועה ומותחן.

 

בכל מקרה אני מעדיף לקנות רכב שבו הטיימינג יחסית זול כל עוד מדובר ברכב עממי.

ברכבי פרימיום (לא שהחזקתי אחד כזה) רוב הסיכויים שבעל הרכב מודע לעלות של החלפת הרצועה (מנוע tbi של אלפא) ומכניס את העלות הנ"ל בזמן רכישת הרכב.

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בדגם הזה של הגטס מחליפים טיימינג כל 60000 ק"מ או 3 שנים. איזה שמן מנוע עלה לך 80 ש"ח? אני מקווה שלא אמריקן איגל ומסנן שמן סיני שעולה 20 ש"ח

פורסם
בדגם הזה של הגטס מחליפים טיימינג כל 60000 ק"מ או 3 שנים. איזה שמן מנוע עלה לך 80 ש"ח? אני מקווה שלא אמריקן איגל ומסנן שמן סיני שעולה 20 ש"ח

מסנן שמן מקורי ושמן plx 5 40 של יורול

נקנה בארגזים במחיר מוזל על כן המחיר.

פורסם

שרשרת תזמון לא נקרעת בדרך כלל. אולי התבלבלת עם רצועה?

 

Sent from my m2 note using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

צודק,מתארכת.

זה אכן מוזיל עלויות כשמדובר ברכב יחסית חדש.

אבל אם אתה מציב מולי ניסאן אלמרה שנת 2006 ויונדאי גטס 2006, לדעתי האישית יונדאי היא קנייה הרבה יותר בטוחה מאשר הניסאן,כי לפחות שם אפשר לראות תיעוד של החלפת רצועת תזמון לעומת הניסאן שהיא עם שרשרת שבכל מקרה עד שנעשה הנזק אין לך דרך לדעת,כי בארץ לא בודקים מה מצב השרשרת והאם היא התארכה.

שרשרת יותר רגישה לשמן שלא בתקן או בצמיגות הנכונה או מרווחי טיפול לא תקינים.

לעומת רצועת תזמון שבכל מקרה חייבים להחליף אז לפעמים יש כאלה שגם מחליפים באותה הזדמנות משאבת מים אז לפחות נשמרת איזה פעולת מנע מבחינת מערכת קירור של המנוע והמנוע עצמו במידה ומדובר בשתי רכבים עם היסטוריית טיפולים סבירה.

פורסם

איזה פרנויה,

לא זכור לי שום מקרה שקראתי על בעיה בשרשרת טיימינג(מלבד דגמים ספציפים שהיה בהם כשל מלכתחילה)

לא שבירה, לא התארכות ולא בטיח. ומדובר גם על רכבים בני 15 שנים שעברו 200 אלף ומעלה קילומטרים.

פורסם

זה לא פרנוייה זה הגיון.

אין כזה דבר במכונות רכיב שאינו דורש כיוונן,אחרת גם אפשר להתייחס לשמן גיר כנוזל לכל החיים.

ניסאן או סוזוקי בנות 10 אכן אמינות אבל כל רכב צריך להיבחן לגופו,כלומר:

איזה משטר טיפולים הוא עבר?

באיזה שמנים השתמשו?

 

מי שמראש מגביל את עצמו לשרשרת ימצא את עצמו עם מספר אופציות מצומצם במיוחד בעולם הגולבלי של היום ולפעמים אף יפגע ביכולת שלו להנות מרכבים מהנים רק בגלל חוסר הרצון להתעסק עם רצועת תזמון שמחליפים פעם בחמש שנים מינימום ברוב הדגמים.

פורסם

 

. ההסבה לגז היא בחירה אישית, והיא לא ראויה לגנאי יותר ממי שקונה לקורולה שלו דמוי סאנרוף.

מיקה?! :-(

 

 

אלי , העיקר שאתה נהנה מהרכב והוא משרת אותך.

פורסם

אושריקו, זה לא נכתב כעלבון :)

התייחסתי לדברים שאנשים עושים ברכבים הישנים שלהם שאחרים אולי מרימים על זה גבה ולא מבינים בשביל מה, אבל זה חלק מלהפוך את האוטו ל"שלך".

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
מיקה?! :-(

 

 

אלי , העיקר שאתה נהנה מהרכב והוא משרת אותך.

אפשר לחשוב מהתגובה שלך "העיקר" כאילו הרכב גורם לי לסבל או להוצאות רבות [emoji3]

פורסם

אלי , הייתי חייב להגיד משהו כדי שלא יהיה "ספאם" בלבד על התגובה של מיקה שהיא גם סבבה וצחקתי.

 

בכל מקרה, הגטס הוא אחלה רכב, אני אישית לא מתחבר לרכבים האלו בכלל וגם אני אליל של יפניות, אבל אי אפשר לקחת ממנה את היעילות והאמינות וזה מעולה.

פורסם

הוא פשוט לא מכיר עולם אחר, שבו חלק חילוף מקורי כמו מסנן אוויר שעולה פחות מ300 ש"ח.

זה לא אשמתו הוא נולד לעולם של יפניות

פורסם
בדגם הזה של הגטס מחליפים טיימינג כל 60000 ק"מ או 3 שנים.

 

אין צורך להגזים. מחליפים כל 90 אלף או 6 שנים.

 

GETZ.jpg

Stay Dirty

פורסם
הוא פשוט לא מכיר עולם אחר, שבו חלק חילוף מקורי כמו מסנן אוויר שעולה פחות מ300 ש"ח.

זה לא אשמתו הוא נולד לעולם של יפניות

אני מכיר אתרים עם קטגוריות שלמות של יפניות, בדרך כלל זה מצונזר.


×
×
  • תוכן חדש...