Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנתיים ו40K עם גטס - כמה זה עולה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
הנחות היסוד שלך שגויות.

לדעתי אולי c1 זה הרכב היחיד שיעלה לך סכום כזה בן שנתיים, וגם אז, צריכת הדלק תהיה 1 ל16 ולא ל18.

לקחת כל דבר והגזמת אותו כרצונך

הצביעה עלתה 3000 שח

התא מטען ברכב מיני קטן משמעותית מהתא מטען בגטס, ראה את ההודעה הראשונה ותבין כמה ציוד אני מחזיק בו.

אם כבר אשתרגד לרכב עם בגאז גדול יותר, ולא קטן יותר. כך שכל הדברים שאמרת בטלים.

בנוסף, אבזור בטיחות ברכב מיני ידני תמיד יהיה נחות מהדגם המאובזר לאותו רכה .

קח , פינקתי אותך בבדיקה על חשבוני ביד 2 מה מחירונים של רכבי מיני בני 3 , ושוב אחזור על זה, שכל יסוד ההנחה שלך שגוי, מאחר ואין לי צורך ברכב מיני אלא אפילו ברכב גדול יותר

 

לגבי הצביעה,

טעות שלי- משום מה הבנתי שזאת הייתה העלות.

 

לעניין תא המטען- חזרתי ואמרתי, שמדובר בנקודה היחידה שיש לגטס יתרון משמעותית

למרות שע"פ מידע ברשת תא המטען של הגטס הוא 254 ליטר (תא הטען ברכב מיני נע סביב ה170-200 ליטר) אבל בסיאט מי הוא 250 ליטר.

 

ראשית לגבי רכבי המיני- מסקירות בעלים צריכת דלק של 17.5-18 היא צריכה אפשרית וסבירה

(אני אישית עם פיג'ו 108 1.2 מגיע לצריכה של 19.2 באופן די עקבי {מדידה במשאבה לאורך 12,000 ק"מ})

אבזור ובטיחות, אפילו אלטו שנחשבת לזולה ולדלה בחבורה נהנת מאבזור בטיחות עשיר באופן משמעותי מהגטס.

 

שרטוט.jpg

 

חיפוש קל עם הגבלה עד 30,000 ש"ח ושנת 2014 מצא מספר תוצאות מעניינות, ואם הייתי רוצה להיות ריאלי הייתי מחפש עד סכום של 35,000 וסומך על יכולות מיקוח סבירות של הקונה ורצונו של המוכר למכור...

 

שנית,

הטענה שהעלתי בהודעה הראשונה שלי לא הייתה קונקרטית למקרה שלך- אלא לכך שאחזקת רכב ישן ע"י בעלים שרוצה לשמור על סטדנרט גבוה עשוי למצוא את עצמו מוציא סכומים שיאפשרו לו להחזיק רכב חסכוני יותר, מודרני יותר, ובטוח יותר.

 

בסופו של דבר גטס בת 12 עם 200,000 ק"מ תשאר גטס ב12 עם 200,000 ולא משנה כמה כסף תוציא על הרכב.

עריכה אחרונה על ידי ay115
  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מבקש לשמור על שפה נקיה בדיון שלי.

חבר, יש הבדל משמעותי בבגאז בין הגטס לרכב מיני, עזוב נתונים מה נתונים, אני אומר לך באופן ודאי שהציוד שלי לא יכנס ברכב מיני. ובנוסף נבדקה צריכת בנזין כשהרכב עמוס ומסתבר שההפרשים בין בנזין לגז הם בגלל משקל המערכת כנראה, כי הצריכה הייתה 1 ל11 על בנזין (עירונית בעיקר)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בואו נסתכל על זה מזווית שונה, איזה רכב לדעתכם הוא יכל לקנות, לתחזק ולהביא לרמה שהגיע תוך שנתיים בסכום הכולל המתואר פה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני לא כ"כ מבינה את הצורך הזה לחפור לבנאדם בכיס.

הוא מספר על תקציב של 11-12 לקניית רכב, עבור חייל, ואתם שולחים אותו לקנות רכב ב35 אלף? מה הקשר בכלל?

צביעה ממש לא חייבים לעשות, גם לא מערכת גז, והשיפוץ ראש הוא בלת"ם שיכול לקרות בכל רכב.

עדיין, הוא בחר לעשות את ההשקעות הקוסמטיות כי ככה זה הכיף שלו, ומערכת הגז היא בכלל מערכת שמחזירה את ערכה למי שנוסע הרבה.

ועם כל ההוצאות האלה הוא עדיין לא מתקרב ל30 אלף ש"ח. בחייאת, לא חובה לפרגן, אבל הצורך הזה לחטט ולהעביר ביקורת ולדעת הכי טוב די מאוס ומוציא את החשק לשתף דברים בפורום.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

יש יתרון גדול לעובדה שאתה מתחזק לבד. הסכומים מאוד, אבל מאוד נמוכים.

 

במצב כזה, אלא אם אתה סובל באמת מהרכב - זה נחמד מאוד לנסוע ברכב ישן במצב תקין.

 

עבור כל יתר האנשים, דהיינו מי שצריך להיכנס למוסך כדי לתחזק את הרכב - מכונית כזו היא סיוט על גלגלים שגם עולה המון כסף.

פורסם

מי שלא מתקן בעצמו גם לא היה עושה חצי מהדברים שאני טיפלץי ברכב. והיה מגדיל את טווח הטיפולים ל15 ולא 8-10 אלף

פורסם

הסיבה היחידה להקטנת טווח מרווח הטיפולים זה אם אתה צריך לטפל גם במערכת הגז כל 10 אלף אז על הדרך אתה מטפל במסננים אחרים.

חוץ מזה אתה מפסיד כל שנה קרוב ל10 אלף מינימום ק"מ שבהם המסנן שמן הוא במצב שמיש לרוב הסיכויים מקדים את החלפת מסנן האוויר סתם לפני הזמן שלו.

בלי קשר לעלות החלפים מדובר פה טיפול שלם שנחסך(שעולה לך רק החלפים מינימום מאה ש"ח).

כל עוד מדובר במנוע אמין(כמו בגטס) אין באמת סיבה להקדים טיפולים ,לדעתי האישית.

פורסם
הסיבה היחידה להקטנת טווח מרווח הטיפולים זה אם אתה צריך לטפל גם במערכת הגז כל 10 אלף אז על הדרך אתה מטפל במסננים אחרים.

חוץ מזה אתה מפסיד כל שנה קרוב ל10 אלף מינימום ק"מ שבהם המסנן שמן הוא במצב שמיש לרוב הסיכויים מקדים את החלפת מסנן האוויר סתם לפני הזמן שלו.

בלי קשר לעלות החלפים מדובר פה טיפול שלם שנחסך(שעולה לך רק החלפים מינימום מאה ש"ח).

כל עוד מדובר במנוע אמין(כמו בגטס) אין באמת סיבה להקדים טיפולים ,לדעתי האישית.

תחזוקה לצורך הגז צריכה להיות יותר מדוייקת. ולמה לא לפנק את הרכב בטיפול כל 10 אלף? בסהכ מדובר ב80 שקלים, לא מתעשרים מזה.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

לאחר 49460 קילומטרים ביחד ן27 חודשים דרכינו נפרדו בכאב לב.

הרכב נמכר קצת מעל מחיר העלות שלו בעשרת אלפים שקלים, כאשר המחירון עומד על 5200 שח, כמובן שירדו ממנו תוספות מסוימות כמו מערכת סאונד ופנסים חדשים.

המחליפה היא קיה מגנטיס בציר 2010

הסיפור נסגר יפה עם 222222 קילומטרים :)IMG-20170607-WA0085.jpeg20170607_035007.jpg

פורסם

תתחדש,

הרבה רכב לקצת כסף, (גם אני על מג'נטיס)

כמה ק''מ הרכב ?

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

המגנטיס דיזל?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
תתחדש!

חתיכת מעבר.

מניח שמדובר במונית לשעבר (לשעבר) שווה לפתוח עליה אשכול נוסף בבוא הזמן.

לימוד נהיגה


×
×
  • תוכן חדש...