Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהשראה של שרשור דומה בFullGaz אני מעלה לכאן משחק קטן בתקווה שהפורום קצת יתעורר ,

הרעיון הוא פשוט. הראשון מעלה רכב אספנות כלשהוא, (רצוי עם תמונה למאותגרים שבינינו , כמוני )

והבא בתור נותן סקירה קצרה במשפט או שניים על הרכב (אפשר ורצוי גם סקירות הומוריסטיות מעט ) ומעלה רכב משלו,

 

בהצלחה

 

ואני אפתח

 

סברה ספורט

סברה ספורט.jpg

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

יוזמה ישראלית, יצור בבריטניה ובארץ, יפייפיה אבל לא כל הנוצץ הוא זהב. הרכב הכי גרוע שהיה לי.

 

הרכב שלי

 

ברור שאשים את אהובתי

פורד פלקון

 

10801901_10152896263133609_9099081015067858835_n.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אמשיך (לבד בחושך :) )

 

שאהיה גדול , אני רוצה להיות מוסטנג. :oops:

 

והרכב הבא :

רנו 4 (התמונה נלקחה מהאינטרנט )

renu4_c.jpg

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

סובארו ליאונה, הרכב הכי ישראלי. בתקופת השיא, 40% מהרכבים החדשים שנרכשו, היו סובארו ליאונה רובם 1600dl. מנוע בוקסר עצל ואמינות מופלגת, למעט ציריות. גרסת הקופה הייתה קצת יותר יפה. זה הרכש האחרון שלי. וולוו 940GLE בציר 1997 20170123_074301.jpg

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם
רנו 4 עם הילוכי קרטה. רכב עם הרבה אופי

יש חלק מאספנים שמאוד מחוברים לדגם ויש להם כמה כאלה(ארז)

מעלה תמונה לרכב שמחזיק הכי הרבה זמן אצלי [ATTACH=CONFIG]482349[/ATTACH]

ברשותכם אני מחזיר את הדיון לסובארו של לירוי. גם לי הייתה ליאונה GL קופה 1.6 (אגב, שווקו בארץ גם קופה 1.3 DL ) - אצלי מודל 1987. יופי של מכונית ומאד אמינה. הייתה מחלה טיפוסית קטנה: בגלל אטימה לא טובה של החלון הענקי מאחור, ניקוז מים קלוקל יצר בריכות מים בתא המטען... מוסכניק דביל פתר את בעיית המים ע"י ביצוע חורים במקדחה... מאז היה סיוט לנהוג כי גזי הפליטה נשאבו חזרה לחלל הרכב...

 

Sent from my m2 note using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

2015-06-13 11.06.28.jpg2015-01-03 12.07.04.jpg01032010381.jpgDSCF5788.JPGגם לי היתה וולבו משנת 95 .הילדים מאוד אהבו אותה בגלל הגודל.כל נסיעה היתה מסתימת בהרדמות שלהם.

אוטו כבד אבל שתופס מהירות הוא משייט .רכב אמין מאוד

מעלה תמונה של הפורד XR3I קבריולט שהיתה לי וברקע אפשר לראות את הקופה שלי לפני השילוב צבעים בשחורIMG_5430.jpg

×
×
  • תוכן חדש...