Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי קורולה SUN עם רדיו פנסוניק 1100W .

התקנתי מקדימה מורל פולס 6.5", מאחור נשארו המקוריים - 1WAY

הורגש שיפור מיידי , אבל הסאונד מודגש מאוד מקדימה.

מה אתם מציעים כשלב הבא, בלי השקעות במגברים וכיוצא בזה-אני מתכוון להחליף את הרדיו כי יש לו קליטה מזעזעת וחשבתי על פיוניר 4700MP או 4750MP.יהיה שיפור בסאונד? יש הצעות אחרות?

כ"כ יש לי בבית זרוקים רמקולים מתוצרת לא ברורה (?)3WAY 200W האם כדאי להתקין אותם מאחור?

ישפר במשהוא?

לרמקולים התכוונתי להקצות 350 ש"ח ולרדיו בין 1200 עד 1600 ש"ח

פורסם

תתקין את הרמקולים ששיש לך.. מרוצה, מה טוב, לא מרוצה, תפרק וזרוק חזקה לבית או לפח.

 

לגבי הרדיו דיסק, יש לך באמת הרבה אפשרויות בסכום הזה, אני כנראה הייתי הולך על פיוניר DEH7600.

 

ועם תחליט לקנות רמקולים לאחור, תוכל לרכוש בסכום הזה קומפוננט של מאגנט, לדעתי הם ישעו את העבודה הכי טוב בסכום הזה.

×
×
  • תוכן חדש...