Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שפכטל אמריקאי על קלסימו?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בימים אלו אני משפץ דירה DIY.

 

בחלק מן הקירות הגעתי עד לטיח שעל הבלוקים, מילאתי בעזרת קלסימו. לאחר ייבוש שייפתי, אך הקיר לא יצא חלק מספיק לטעמי.

  • האם אני יכול להחליק פעם נוספת באמצעות שפכטל אמריקאי על גבי הקלסימו או שיש צורך בשכבת קלסימו נוספת?

אח"כ אשייף שוב.

בונדרול.

צבע.

 

 

  • אותו דבר קרה בתקרה של מרפסת השירות, שם הגעתי עד לבצבוץ הזיון של הבטון. מילאתי בקלסימו אך זה כמובן כלל אינו ישר. האם להחליק עם שפכטל אמריקאי או קלסימו?

 

תודה לעוזרים,

 

[מצ"ב תמונה של עמוד תמך במסדרון הדירה לפני קלסימו]

IMG-20170102-WA0000.jpg

משכנתא זה קל

פורסם

שפכטל אמריקני על קאלסימו? בכיף.

עשיתי את זה בערך בכל הדירה.

 

לגבי אלה שממליצים לדלל וכו' - אין תחרות לשפכטל אמריקני מוכן לשימוש בלי דילולים, ערבובים, גושים ושאר מרעין בישין. לא סתם המציאו את המוצר הזה...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אין לי בעיה להמשיך עם קלסימו אבל - א. זמן ייבוש ארוך יותר. ב. כל פעם לערבב מביא לי דלקת בכתף כבר.

 

עוד שאלה,

יש הבדל בין בונדול של יעקבי לבונדרול-סופר של טמבור? שניהם מאוד דלילים כמו דבק?

משכנתא זה קל

פורסם

אני מצאתי שהכי טוב הוא 80.

מספיק גס כדי שלא תעבוד כמו חמור (התחלתי עם 2 ואח"כ 120).

ומספיק עדין כדי שהתוצאה תצא חלקה.

משכנתא זה קל

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

נשאר לי חדר של 8.5 מ"ר שמתישהו מישהו צבע בצבע אקרילי על סיד, וכל הצבע מתקלף בקלות יתרה.

אצטרך לשפכטל כ-35 מ"ר כדי להחליק,

 

האם למישהו באזור חיפה/קריות/יקנעם/עפולה יש מלטשת להשאיל למספר ימים?

האם יש סוג זול ופשוט שאוכל להרשות לעצמי לרכוש שיהיה לי לעתיד?

 

תודה,

עריכה אחרונה על ידי Fitch

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...