Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש ברשותי בערך כשנה, פולקסווגן פולו שנת 2003 1.4 100 כ"ס הרכב עם קילומטראז' נמוך של 125 אלף ובמצב כללי מצוין. כבר מהיום שקניתי אותו שמתי לב לדיליי מסוים בפתיחת נסיעה של הרכב, כאשר לוחצים על דוושת הגז ישנה מן תחושה כזו שהחצי הראשון של הלחיצה לא מגיב וגם בלחיצה מלאה מורגש דיליי של כמה שניות עד שהרכב מגיב בצורה מלאה ונותן תאוצה. העניין הזה בא לידי ביטוי בין היתר, בחוסר יכולת של הרכב להתחיל נסיעה בעליות תלולות במיוחד כתוצאה מהכוח החלש שהלחיצה הראשונה מפיקה מהמנוע. יש לציין שכשקניתי את הרכב עשיתי בדיקה להספק המנוע והוא עומד על הספק גבוה מאוד של מעל 90% מה גם שלאחר שהרכב צובר תאוצה הוא נוסע בצורה טובה בסך הכל, כך שהבעיה לא נעוצה במנוע כנראה. לאחרונה גם קניתי לחברה שלי פולו מאותה שנה עם 75 כ"ס ושמתי ללב שהיציאה שלו מהמקום הרבה יותר טובה למרות הספק המנוע הנחות יחסית לשלי. דבר נוסף שלא קשר לבעיה הזאת, שמתי לב לאחר הנהיגה ברכב של חברתי שההגה אצלה הרבה יותר רך לעומת שלי, יש למישהו רעיון מה יכול להיות מקור הבעיה של שני העניינים שהזכרתי?

×
×
  • תוכן חדש...