Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נפח המנוע הוא גודל החלל בו מתבצעת פעולת הבערה של הדלק. ככל שנפח המנוע גדול יותר, כך המנוע חזק יותר אבל גם בזבזן יותר בדלק. מנועי טורבו מאפשרים להקטין משמעותית את נפח המנוע ולספק ביצועים שמקבילים למנועים עם נפח גדול יותר אך ללא מגדש. עם זאת, גם כאשר משווים שני מנועי טורבו זה לזה עדיין מנוע עם נפח גדול יותר בדרך כלל יהיה חזק יותר. הנה הסבר יותר מלא.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
נפח המנוע הוא גודל החלל בו מתבצעת פעולת הבערה של הדלק. ככל שנפח המנוע גדול יותר, כך המנוע חזק יותר אבל גם בזבזן יותר בדלק. מנועי טורבו מאפשרים להקטין משמעותית את נפח המנוע ולספק ביצועים שמקבילים למנועים עם נפח גדול יותר אך ללא מגדש. עם זאת, גם כאשר משווים שני מנועי טורבו זה לזה עדיין מנוע עם נפח גדול יותר בדרך כלל יהיה חזק יותר. הנה הסבר יותר מלא.

תודה רבה :)

עוד שאלה, הנפח משפיע על הרעש שהרכב עושה כשמאיצים?

למה בידני יש יותר רעש כשלוחצים על הגז מאשר על אוטומט - שבו כמעט ולא שומעים את ההתאמצות?

פורסם
תודה רבה :)

עוד שאלה, הנפח משפיע על הרעש שהרכב עושה כשמאיצים?

למה בידני יש יותר רעש כשלוחצים על הגז מאשר על אוטומט - שבו כמעט ולא שומעים את ההתאמצות?

 

יש מנועים שונים בצורות שונות (בוקסר , V6 , V8 V12 ) וגם סוגי מנועים (דיזל , בנזין ) הרעש "מהמנוע" תלוי בצורה

של מבנה הצנרת/דוד ("אגזוז) , גם פה יש מיני סוגים שונים ולמטרות (רעש , סאונד , ביצועים , שקט ) .

אני לא מכיר שום סימוכין שאותו מנוע בגיר שונה ( הכוונה לאותו מנוע וצנרת רק בידני / אוטומט ) יעשה רעש שונה , ואם כבר מנוע

יתאמץ יותר שמחובר לו תיבה אוטמטית .

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

×
×
  • תוכן חדש...