Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

ברשותי הונדה האצ' שנת 99 מנוע 1.4 סטוק, אוטומטית.

מיד עם הקנייה הרכב עבר טיפול גדול שכלל בין היתר שמנים, פילטרים כולל פילטר דלק, טיימינג, החלפת פלגים ועוד.

הרכב עשה לי 1ל8.5 בערך.

על הרכב הותקן ממיר חדש ודוד אחורי חדש. למרות זאת, אני לא מצליח לעבור את 1 ל-9, לא משנה איך אני נוהג.

 

מישהו יכול לתת כיוון לבעיה ?

תודה.

שונא גזענים !.

פורסם

תוריד כמה קילו מרגל ימין והכל יחזור לקדמותו

 

מעבר לזה לבדוק פלאגים, פילטר אויר, תריץ חומר לניקוי אינגקטורים, פילטר דלק ותוודא שהשמן במנוע עומד בתקן

פורסם

פלגים הוחלפו, כל הפילטרים הוחלפו כולל פילטר דלק, והשמן עומד בתקן. אני מפנק אותה בcastrol magnatic 10/40.

אחרי שרשמתי את המודעה הלכתי וביצעתי ניקוי מזרקים. בנוסף התחברתי למחשב הרכב ושם קיבלתי תקלה בחיישן שמתחבר אחרי הממיר.

בבדיקה על ליפט, לא קיים חיישן שם בכלל. כנראה שביטלו אותו בעבר.

אז השלב הבא הוא לשים ממיר אורגינל עם בית חיישן ולחבר לשם חיישן.

שונא גזענים !.

×
×
  • תוכן חדש...