Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי כל מיני דעות ואני מקווה שיעשו לי סדר עם התחשבות בנתונים שלי.

 

אני בן 22 עם רשיון קצת מעל שנתיים, יש עבר ביטוחי רק בשנה האחרונה, ויש תביעת ביטוח ששולמה לצד ג (2 מכוניות אבל נחשב לתביעה אחת אם זה חשוב), בקיצור נתונים הכי זוועה שאפשר לבקש.

 

קניתי איביזה חדשה שמגיעה לי אי"ה מחר, ובדקתי בכמה מקומות לגבי הביטוח.

אצל הסוכנת של המשפחה והיא הביאה לי הצעה של 6500 רק למקיף, ועוד כ-2300 +- לביטוח חובה, ואמרה לי גם שהיא יודעת שזה לא הצעה הכי טובה אבל בהתחשב בעבר הביטוחי שלי...

בדקתי בכמה חברות ביטוח ו-9 מיליון הביאו לי את ההצעה הכי משתלמת של 5300 למקיף, וגם 2300 +- לחובה.

 

עכשיו הבעיה שהבנתי מחברים שב-9 מיליון (או כל חברה דומה) אין לך אמא ואבא מה שנקרא, ימרחו אותך במקרה הצורך וכו'... (יחסית לסוכן שיש לך למי לפנות ישר והטיפול מהיר). כמה זה קריטי יחסית להפרש במחיר ? והאם בכללי דופקים אותי באותיות הקטנות או משהו כזה ?

 

ואם יש הצעות איך להוזיל את הביטוח אשמח מאוד לשמוע :)

פורסם

אני מבוטח בביטוח ישיר ללא סוכן. לא הרגשתי מעולם ש"אין עם מי לדבר" או שהחברה אינה מבצעת את עבודתה. לגבי ה" אותיות הקטנות" הן קיימות גם בחוזה של הסוכן ולכן צריך להשוות את ההצעות של כל החברות בקפידה.

פורסם

ההצעה הכי טובה שיש לי זה לנסוע בזהירות כך שבשנים הבאות תשלם פחות על הביטוח. ותתחדש על האוטו!

 

Sent from my 2014811 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...