Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזדה או יונדאי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לעזרה בהתלבטות שיש לי, הציעו לי אחת מסוכנויות הרכב מאזדה 3 2012 עם קצה שילדה משמעות שולית ב-44500.

זה די חורג מהתקציב שהצבתי לעצמי אבל מזדה קורצת לי...

מצד שני בהתחלה חיפשתי יונדאי i30 (רגילה לא סטיישן) עד אזור ה-35000 בין השנים 2008-2012?

 

האם כדאי להשקיע ולקנות את המזדה למרות ההבדל המשמעותי במחיר ולמרות הקצה שלדה או לרדת מזה ולחפש יונדאי?

 

תודה רבה!

פורסם

הרכב קורץ לי ואני על סף לקחת אותו לבדיקה, על פניו רכב טוב במצב טוב אחריות שנתיים 2 טיפולים ומחיר טוב שנת 2012. או לנטוש ולחזור ולסרוק שוב ליונדאי שאם כן אחפש משהו זול יותר משמע גם שנה בטח תהיה 08-09....

פורסם

היו לי את שתיהן בליסינג (I30 2011 ומאזדה 3 1.6 כמה פעמים בתור רכב חלופי שהאוטו הצמוד בטיפולים).

המאזדה יותר נוחה ויותר נעימה לשהיה וההגה יותר טוב.

היונדאי יותר זריזה ויותר מאובזרת.

אלא אם כן המאזדה מגיעה עם מנוע 2.0 היונדאי עדיפה לטעמי.

פורסם

לא כתבת מה הצרכים שלך מהרכב.

אם תסיע מאחור 3 אנשים באופן קבוע,המאזדה תהיה צפופה ולא הכי נעימה שיש.

חוץ מזה,יש כל כך הרבה מאזדות 3 עם מנוע 1600 כמו ערימות זבל אז למה לקנות אחת מסוחר ועוד שעברה תאונה ?(שיש ספק גדול על משמעותה ואני לא אתפלא אם כאשר תקח את הרכב לבדיקה,הממצאים לגבי התאונה יהיו חמורים יותר).

קצה שילדה במשמעות שולית זה רק אם הרכב ירד ממדרכה גבוהה בחוסר זהירות- כל השאר סיפורי פוגי .

למשל- אם המכה מאחורה והרכב עבר הלחמה זו כבר משמעות גבוהה וכנ"ל מלפנים -החלפת אחת הקורות שלא מחוברות עם ברגים-פגיעת שילדה במשמעות גבוהה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אם אתה מדבר כאילו מצאת מציאה שקשה לסרב לה.

מציעים לך מאזדה 3, בטח מליסינג ועם תאונת שילדה.

אם אתה אוהב יותר את המאזדה מול היונדאי, חפש מאזדה 2010 שמורה וזולה יותר.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

אם כבר בחרת מאזדה תחפש רכב מאדם פרטי לפי דעתי ולא סוחר..

מניסיון היה לנו במשפחה מאזדה 3 1.6 שנתון 10 עשה 60 אלף קילומטר ועוד מכרנו אותו ב4 אלף מתחת למחירון ( האוטו היה מטופל במוסכים מורשים בלבד ).

ממליץ לך לחפש עוד קצת

×
×
  • תוכן חדש...