Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיסק SSD לנייח


bjlb
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שי, הדיסק הנ"ל מגיע ללא כבלים כלל.

אני גיליתי את זה בדרך ה"קשה" (הגעתי הבייתה, פתחתי את המארז של המחשב ואז גיליתי שחסר לי כל החיווט והחנות כבר נסגרה)

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ.

סופ"ש אני באילת. ה SAMSUNG 850 חסר במלאי ב KSP.

מה שמצאתי זה:

1. http://ksp.co.il/?uin=32983&select=.1033..152..3577..379..377..580.

2. http://ksp.co.il/?store=eilatLaguna&changeSnif&uin=34301&select=.1033..152.

3. http://ksp.co.il/?uin=33458&select=.1033..152.

4. http://ksp.co.il/?uin=27198&select=.1033..152.

 

יש עדיפות? האינטל היחידי עם 5 שנות אחריות.

תודה,

ליאור.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון - נקנה ה SAMSUNG 750 EVO ב 350 באייבורי.

עכשיו נשאר רק להתקין עליו ויינדוס. יש לי 7 מקורי על דיסק, אבל לא עשיתי התקנה של ווינדוס כבר 15 שנה...

כרגע מותקנים על הכבל SATA שני כוננים. אם יש מקום נוסף, לחבר עליו? בכל מקרה אחרי חיבור, איך אני גורם לווינדוס להתקין את עצמו מחדש על הכונן החדש?

ליאור.

פורסם

אתה עושה boot מהדיסק של ווינדוס. במהלך וויזארד ההתקנה הוא ישאל אותך על איזה דיסק או partition להתקין, אתה בוחר ושם זה יותקן.

אגב, כשאני מתקין ווינדוס אני מנתק פיזית את שאר הדיסקים, נראה לי שהוא מייצר עליהם קבצים כלשהם שאחרי זה גרמו לי לבעיות, זה מבעיות שנתקלתי בהן בעבר.

אם כבר אתה מתקין, תעבור לווינדוס 10.

 

פורסם

אין לי 10, יש לי רק 7 מקורי שרכשתי לפני כמה שנים.

אם אני לא טועה, היה שידרוג אוטומטי ל 10 על לא מזמן. זה עדיין קיים?

פורסם

אתה יכול להתקין 10 עם מספר סידורי של 7

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

זה קצת יותר מסובך.

יש לי מפתח לויינדוס 7 HOME.

לפני שנתיים, הייתה לי בעיה במחשב, וחבר עזר לי לתקן. שהבאתי את הויינדוס שלי, הוא אמר לי עזוב, יש לי וינדוס 7 PRO עם מפתח מקורי (הייתה לו גישה למפתחות ממאגר (או משהו כזה) של משרד החינוך) וזה מה שהותקן.

תכלס, זה לא עשה עידכון לווינדוס עשר, וששאלתי אותו למה הוא אמר כי זה מפתחות לא רגילים.

בקיצור, אני תקוע איתו. אז חשבתי בדיסק החדש להתקין את הHOME שיש לי מפתח בלי כל ההתחכמויות. (תכלס, זה משנה כל כך HOME או PRO?).

אז עכשיו אני שואל שוב: אני יכול להוריד מהלינק שיש פה בשרשור עשר והוא יתפוס עם המפתח של שבע או שאני חייב להתקין קודם את השבע שיש לי ועליו לעשות שידרוג לעשר.

סורי על החפירה.

ליאור.

פורסם

אתה מתקין 10 רגיל ומכניס מפתח של 7, לא משנה HOME או PRO, מה שיעבוד

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אין לי 10, יש לי רק 7 מקורי שרכשתי לפני כמה שנים.

אם אני לא טועה, היה שידרוג אוטומטי ל 10 על לא מזמן. זה עדיין קיים?

כבר הורידו את זה, וטוב שכך.

 

עדיף לך להתקין 7.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...