Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיסק SSD לנייח


bjlb
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיבה היחידה שאני רוצה 10 היא OUTLOOK. יש לי חשבון HOTMAIL, ו LIVEMAIL נסגר. מה שהם אמרו זה לעבור ל OUTLOOK שבא עם WIN 10.

וכרגע אין לי שום תוכנת מייל נורמאלית. ניסיתי כל מיני, לא עובד כמו שצריך (EM CLIENT, BIRD MAIL, OPERA)

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה קצת יותר מסובך.

יש לי מפתח לויינדוס 7 HOME.

לפני שנתיים, הייתה לי בעיה במחשב, וחבר עזר לי לתקן. שהבאתי את הויינדוס שלי, הוא אמר לי עזוב, יש לי וינדוס 7 PRO עם מפתח מקורי (הייתה לו גישה למפתחות ממאגר (או משהו כזה) של משרד החינוך) וזה מה שהותקן.

תכלס, זה לא עשה עידכון לווינדוס עשר, וששאלתי אותו למה הוא אמר כי זה מפתחות לא רגילים.

....

כנראה הוא התקין גרסאת VLSC שמיועדת למוסדות ולא השתתפה במבצע השדרוג.

המפתח של 7 לא יעבוד על 10 ומבצע השדרוג הגמר, למעט במסלול הזה

https://www.microsoft.com/en-us/accessibility

 

2 להוטמייל אמור להיות ממשק Outlook Web. אווטלוק הוא חלק מאופיס ולא חלק מווינדוס 10.

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני רק יכול לעדכן שכבר רציתי להתקין, אבל התברר לי שהווינדוס שרכשתי הוא OEM. ובגלל שלא מצאתי את הדיסק התקנה, ניסיתי להוריד מהאתר של מיקרוסופט, אבל זה לא נתן לי בכלל שהמפתח שלי הוא OEM.

שדיברתי עם התמיכה, הודי חביב הסביר לי שאין לו איך לעזור לי. שאלתי אותו, אם אני מוצא את הדיסק התקנה אז המפתח יעבוד לי? והוא ענה שכמובן שכן. אני לא מבין את הדבר הזה. בגלל שאין לי את הדיסק והמפתח שלי הוא OEM אני לא יכול להוריד את התוכנה מהאתר שלהם ולהתקים שוב. פשוט בדיחה.

בקיצור הורדתי ISO עם טורנט ל USB אבל עדיין לא יצא לי להתקין.

פורסם
מקפיץ כדי לעדכן שהדבר הזה כבר לא עובד.

זה מוזר, דברתי לפני שבוע עם נציג תמיכה שלהם שהבטיח לי שזה אמור לעבוד.

כלומר שאני יכול להתקין את WIN10 עם אותו קוד התקנה שיש לו כרגע, שהוא זהה לזה שהיה ב-7 לפני השדרוג.

אגב, מצאתי תוכנה שמחלצת סיריאל של WIN10 (ועוד תוכנות).

עכשיו אני מחכה לקבל את הSSD החדש ולראות אם זה עובד או לא.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

טלגז, נציג תמיכה של מייקרוסופט לא יכול להגיד לך שניתן להשתמש במפתח של WIN7 אפילו אם זה היה עובד, כי תכנית השדרוג הסתיימה.

הווינדוס יותקן אם תשים מפתח של ווינדוס 7, אבל לא תוכל לעשות אקטיבציה.

או שאולי זה קרה לי כי החלפתי מחשב? (אם כי בקודם לא הותקן וינדוס 10, כך שבעצם הוא לא "מחובר" למייקרוסופט מבחינת חומרה, והוינדוס 7 כמובן נמחק). בכל מקרה הנציג של מייקרוסופט בטלפון אמר לי שאין מה לעשות עם מפתח ל 7.

 

אני רק יכול לעדכן שכבר רציתי להתקין, אבל התברר לי שהווינדוס שרכשתי הוא OEM. ובגלל שלא מצאתי את הדיסק התקנה, ניסיתי להוריד מהאתר של מיקרוסופט, אבל זה לא נתן לי בכלל שהמפתח שלי הוא OEM.

שדיברתי עם התמיכה, הודי חביב הסביר לי שאין לו איך לעזור לי. שאלתי אותו, אם אני מוצא את הדיסק התקנה אז המפתח יעבוד לי? והוא ענה שכמובן שכן. אני לא מבין את הדבר הזה. בגלל שאין לי את הדיסק והמפתח שלי הוא OEM אני לא יכול להוריד את התוכנה מהאתר שלהם ולהתקים שוב. פשוט בדיחה.

בקיצור הורדתי ISO עם טורנט ל USB אבל עדיין לא יצא לי להתקין.

אתה מדבר על התקנה של וינדוס 7? וינדוס 10 ניתן להוריד מהאתר של מייקרוסופט בלי שום מפתח.

פורסם
אני רק יכול לעדכן שכבר רציתי להתקין, אבל התברר לי שהווינדוס שרכשתי הוא OEM. ובגלל שלא מצאתי את הדיסק התקנה, ניסיתי להוריד מהאתר של מיקרוסופט, אבל זה לא נתן לי בכלל שהמפתח שלי הוא OEM.

שדיברתי עם התמיכה, הודי חביב הסביר לי שאין לו איך לעזור לי. שאלתי אותו, אם אני מוצא את הדיסק התקנה אז המפתח יעבוד לי? והוא ענה שכמובן שכן. אני לא מבין את הדבר הזה. בגלל שאין לי את הדיסק והמפתח שלי הוא OEM אני לא יכול להוריד את התוכנה מהאתר שלהם ולהתקים שוב. פשוט בדיחה.

בקיצור הורדתי ISO עם טורנט ל USB אבל עדיין לא יצא לי להתקין.

https://gist.github.com/mkuba50/27c909501cbc2a4f169be4b4075a66ff

הורדה משרתי מיקרוסופט

פורסם

תוריד ISO מהאתר של מיקרוסופט, תתקין ולבסוף תאקטב (בסוף ההתקנה, כאשר אתה מחובר לאינטרנט) עם הקוד החוקי שלך.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

התקנתי 7 מUSB עם איזו ISO שהורדתי בטורנט.

המפתח איקטב בלי בעיה.

אחרי זה שידרגתי ל 10 דרך מייקרוסופט חינם - צריך "להצהיר" שאתה משתמש ב assistive technologies .

עובד. אבל זה כבר היה מאוחר בלילה הלכתי לישון. לא יצא לי יותר מידי לשחק עם זה. לפחות יש תוכנה למייל!!!


×
×
  • תוכן חדש...