Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

בשעה טובה נכנסנו לדירה חדשה שקנינו.

 

לאט לאט מתמקמים ואני הייתי מעוניין להחליף את הצילינדר של הדלת הראשית (לא באמת יודע היכן המפתחות הסתובבו לפני זה)

 

הדלת היא של רשפים והיום יש שם צילינדר של מולטילוק בשם INTERACTIVE PLUS עם כרטיס חכם לשכפול.

 

 

בהתחלה חשבתי להחליף למולטילוק MT5 אבל קראתי מספר שרשורים בנושא וראיתי בשרשור אחד שאביב (מהנדס הפורום) הראה שזה ניתן לפריצה קלילה יחסית והוא עצמו המליץ על מספר צילינדרים:

 

"

מי שמחפש מנעול קשה יותר לפריצה ילך לפתרונות כמו Kaba, Abloy והטופ- Axira. נכון- הם יקרים וקשה למצוא משכפלים בארץ אבל הקושי לפרוץ אותם פריצה שקטה גדול ובנוסף הם מאד לא נפוצים בארץ, כך שהסבירות שימצא פורץ שמתמחה בהם נמוך יותר.

"

 

משיטוטים ברשת זה מה שמצאתי:

 

http://www.locks.co.il/product/%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%93%D7%A8-%D7%A7%D7%91%D7%90

 

http://www.locks.co.il/product/%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%93%D7%A8-%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%99%D7%A8%D7%94

 

זה ממה שאביב המליץ.

 

איך אני יודע מה יכול להתאים לי מבחינת גודל ומידות?

מה מהם יותר/פחות מומלץ?

והאם יש משהו אחר אולי יותר מומלץ?

 

בברכה ותודה.

 

 



 

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם (נערך)

הכרטיס אמור להגיע במעטפה פלסטית סגורה ו5 מפתחות.

אם קיבלת את המעטפה סגורה ואת כל המפתחות אז אין חשש ששיכפלו מפתח ואתה יכול להישאר עם הצילינדר המקורי.

 

אם המעטפה פתוחה או חסר מפתח אז אתה רשאי לבקש מהקבלן שיחליף לצילינדר חדש עם כל המפתחות ומעטפה סגורה.

 

אנשים לא יודעים את זה ונוצר מצב שכל דירה שנמסרת איש מנעולים גוזר קופון

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני יכול לענות רק על השאלה הראשונה שלך.

כדי לדעת איזה צילנדר אתה צריך, הכי קל לפרק את הקיים ולמדוד אותו.

יש שלושה פרמטרים:

אורך כללי

קוטר הגלגל (אגב, גלגל בוודאות ולא שן)

וסימטריות (יש מנעולים שהגלגל לא באמצע).

 

אני אגב לא מבין את הרצון בהשקעה בצילינדר מתוחכם. רוב הפריצות מתבצעות על-ידי עיקום הדלת עם ג'ק הידראולי. הגנבים העצלנים לא טורחים "לטפל" בכלל בצילינדר.

לצערי, כותב מנסיון מר של מכרים רבים.

 

יש חברה שטוענת שפתרה את העניין, נקראת "מרתוק". כמה שאני זוכר, יש להם באתר אפילו סרטון שמראה פריצה עם ג'ק.

אולי כדאי להשקיע אצלם את האקסטרא

(אני השקעתי אותו בפוליסת רכוש טובה, וביצירת קארמה טובה :-P)

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
הכרטיס אמור להגיע במעטפה פלסטית סגורה ו5 מפתחות.

אם קיבלת את המעטפה סגורה ואת כל המפתחות אז אין חשש ששיכפלו מפתח ואתה יכול להישאר עם הצילינדר המקורי.

 

אם המעטפה פתוחה או חסר מפתח אז אתה רשאי לבקש מהקבלן שיחליף לצילינדר חדש עם כל המפתחות ומעטפה סגורה.

 

אנשים לא יודעים את זה ונוצר מצב שכל דירה שנמסרת איש מנעולים גוזר קופון

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

קיבלתי 5 מפתחות וקיבלתי גם כרטיס שכפול.

אבל אני לא זוכר אם הוא במעטפה סגורה או לא...

 

אבדוק היום בבית.

 

אני יכול לענות רק על השאלה הראשונה שלך.

כדי לדעת איזה צילנדר אתה צריך, הכי קל לפרק את הקיים ולמדוד אותו.

יש שלושה פרמטרים:

אורך כללי

קוטר הגלגל (אגב, גלגל בוודאות ולא שן)

וסימטריות (יש מנעולים שהגלגל לא באמצע).

 

אני אגב לא מבין את הרצון בהשקעה בצילינדר מתוחכם. רוב הפריצות מתבצעות על-ידי עיקום הדלת עם ג'ק הידראולי. הגנבים העצלנים לא טורחים "לטפל" בכלל בצילינדר.

לצערי, כותב מנסיון מר של מכרים רבים.

 

יש חברה שטוענת שפתרה את העניין, נקראת "מרתוק". כמה שאני זוכר, יש להם באתר אפילו סרטון שמראה פריצה עם ג'ק.

אולי כדאי להשקיע אצלם את האקסטרא

(אני השקעתי אותו בפוליסת רכוש טובה, וביצירת קארמה טובה :-P)

 

אני אבדוק את עניין המרתוק. למרות שכרגע אני לא רוצה להוסיף עוד מפתח לפתיחת הדלת.

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

איך המעטפה תהיה סגורה? הקבלן נכנס ויוצא מהדירה, עם איזה מפתח אתה רוצה שהוא יעזה את זה?

אני פשוט הלכתי כמה קומות למעלה ושאלתי שכן אם הוא היה רוצה שנחליף צילינדרים בינינו בשביל הראש השקט הזה וככה סגרתי את זה, הרי הגנב שיבוא עם המפתח ידע לאיזו דירה המפתח, כשזה לא יתאים לו הוא לא יתחיל לעבור בין כל הדירות לראות אולי הוא מתאים למשהו אחר, לפחות זה מה שאני חשבתי.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

הכרטיס נמצא בתוך כיסוי משלו בתוך המעטפה של המפתחות

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני פשוט הלכתי כמה קומות למעלה ושאלתי שכן אם הוא היה רוצה שנחליף צילינדרים בינינו

בשביל הראש השקט הזה וככה סגרתי את זה,

.

 

רעיון טוב, לנו יש בנק מנעולים אצל אבא שלי. (עם תאריכים)

מנעול יוצא מהבנק רק אחרי שנתיים, או לעיר אחרת.

ומחליפים כל הזמן מנעולים בין כולם, ובין המחסנים והמסעדה.

 

לפעמים עדיף לקנות חדש ולסגור את הפינה, ולא לאגור.

הבעיה, לפעמים צריכים מנעול עכשיו והחנויות סגורות לכן יש גיבוי.

 

ולהתקין מערכת אזעקה עם סוללת גיבוי, התקשרות לפלאפונים ומצלמה.

המערכת הנ"ל טובה גם, לבדיקה במידה ויש לבד ילדים או זקנים בבית.

 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
האם הכוונה לדגם הנ"ל:

 

https://www.bitter.co.il/product/877/%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%93%D7%A8-ABLOY-%D7%90%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%99-66-%D7%9E%D7%9E.aspx

 

אם לא אשמח ללינק לדגם שמומלץ.

המנעול לא מתאים לדלת כניסה לדירה - פלדלת (רשום)

אני לא מומחה, אז תחכה שמישהו אחר יתן איזה מידה צריך לדלת כניסה

ממה שראיתי יש מידות שונות - כמו בתמונה שצרפתי

abloy.jpg

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

 

קובי

:-)

פורסם

בהתחלה חשבתי להחליף למולטילוק MT5 אבל קראתי מספר שרשורים בנושא וראיתי בשרשור אחד שאביב (מהנדס הפורום) הראה שזה ניתן לפריצה קלילה יחסית והוא עצמו המליץ על מספר צילינדרים:

 

בתור אחד שעובד במקצוע הזה. האם אתה יכול למצוא קישור לפריצה של MT5?

שים לב שיש שני דגמים של MT5:

 

הראשון: MT5 - כמו מפתח של ר"ב רגיל אך עם פרופיל מפתח ייחודי.

השני: MT5+ - בתוספת "נחש" או Sidebar בשפה המקצועית - לא ניתן לפריצה "שקטה" למיטב הכרתי.

 

אני מצרף תמונות לדוגמא של שני המפתחות. אם במקרה ב"דוגמא" שהועלתה כאן זה לא הפלוס זה לא רלוונטי לישראל. במדינת ישראל נמכר אך ורק דגם הפלוס. אני נגד השקעה במוצר לא ישראלי וכמו כן שיהיה קשה לשכפל אותו.

1c2451eaa0b04a84856953c88b5af597.jpg

Fetchfile.aspx?id=2369&ft=.jpg

פורסם
בתור אחד שעובד במקצוע הזה. האם אתה יכול למצוא קישור לפריצה של MT5?

אז אתה הכתובת הנכונה לעניין כי יש לך ניסיון בזה.

על מה היית ממליץ ?

ה MT5+ עולה 360-380 שח.

ה Abloy מחיר דומה (לפי הלינק שהיה כאן בשירשור)

ה KABA עולה בערך 450 שח.

 

בעיקרון, לפי מה שראיתי, דלתות פלדה תמיד עוברות כל מיני שינויים ו"שיכלולים" עם השנים.

בדלתות רשפים חדשות מקבלן ראיתי שכבר לא מדובר על מערכות עם זרועות פנימיות כמו פעם - אלא שפישטו את המערכת ושמו פיני קבועים חזקים בדופן הדלת (בצד הצירים) ובצד השני יש את הפינים של המנעול.

המשקופים מבוטנים למבנה כך שרוב העומס בפריצה מופעל על הדלת עצמה (כיפוף) ופחות על המשקוף (בגדול - הוא בלתי ניתן להזזה\כיפוף).

 

מה דעתך על מנעול נוסף ? (מרתוק)

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בתור אחד שעובד במקצוע הזה. האם אתה יכול למצוא קישור לפריצה של MT5?

שים לב שיש שני דגמים של MT5:

 

הראשון: MT5 - כמו מפתח של ר"ב רגיל אך עם פרופיל מפתח ייחודי.

השני: MT5+ - בתוספת "נחש" או Sidebar בשפה המקצועית - לא ניתן לפריצה "שקטה" למיטב הכרתי.

 

אני מצרף תמונות לדוגמא של שני המפתחות. אם במקרה ב"דוגמא" שהועלתה כאן זה לא הפלוס זה לא רלוונטי לישראל. במדינת ישראל נמכר אך ורק דגם הפלוס. אני נגד השקעה במוצר לא ישראלי וכמו כן שיהיה קשה לשכפל אותו.

 

בבקשה:

 

 

 

אני גם אשמח להמלצתך.

 

כרגע אני נוטה לכיוון האקסירה AXIRA. רק מפחד שלא אמצע היכן לשכפל במקרה הצורך...

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

הפתעת אותי...

 

אז זה נכון שאין דבר כזה צילינדר שאי אפשר לפרוץ.

 

בוא נקווה שאין את המכשור הנ"ל לגנבים...

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

×
×
  • תוכן חדש...