Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
אז אתה הכתובת הנכונה לעניין כי יש לך ניסיון בזה.

על מה היית ממליץ ?

ה MT5+ עולה 360-380 שח.

ה Abloy מחיר דומה (לפי הלינק שהיה כאן בשירשור)

ה KABA עולה בערך 450 שח.

 

בעיקרון, לפי מה שראיתי, דלתות פלדה תמיד עוברות כל מיני שינויים ו"שיכלולים" עם השנים.

בדלתות רשפים חדשות מקבלן ראיתי שכבר לא מדובר על מערכות עם זרועות פנימיות כמו פעם - אלא שפישטו את המערכת ושמו פיני קבועים חזקים בדופן הדלת (בצד הצירים) ובצד השני יש את הפינים של המנעול.

המשקופים מבוטנים למבנה כך שרוב העומס בפריצה מופעל על הדלת עצמה (כיפוף) ופחות על המשקוף (בגדול - הוא בלתי ניתן להזזה\כיפוף).

 

מה דעתך על מנעול נוסף ? (מרתוק)

 

שילוב של מרתוק החדש (420 - עם שלושת העוגנים) וצילנדר MT5+ תואם (כלומר ניתן להזמין את שניהם על אותו מפתח, אגב, רק MT5 יכול להיות מתאים למרתוק שכן מרתוק מבוסס על צלינדר בפרופיל האן של מולטילוק) הוא השילוב החזק ביותר לדעתי היום בשוק (אחרי דלת הרמטיקס שהמחיר שלה לא שווה את התמורה שהיא נותנת לעניות דעתי).

 

 

 

בבקשה:

 

 

 

אם תביט היטב היטב (למשל ב:00:09) תוכל לראות שמדובר בMT5 רגיל ולא הפלוס. זה לא דגם שנמכר בישראל.

חוץ מזה, יתכן והצלם החביב לא דרך את כלל פיני הגוף אבל זה כבר סיפור אחר. לא ניתן "לדגדג" (החלופה העברית לפיקינינג) צלינדר מסוג MT5+.

עריכה אחרונה על ידי Lenovo

פורסם
ביזיון שאין מנעול מכני שהוא בלתי ניתן לפיצוח.

אולי הפתרון זה מנעול אלקטרוני

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

 

כל דבר שאפשר לפתוח עם מפתח ניתן לפתוח גם בלי מפתח. למה? ככה. כי האפשרות לפתוח היא נק' כשל אפשרית.

 

לגבי מנעולים אלקטרוניים - הם נותנים מענה של נוחות אבל לא של ביטחון (לפרוץ דלת עם מנעול ביומטרי זה בדיוק אותה עבודה כמו עם מנעול רגיל ואגב, יש כמה כאלו טובים בשוק וכמה שעדיף להזמין איזה צעצוע מאליאקספרס במקום לרכוש בארץ לדעתי).

 

יותר מזה, אני יכול להבטיח לך שכל מנעול שאני אדע או לפרק או מספיק שיראו לי מפורק (ולאתר את נקודות החולשה שלו) אני אדע לפתוח גם בלי המפתח.

פורסם

לא מבין גדול במנעולים, אבל כששיפצנו את הדירה קנינו דלת של הרמטיקס, ויש לי דבר אחד להגיד עליה: וואוו. עולה פי 2 מדלת מקבילה, אבל מרגישים שמקבלים תמורה לאגרה - החל מהגימור ואיכות הבניה שמרגישים ליגה אחרת (כולל גימור עץ על הדלת - לא טפט), ועד ה FEEL של דלת כספת כשסוגרים אותה (דמיינו טריקה מאסיבית של דלת פולקסוואגן חדשה לעומת טריקת דלת של סובארו לאונה 88 ). האם היא עמידה יותר מדלת פלדה אחרת? כולבוטק טענו שכן (אני מעדיף לא לנסות), אבל בטוח שהיא מרגישה הרבה יותר "קלאס" מדלתות פלדה רגילות.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
שילוב של מרתוק החדש (420 - עם שלושת העוגנים) וצילנדר MT5+ תואם (כלומר ניתן להזמין את שניהם על אותו מפתח, אגב, רק MT5 יכול להיות מתאים למרתוק שכן מרתוק מבוסס על צלינדר בפרופיל האן של מולטילוק) הוא השילוב החזק ביותר לדעתי היום בשוק (אחרי דלת הרמטיקס שהמחיר שלה לא שווה את התמורה שהיא נותנת לעניות דעתי).

 

תודה,

 

האם אפשר לקנות את ה MT5+ ולאחר מכן להוסיף את המרתוק על אותו המפתח ? או שחייבים להזמין אותם כ-סט ?

המרתוק מחייב קידוח בדלת, נכון ?

מה סדר גודל עלות של MT5+ ומרתוק 420 החדש?

(אני יודע שה- MT5+ עולה בערך 360-380שח ללא הרכבה - וכבר יצא לי לפרק\להרכיב כאלה דיי בקלות כך שנושא ההרכבה לא קריטי לעניין ה MT5+)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
תודה,

 

האם אפשר לקנות את ה MT5+ ולאחר מכן להוסיף את המרתוק על אותו המפתח ? או שחייבים להזמין אותם כ-סט ?

המרתוק מחייב קידוח בדלת, נכון ?

מה סדר גודל עלות של MT5+ ומרתוק 420 החדש?

(אני יודע שה- MT5+ עולה בערך 360-380שח ללא הרכבה - וכבר יצא לי לפרק\להרכיב כאלה דיי בקלות כך שנושא ההרכבה לא קריטי לעניין ה MT5+)

 

איציק

הי, אפשר לרכוש מאוחר יותר.

כן, מחייב קידוח בדלת.

לגבי השאר שולח לך ה"פ.

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם

אשמח גם למידע בנוגע ל MT5ּ+ ומרתוק 420 החדש בפרטי.

במקרה אפילו איציק שכן שלי.

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם
אשמח גם למידע בנוגע ל MT5ּ+ ומרתוק 420 החדש בפרטי.

במקרה אפילו איציק שכן שלי.

עומרי יכול לתת לך מחיר בפרטי - אבל העלויות באינטרנט הן בדומה למה שנאמר לי.

מנעול MT5+ עולה 370 ש"ח ומנעול מרתוק כולל התקנה כ- 1500 שח.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפי מה שראיתי בסרטונים, למה לא להשתמש רק במרתוק כמנעול יחיד בהתחשב בחוזק שלו? הרי את הבריח אפשר לפרוץ בקלות כך נראה..

 

הוא בהחלט יותר חזק. המנגנון המקורי במילא נמצא שם. מה אכפת לך להשתמש בשניהם?

פורסם

עומרי, שאלה:

מה רמת ה"נזק" שגרם למשקוף המקורי בזמן התקנת המרתוק?

האם ראיתי נכון 3 חורים בדופן הפנימית של המשקוף לצורך החדרת 3 "תושבות" פלדה בתוך המשקוף ?

איך זה חוזר למקומו בלי צלקות (או שיש צלקות) ?

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
עומרי, שאלה:

מה רמת ה"נזק" שגרם למשקוף המקורי בזמן התקנת המרתוק?

האם ראיתי נכון 3 חורים בדופן הפנימית של המשקוף לצורך החדרת 3 "תושבות" פלדה בתוך המשקוף ?

איך זה חוזר למקומו בלי צלקות (או שיש צלקות) ?

החורים האלו מכוסים באמצעות כיסוי דקורטיבי בלבן או חום.

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...