Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

קיבלתי קנס (500 ש"ח) - חניה על מדרכה.

העובדות נכונות (4 גלגלים על המדרכה).

 

עקב מיקום המדרכה וחוסר התועלת עבור הולכי רגל אני סבור כי הקנס ניתן שלא בצדק.

פרטים נוספים: המדרכה עשויה מאספלט, ממוסגרת בצבע אפור, נמצאת בין שני אתרי בניה במקום בו קיימת מצוקת חניה ורכבים רבים סוגרים אותה מכל כיוון בכל יום באופן קבוע, כולל במיקום בו קיבלתי את הקנס.

 

הגשתי בקשה לביטול/הקלה - העירייה דחתה את הבקשה, לכן הגשתי בקשה להישפט.

 

כעת מבקש לדעת אם יש כל צורך להגיע עם עורך דין למשפט?

 

תודה לעוזרים :)

פורסם

כל מה שאתה כותב לא עושה שכל.

 

תעלה צילום של זירת הפשע מגוגלסטריט / מפה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מה הסיבה שלדעתך לא מגיע לך קנס?

זה שיש מצוקת חניה ושכולם חונים איפה שבא להם, לא מצדיק ביטול קנס.

לפי דעתי יש סיכוי גבוהה שהשופט יחמיר את הענישה שלך אם תספר לו את הסיבות לעבירה שציינת.

פורסם

אם לא סיכנתי או הפרעתי לאף אחד ויש לי צילומים והוכחה לכך שהמדרכה לא משמשת את הולכי הרגל כיוון שהיא לא מובילה לשום מקום ונחסמת לאחר 30 מטר על ידי אתר בניה, מה הסיבה להחמרה?

הקנס אמור להעניש נהגים שגורמים להפרעה ו/או סיכון, לא הייתה הפרעה ובטח שלא סיכון וחשוב לציין שנשאר שטח הגדול מ 1 מטר, המאפשר מעבר בטוח לצד הרכב.

מה דעתך?

פורסם

אתה בא לבקש עזרה

 

מבקשים ממך יפה להעלות את המקום שנוכל גם אנחנו לראות את מה שאתה כותב, כדי לתת לך ייעוץ יותר "חכם", אבל אתה בשלך.

 

אם זה היה יותר מ 1.3 מטר מרווח היית מקבל רק 250 ש"ח קנס.

 

האם כתוב בדו"ח כי צולמת?

 

אהה לשאלתך החשובה

 

עו"ד ייקח ממך הרבה יותר מאשר 500 ש"ח

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בהצלחה ידידי,

 

חסוך את שכר הטרחה של עורך הדין.

הסיכוי גם כך קלוש.

זאת מדרכה לכל דבר ועניין.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...