Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3586 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אחרי לבטים רבים החלטתי שאני מחליף את הרכב ועובר למשהו ספורטיבי יותר. (ברור לי שלא אקבל ניסן GTR בתקציב שלי)

מחפש רכב ספורטיבי עדיפות לטורבו ולא אטמוספרי, צריכת הדלק פחות קריטית והגיר הידני קורץ לי יותר מהאוטומט אבל אני מוכן להתפשר בנושא, אחרי מספר שנים עם רכב 3 דלתות אני כבר מוכן לחזור חזרה לרכבי 5 דלתות אבל גם פה הכל יכול להתקבל על הדעת.

בתקציב עומד על כ 100 אלף ש"ח בעבור רכישה בידיעה שיש לי כמה אלפים נוספים לישור קוו.

רכבים שיורדים מהפרק הם האיביזה קופרה והפולו GTI לא כי הן לא טובות אלה כי אני פשוט לא רוצה בהן.נסעתי על המיטו תלתון ירוק וגם על הקליאו RS משום מה פחות קורצות לי....

 

תודה רבה חברים וסופ"ש נעים

פורסם

האמת שחשבתי ללכת על ה208 GTI. לא מדובר על מחיר מעט תמוהה לשנתון 2014? או שאני פשוט ממש לא מתמצא במחירון של הרכב או בכמה נסחר...

פורסם

ה RCZ עצלה מאוד וחוץ מקצת פוזה אין שם כלום לטעמי.

ה500 אבארט אכן נשקלה בכובד ראש ועדיין נשקלת העניין שמדובר בצעצוע של ממש. אחלה מכונת נהיגה אבל לא פרקטית לי בעליל...

פורסם
ה RCZ עצלה מאוד וחוץ מקצת פוזה אין שם כלום לטעמי.

ה500 אבארט אכן נשקלה בכובד ראש ועדיין נשקלת העניין שמדובר בצעצוע של ממש. אחלה מכונת נהיגה אבל לא פרקטית לי בעליל...

 

אם ה500 קטנה אולי הABARTH PUNTO

פורסם

אני הייתי לפני חצי שנה +- בהתלבטות דומה, יש פירוט מלא בשרשור בחתימה שלי (ג'ולייטה).

לדעתי, הכי טוב זה להתמקד בכמה רכבים, להבין מה הטריידאוף של כל אקזמפלר, לנסות להתרשם 'על רטוב' אם אפשר (דרך חברי פורום, למשל) ולבחור שהכי מתאים לך. כל אדם וההעדפות שלו.

 

הטריידאוף של הג'ולייטה תלתן:

+ מראה חיצוני: (סובייקטיבי כמובן), לדעתי היא בליגה משלה לעומת האחיות בסגמנט

+ אמינות: אין בעיות מיוחדות שאני מכיר

+ עיצוב פנים: שונה מרוב האופציות, גם מעוצבת טוב וגם מרגישה יוקרתית

+ כוח: יש לא מעט ממנו

+ צליל: ברכב סטוק, יש צליל די בשרני ומורגש כשנמצאים בdynamic mode

 

- דלק: לא חסכונית גם בנהיגה רגועה (אני מקבל 1:9 בממוצע)

- איכות הרכבה: יש קרקושים רנדומליים, רעשי רוח

- פרקטיות: הגג משתפל מטה ולכן מרווח הראש ליושבים מאחור לא אידאלי, פתרונות האחסון ברכב לוקים בחסר, כנ"ל בבגאז'

- אבזור: אין keyless, אין מע' מולטימדיה בשנתון הרלוונטי עבורך, אין חימום מושבים, אין כל מיני פיצ'יפקעס שהיית מצפה שיהיו ברכב מהסגמנט הזה

 

מבחינת התנהגות וכו', לא מרחיב כי זה סובייקטיבי לגמרי. עבור הצרכים הדי בסיסיים שלי אין תלונות, עבורי - הרכב מאוד מהנה לנהיגה.

 

כן אציין שאם אתה מחפש מכונת נהיגה די הארדקוריסטית, Smiro מהפורום העלה את הקורסה OPC שלו למכירה. אני לא מתחבר אליה בשום צורה, אבל מי שכן - לדעתי מדובר באחלה אקזמפלר ששווה בדיקה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אני הייתי לפני חצי שנה +- בהתלבטות דומה, יש פירוט מלא בשרשור בחתימה שלי (ג'ולייטה).

לדעתי, הכי טוב זה להתמקד בכמה רכבים, להבין מה הטריידאוף של כל אקזמפלר, לנסות להתרשם 'על רטוב' אם אפשר (דרך חברי פורום, למשל) ולבחור שהכי מתאים לך. כל אדם וההעדפות שלו.

 

הטריידאוף של הג'ולייטה תלתן:

+ מראה חיצוני: (סובייקטיבי כמובן), לדעתי היא בליגה משלה לעומת האחיות בסגמנט

+ אמינות: אין בעיות מיוחדות שאני מכיר

+ עיצוב פנים: שונה מרוב האופציות, גם מעוצבת טוב וגם מרגישה יוקרתית

+ כוח: יש לא מעט ממנו

+ צליל: ברכב סטוק, יש צליל די בשרני ומורגש כשנמצאים בdynamic mode

 

- דלק: לא חסכונית גם בנהיגה רגועה (אני מקבל 1:9 בממוצע)

- איכות הרכבה: יש קרקושים רנדומליים, רעשי רוח

- פרקטיות: הגג משתפל מטה ולכן מרווח הראש ליושבים מאחור לא אידאלי, פתרונות האחסון ברכב לוקים בחסר, כנ"ל בבגאז'

- אבזור: אין keyless, אין מע' מולטימדיה בשנתון הרלוונטי עבורך, אין חימום מושבים, אין כל מיני פיצ'יפקעס שהיית מצפה שיהיו ברכב מהסגמנט הזה

 

מבחינת התנהגות וכו', לא מרחיב כי זה סובייקטיבי לגמרי. עבור הצרכים הדי בסיסיים שלי אין תלונות, עבורי - הרכב מאוד מהנה לנהיגה.

 

כן אציין שאם אתה מחפש מכונת נהיגה די הארדקוריסטית, Smiro מהפורום העלה את הקורסה OPC שלו למכירה. אני לא מתחבר אליה בשום צורה, אבל מי שכן - לדעתי מדובר באחלה אקזמפלר ששווה בדיקה.

 

מתחבר לבחירה שלך ללא ספק אבל הג'וליאטה תלתן מעל לתקציב האפשרי שלי ואחרי מספ רנסיעות על המיטו תלתון היא מרגישה נעיהמ אבל לא מספיק מאתגרת.

הOPC ספרטנית וקרבית נורא, לא תהיה לי נוחה ליום יום.

פורסם

לפי מה שהגדרת, לדעתי ניתן למצוא אקזמפלר סביב התקציב והדרישות.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

×
×
  • תוכן חדש...